printlogo


کد خبر: 56224تاریخ: 1394/8/27 00:00
زمزمه های قلعه‌نویی پس از آشتی با نکونام
شاید کاپیتان تیم آینده‌ام باشی




‌همانطور که پیش‌بینی می‌شد ماجرای شکایت قلعه‌نویی و نکونام از یکدیگر ختم به خیر شد و این دو با هم آشتی کردند. صبح دیروز در حالی که قلعه‌نویی و نکونام نمی‌دانستند دوست‌های مشترک‌شان قرار آشتی کنان گذاشته‌اند به دادگاه مطبوعات و رسانه رفتند تا پیگیر شکایت باشند اما دقایقی نگذشت که با همکاری قاضی رحیمی و وساطت امیر عرب، آرش برهانی و شاهرخ بیانی، امیر و جواد یکدیگر را در آغوش گرفتند...


صحنه‌ها شباهت زیادی به فیلم‌های هندی داشت اما به واقع آنها که از روابط خوب این دو در ابتدای فصل دوازدهم لیگ برتر آگاه بودند می‌دانستند که صمیمیت بسیاری میان این دو حاکم بود. گذشت زمان و برخی کدورت‌ها اما باعث شد که قلعه‌نویی و نکونام فاصله بسیاری از هم بگیرند و حتی دو طرف از هم شکایت کنند. شکایتی که قلعه‌نویی از نکونام مطرح کرده بود مربوط می‌شد به آن مصاحبه‌ای که نکونام با یکی از روزنامه‌ها کرد و در آن مطالبی را علیه امیر قلعه‌نویی به زبان آورد. خود نکونام هم به دلایلی از امیر قلعه‌نویی شکایت کرده بود اما سرانجام این دو شکایت چیزی جز آشتی نبود و دوستان مشترک باعث شدند یکی دیگر از شکایت‌های کانون ورزش با آشتی و لبخند ختم به خیر شود. صبح دیروز وقتی قلعه‌نویی و نکونام دیدند که راهی جز آشتی ندارند و دوست‌های مشترک‌شان اجازه نمی‌دهند اوضاع به همین منوال پیش برود به ناچار همدیگر را درآغوش گرفتند و از شکایت‌های خود گذشتند تا پرونده دو طرف بسته شود. آشتی‌کنانی که البته با حاشیه‌هایی همراه بود. قلعه‌نویی پس از مراسم آشتی‌کنان در دادگاه از نکونام بابت مصاحبه‌هایی که علیه‌اش انجام داده بود به شدت گله کرد و از جواد خواست دیگر حرفی درباره‌اش به زبان نیاورد که نکونام هم دلایل دلخوری‌اش از سرمربی سابق خود را بیان کرد و در نهایت ماجرای گله‌گذاری‌ها به همان جا ختم شد و حتی قلعه‌نویی به نکونام گفت که شاید روزی دوباره به عنوان سرمربی و کاپیتان در لیگ برتر با هم همکاری کنند که این جمله بسیار تامل‌برانگیز بود. با توجه به اینکه شایعاتی پیرامون مربیگری امیر قلعه‌نویی در سایپا به گوش می‌رسد و حتی مذاکراتی نیز انجام شده، دور از ذهن نیست که با برکناری احتمالی مجید جلالی از سایپا دوباره شاهد زوج امیر-جواد باشیم. البته قلعه‌نویی اشاره مستقیمی به تیم آینده‌اش نداشت و صرفا آن جمله را برای از بین رفتن تمام کدورت‌ها به زبان آورد تا دیگر اگر اندک دلخوری هم وجود دارد، از بین برود اما بعید نیست که به زودی شاهد همکاری امیر و جواد در سایپا باشیم؛ اتفاقی که نزدیکان امیر قلعه‌نویی هم آن را تایید می‌کنند. امیر عرب، قائم مقام سابق باشگاه استقلال که قرابت بسیاری با امیر قلعه‌نویی درباره اینکه آیا ممکن است قلعه‌نویی و نکونام در سایپا با هم همکاری کنند به ایران ورزشی چنین می‌گوید: «چرا نباید این همکاری وجود داشته باشد؟ به لطف این ایام موفق شدیم با همکاری آرش برهانی و شاهرخ بیانی این دو را با هم آشتی بدهیم. از این به بعد دیگر هیچ کدورتی وجود ندارد و اگر به قول شما یک روز قلعه‌نویی به تیمی همچون سایپا برود شک نداشته باشید که جواد نکونام کاپیتان آن تیم خواهد بود و امیر قلعه‌نویی با او کار خواهد کرد. شکر خدا کدورت‌ها از بین رفته و دیگر هیچ دلیلی ندارد که قلعه‌نویی و نکونام که جزو بهترین‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند با هم مشکلی داشته باشند.»
حرف‌های امیر عرب احتمال همکاری قلعه‌نویی با نکونام در سایپا را تایید می‌کند. با توجه به اینکه زمزمه پیوستن سرمربی سابق آبی‌ها به سایپا از مدت‌ها قبل شنیده می‌شد دور از ذهن نیست که در آینده این دو را در کنار هم در سایپا ببینیم. گرچه رفتن امیر قلعه‌نویی منوط به جدایی مجید جلالی است و اگر سایپا نتایج مطلوبی بگیرد بی‌شک این همکاری محقق نمی‌شود و شاید اگر نکونام بخواهد یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد آنگاه در فصل شانزدهم شاهد همکاری دوباره این دو با هم باشیم. نکونام علاقه زیادی به خداحافظی با پیراهن استقلال دارد و امیر قلعه‌نویی هم عمیقا تشنه بازگشت به تیم سابق‌اش است و شاید در آینده تاریخ طوری رقم بخورد که شاهد همکاری دوباره آنها باشیم.

 


Page Generated in 0.0051 sec