printlogo


کد خبر: 56216تاریخ: 1394/8/27 00:00
بیـرانوند تـاریخ‌سـاز شـد!



پست دروازه‌بانی بازهم برای تیم ملی خبرساز خواهد شد؛ اگرچه بازهم تیم ملی با یک برد قاطع به ایران بازمی‌گردد. در غیاب علیرضا حقیقی، گلر ایران مقابل گوام علیرضا بیرانوند بود، بازیکنی که در چند ماه گذشته به خاطر مسائل انضباطی درون دروازه نفت قرار نمی‌گرفت.
سوای آمادگی روحی و جسمی بیرانوند، اخراج او در تک موقعیت گوامی‌ها خبرساز شد، صد البته که او گلر کم تجربه‌ای است. در تنها خطر جدی که گوامی‌ها روی دروازه ایران خلق کردند دروازه‌بان تیم ملی کارت قرمز مستقیم گرفت تا رکورد جالبی از خود برجای بگذارد.
علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی برابر گوام در دقیقه 72 بازی به خاطر خروج از محوطه جریمه و متوقف کردن مهاجم میزبان از داور کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا علاوه بر 10 نفره کردن ایران رکورد جالبی نیز به نام خود به ثبت برساند.
 بیرانوند که در غیاب حقیقی مرد اول ایران در جزیره بود و با کارت قرمزی که مقابل گوام دریافت کرد لقب اولین گلر اخراجی تاریخ فوتبال ایران در مراحل اول انتخابی جام‌های جهانی را به خود اختصاص داد تا به این ترتیب نام او برای همیشه در تاریخ ملی ثبت شود.
نکته جالب اینکه بیرانوند در سومین بازی ملی خود کارت قرمز گرفت که می‌تواند آمار تلخی برای او تلقی شود بخصوص مقابل تیمی مثل گوام که یک بار هم دروازه او را تهدید نکرده بود. بیرانوند که سال خوبی را پشت سر نگذاشته، نباید با این اشتباه تاوانی بدهد که از دستش بدهیم. یادمان باشد در پست دروازه‌بانی آنقدرها هم ثروتمند نیستیم.


Page Generated in 0.0055 sec