printlogo


کد خبر: 56228تاریخ: 1394/8/27 00:00
طنزیم




هومن جعفری
بله آقا! جرعه‌ای هم از لب لعل افشین پیروانی نچشیدیم و نامبرده، چند ساعت بعد از آنکه در برنامه نود با قاطعیت هر چه تمام‌تر تیتر ایران ورزشی را تکذیب نمود، در کنفرانس مطبوعاتی توسط بالادستش چنان ضایع شد که نگو و نپرس! از « به هیچ وجه چنین خبری صحت ندارد» تا « مطمئن نیستم کارم را با تیم ملی ادامه می‌دهم » مسیر بلندی بود که با سوخته شدن دماغ بعضی ها طی شد.
نتیجه اخلاقی: داداش! هماهنگ نیستی خبر نداری یا تو بازی نیستی؟ کدومش؟

افتضاح و افتضاح‌تر و افتضاح‌ترتر!
از آنجایی که می‌فرمایند هیچ بدی نمی‌رود که بدترش نیاید، متوجه شدیم که بیرانوند خیلی داغان‌تر از بقیه
گل ها است و احتمالا در بازی با هند هم با این حقیقت مواجه می‌شویم که مکانی از بیرانوند هم درب و داغان‌تر است!
می‌ترسیم بعد از بازی با هند تنه علیرضا بخورد به تنه این دو تا، از بازی بعدی هم سوتی بدهد هم اخراج شود هم داور را کتک بزند و برایش سه جلسه محرومیت رد کنند!
خلاصه اینکه علیرضا جان!(منظورمان بیرانوند است) به قول عادل، لامصب مهلت بده یک حمله روی دروازه‌ات منعقد بشود بعد اخراج شو!

دو کبوتر عاشق
به سلامتی و مبارکی و میمنتی و کی لی لی لی، امیرخان و جواد نکونام هم جرعه‌ای از لب ترک تخاصم چشیدند و دیگر با هم دوستند! یعنی همه آن حرف‌های تا ته خط می‌روم و پوستش را می‌کنم و می‌اندازمش تو زندان آدم شود و این قبیل پیغام‌های خراباتی که رد و بدل می‌گردید تمام شد. لطفا اصرار نفرمایید که امیرخان و نکونام از اولش هم با هم رفیق جینگ بودند و این تقصیر مطبوعات و رسانه‌های حاشیه ساز بود که نابزرگوارانه، بین این دو تا کبوتر عاشق دعوا راه می‌انداختند! فقط دقیقا مشخص کنید کی این دو تا را آشتی داد چون یک سایت نوشته بیانی و برهانی، یک سایت نوشته امیر عرب! الان تکلیف را مشخص کنید برای ثبت در تاریخ دقیقا معلوم شود کی بود که عقلش از بقیه بیشتر کار می‌کرد؟!

سوال روز
از این جیب به آن جیب چیست؟
همان کاری که رونالدو دارد می‌کند. دیده زیادی دارد به ایجنتش پول می‌دهد، رفته با فرزند نامبرده رفیق تو رگی شده که بعدا هر آنچه به عنوان پورسانت و کمیسیون به بابایش داده بوده، در قالب جهاز پس بگیرد! بعد بگویید فوتبالیست‌ها عقلشان کار نمی‌کند یا شم اقتصادی ندارند. طرف یک بار به بابای دختره پورسانت داده الان همان را به اضافه کل پورسانت بقیه بازیکن‌های یارو پس می‌گیرد و می‌گذارد توی جیب! میگی نه نگاه کن!

حالا بکش!
بفرمایید! همین را می‌خواستید؟ الان علی آقا نظری جویباری از مسوولیت نقل و انتقالات استقلال استعفا کرد! دیدید با دم شیر بازی کردن چه مزه‌ای دارد؟ عاقبت متلک انداختن سر بندهای قرارداد را دیدید؟ حالا خودتان بفرمایید بروید با بازیکن‌ها جلسه بگذارید. آقای معینی! برو پای مذاکره با این بازیکن‌های متوقع سیری ناپذیر که عین کروکودیل می‌مانند ببین خودت چند تا تبصره و بند و ماده الحاقی اضافه می‌کنی پای کار!

در اوج!
گلزنی آقای مسعود شجاعی از روی نقظه پنالتی به گوام را به نامبرده، مدیر برنامه‌ها، سرمربی تیم ملی، بچه‌های محل و دیگر عزیزانی که در این حماسه بزرگ، مسعود جان را یاری کردند تبریک می‌گوییم. باشد که مسعود جان بعد از همین حماسه‌ای که خلق کرد خودش از فوتبال ملی خداحافظی کند و در اوج بکشد کنار! ممنون هم می‌شویم که هیچ، ماچش هم می‌کنیم!
 


Page Generated in 0.0056 sec