printlogo


کد خبر: 56225تاریخ: 1394/8/27 00:00
سهم 10 دقیقه‌ای گوچی از دو بازی
نحسی 13




گوچی که پس از مدت‌ها در رقابت‌های سنگین چمپیونشیپ گل زده و با انگیزه بالا به تمرین‌های تیم ملی آمده بود، سهمی 10 دقیقه‌ای را از این دو بازی ملی به دست آورد. اتفاقی که باعث شد تا او نتواند در بیست و نهمین بازی ملی‌اش به میدان برود. شاید نحسی 13 گل ملی دامن او را گرفته تا روزهای تلخ گوچی ادامه داشته باشد.

ایران ورزشی- رضا قوچان‌نژاد را با گل‌های حساسی که منجر به صعود تیم ملی شد و با حضورش در جام جهانی به ثمر رساند به یاد می‌آوریم. او با همین گل‌ها محبوبیت بسیاری به دست آورد و به مهاجم اول ایران در جام جهانی بدل شد. قوچان‌نژاد با درخشش خیره کننده خود خیلی زود در دل علاقه‌مندان به فوتبال جا باز کرد و از همه مهم‌تر کی‌روش را به عنوان یک حامی تمام قد پشت سر خود دید.
قوچان‌نژاد اما با انتخاب‌های خود در رده باشگاهی باعث شد تا کمی از ترکیب اصلی تیم ملی دور شود. در جام ملت‌های آسیا بود که سردار آزمون ظهور کرد و قوچان‌نژاد مجبور شد دو بازی از 4 بازی را روی نیمکت بنشیند و به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شود. هر چند که گوچی در همان جام 2 گل حساس و سرنوشت‌ساز وارد دروازه امارات و عراق کرد. بعد از جام ملت‌ها دیگر نوبت به سردار آزمون رسید تا انتخاب اول کی‌روش در خط حمله باشد. آسیب‌دیدگی گوچی هم مزید بر علت شد تا این مهاجم محبوب در دو اردوی تیم ملی شرکت نکند و جای خود را در خط حمله تا حدود بسیاری از دست بدهد.
برای اردوی تیم ملی و بازی مقابل ترکمنستان و گوام، قوچان‌نژاد دوباره برگشت تا در ترکیب اصلی به میدان برود. مصدومیت آزمون هم باعث شد تا خیلی از کارشناسان و البته رسانه‌ها از قوچان‌نژاد به عنوان مهاجم اصلی تیم ملی در دو بازی مقابل ترکمنستان و گوام یاد کنند. این اتفاق اما هرگز رخ نداد. گوچی مقابل ترکمنستان روی نیمکت نشست تا کاوه رضایی در نوک خط حمله بازی کند. او در 10 دقیقه پایانی به زمین آمد و یک پنالتی هم گرفت تا خیلی‌ها تصور کنند کی‌روش به دلیل خستگی راه و دیر اضافه شدن او به تمرین‌ها، نیمکت نشینش کرده!
تصور می‌شد برای بازی مقابل گوام، قوچان‌نژاد بیست و نهمین بازی ملی‌اش را انجام بدهد و از مرز 13 گل ملی عبور کند. این اتفاق اما رخ نداد، آن هم در میان تعجب خیلی‌ها که انتظار داشتند گوچی مهاجم اول تیم ملی باشد. کریم انصاری‌فرد در نوک خط حمله به میدان رفت و مهدی طارمی هم در نقش بال چپ ظاهر شد. در طول بازی هم خبری از حضور قوچان‌نژاد نشد که نشد. او که پس از مدت‌ها در رقابت‌های سنگین چمپیونشیپ گل زده و با انگیزه بالا به تمرین‌های تیم ملی آمده بود، سهمی 10 دقیقه‌ای را از این دو بازی ملی به دست آورد. اتفاقی که باعث شد تا او نتواند در بیست و نهمین بازی ملی‌اش به میدان برود. شاید نحسی 13 گل ملی دامن او را گرفته تا روزهای تلخ گوچی ادامه داشته باشد.

گوچی آماده بازی با بیرمنگام
رضا قوچان‌نژاد که در دو بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان و گوام فقط 10 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و یک پنالتی هم گرفت، پس از پایان اردوی تیم ملی به انگلیس برمی‌گردد تا خود را آماده حضور در ترکیب چارلتون کند. چارلتون در هفته هفدهم چمپیونشیپ باید به مصاف بیرمنگام برود. بیرمنگام از 16 بازی 28 امتیاز کسب کرده و رتبه ششم را به خود اختصاص داده و چارلتون هم با کسب 13 امتیاز در رده بیست و دوم قرار گرفته است. این بازی روز یکشنبه برگزار می‌شود و با توجه به گلی که گوچی هفته قبل برای چارلتون به ثمر رساند این احتمال وجود دارد که او در ترکیب اصلی قرار بگیرد و از ابتدا برای تیمش بازی کند. باید دید آیا روزهای تلخ قوچان‌نژاد در تیم ملی با ادامه موفقیت او در سطح باشگاهی همراه می‌شود یا نه؟
 


Page Generated in 0.0055 sec