صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۵

خبر

در جایگاهی نیستم که در مورد سرمربی تیم ملی حرف بزنم
عزت‌اللهی: تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام
سعید عزت‌اللهی سومین فصل حضور در وایله را سپری می‌کند. او درباره شرایط این روزهای خود در تیم دانمارکی می‌گوید: «من دیر به تیم اضافه شدم اما خوشحالم روند خوبی داریم. امیدوارم این تیم به بالاترین سطح فوتبال دانمارک برگردد. من یک سال دیگر با وایله بولدکلوب قرارداد دارم و پیشنهاد تمدید هم داشته‌ام. فعلاً اما تصمیمی نگرفته‌ام. احتمال دارد صبر کنم تا ببینم نتایج مسابقات چه می‌شود و در تابستان برای ادامه همکاری تصمیم بگیرم. در واقع ترجیح خودم این است که فعلاً صبر کنم.»
این روزها بحث سرمربی آینده تیم ملی داغ است. عزت‌اللهی در این مورد هم صحبت می‌کند: «من به‌عنوان بازیکن در جایگاهی نیستم که برای تیم ملی تعیین تکلیف کنم. بدون شک افرادی که در این باره تصمیم می‌گیرند دلسوزانه و با بررسی همه جوانب روند را پیش می‌برند. برای تیم ملی باید بهترین تصمیم گرفته شود. این نسل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. من به‌عنوان یک بازیکن و یک سرباز با افتخار در خدمت تیم ملی هستم. در این سال‌ها بحث همدلی و تیم بودن در تیم ملی وجود داشته. در مجموع امیدوارم با توجه به زمان اندکی که در پیش داریم تیم ملی به بهترین شکل مهیای حضور در مسابقات شود. همه حریفان ما قدرتمند و بزرگ هستند. کار ما در جام ملت‌ها سخت است اما چیزی نیست که بچه‌های تیم ملی با کمک مسئولان و پشتوانه مردم نتوانند انجام بدهند.»
 

دفاع جانانه کونسیسائو از مهاجم ایرانی
نگران نباشید، گل‌های طارمی را می‌بینید
پورتو در حالی امشب در چهارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال به مصاف ژیل ویسنته می‌رود که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در چهار مسابقه اخیر این تیم موفق به گلزنی نشده است. قحطی گلزنی طارمی که در ۱۰ بازی گذشته تنها دو بار موفق به انجام آن شده است، نگرانی‌ها و سؤالاتی را در بین هواداران پورتو ایجاد کرده است؛ بخصوص اینکه این مهاجم در بازی با اینترمیلان ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا هم دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد.
با این حال سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو حمایت قاطعانه‌ای از طارمی داشت و سفت و سخت از عملکرد مهاجم ایرانی خود در این تیم پرتغالی دفاع کرد. کونسیسائو همچنین اطمینان خاطر داد که این مشکل گلزنی طارمی برطرف خواهد شد. یکی از خبرنگاران از سرمربی پورتو پرسید: «طارمی کمی از گل‌ها فاصله گرفته است. آیا توضیحی پیدا می‌کنید؟ ممکن است غیبت اوانیلسون دلیل آن باشد؟»
کونسیسائو در پاسخ گفت: «آنها طبق آمار این کار را انجام می‌دهند اما این ربطی به آن ندارد. من به دیدار طارمی در میلان (مقابل اینتر) نگاه می‌کنم، او بازی بسیار شایسته‌ای انجام داد. البته اگر او یکی از موقعیت‌هایش را گل می‌کرد آن موقع گیلاس روی کیک بود (شرایط بسیار دلپذیر بود) اما اگر طارمی در آن موقعیت نبود و کاری نمی‌کرد، آن زمان بود که من نگران می‌شدم. گل‌ها خواهند آمد. نگران نباشید.»

جستجو
آرشیو تاریخی