صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۰

بعد از نیمه کاره ماندن تمرین

سکـــوت در اردوی سایــــپا همه ممنوع‌‎المصاحبه!

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال سایپا در شرایطی آغاز شد که با حواشی عجیبی همراه شد و به پایان رسید. در این جلسه تمرینی مهدی حسینی‌نسب، دستیار سابق محمود فکری (سرمربی سایپا) که از سوی مهدی حسینی‌پور، مدیرعامل باشگاه، به‌عنوان مدیر فنی تیم انتخاب و معرفی شد، با یکی از همراهانش و با لباس شخصی در حین کارهای تاکتیکی نارنجی‌پوشان به زمین تمرین ورود می‌کند و این اقدام او با واکنش محمود فکری مواجه می‌شود.
 در ادامه سرمربی سایپا از مهدی حسینی‌نسب درخواست می‌کند که از زمین چمن بیرون برود و از بیرون نظاره‌گر تمرین بازیکنان سایپا شود. این موضوع در نهایت سبب می‌شود سرمربی سایپا تصمیم به تعطیلی تمرین بگیرد. پیش از این اتفاق محمود فکری به‌دلیل پرداخت نشدن مطالبات اعضای تیم فوتبال سایپا و همین‌طور دخالت در امور فنی تیم از شرایطی که در باشگاه دارد ابراز نارضایتی کرده بود.
تلاش برای طرفین ماجرا بی‌فایده بود. البته منطقی هم به نظر می‌رسد که در آستانه بازی حساس مقابل مس شهربابک فکری و حسینی‌نسب با مصاحبه‌های‌شان به اختلافات دامن زده و بیش از پیش تیم را به حاشیه ببرند. از طرفی مسئولان باشگاه هم واکنشی نشان ندادند و به نظر می‌رسد بعد از این بازی و احتمالاً در کنفرانس خبری بعد از بازی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران در این باره باشند. اما مهدی حسینی‌نسب که خودش هم بازیکن بوده و سال‌ها مربیگری کرده خیلی خوب می‌داند مستطیل سبز در اختیار سرمربی بوده و هیچکس بدون هماهنگی حق ورود به آن را ندارد. شاید هم اصلاً چنین اتفاقی رخ نداده و تعطیلی تمرین دلیل دیگری دارد. اما اگر چنین باشد باید حق را به فکری داد در غیر این صورت باید از سرمربی سایپا پرسید که چرا در آستانه یکی از حساس‌ترین بازی‌ها این تصمیم را گرفت.
مهدی حسینی‌نسب پیش از این اتفاقات به‌عنوان دستیار محمود فکری انتخاب و بدون سر و صدا هم از این تیم جدا شد. حالا شاید اتفاقات چند روز پیش که منجر به تعطیلی تمرین شد بی‌ارتباط به آن اتفاق نباشد. به هر حال همین که باشگاه سکوت کرده و اجازه مصاحبه هم به دو طرف نداده نشان از اهمیت بازی پیش رو است. سه تیم استقلال خوزستان، فجرسپاسی و خیبر خرم‌آباد در فاصله یک امتیازی سایپا قرار دارند و پارس جنوبی هم در فاصله سه امتیازی. همه اینها شرایط را برای نارنجی پوشان تهرانی سخت‌تر می‌کند تا با تمرکز بیشتر به مصاف شاگردان وحید رضایی بروند.
سایپا در حال حاضر با کسب 34 امتیاز از 21 مسابقه پس از تیم فوتبال شمس‌آذر رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ یک را به‌نام خود زده و طرفین ماجرا آن قدر باتجربه هستند که خودشان را وارد حاشیه نکنند. به همین دلیل نباید قضاوت و پیش‌داوری کرد. محمود فکری حتماً برای تصمیمی که گرفته دلیل دارد و حسینی‌نسب هم اگر واقعاً وارد زمین نشده باید بعد از این بازی از خودش دفاع کند. اگر این روند ادامه پیدا کند ادامه کار برای طرفین سخت‌تر خواهد شد و فقط سایپا ضرر می‌کند. شاید بهتر باشد مدیریت باشگاه با دعوت از فکری و حسینی نسب در فضایی آرام و بدون تنش اختلاف به وجود آمده را برطرف و شرایط را برای راهیابی تیمش به لیگ برتر در هفته‌های حساس پیش رو هموار‌تر کند.

جستجو
آرشیو تاریخی