printlogo


کد خبر: 56206تاریخ: 1394/8/27 00:00
اگر کرار ایرانی بود، درباره بی‌پولی استقلال با او صحبت می‌کردیم
فریبا: کی‌روش و مظلومی راه رایکوف را می‌روند




بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این روزهای استقلال و جوانگرایی مظلومی در این تیم توضیح می‌دهد: «اتفاق خوبی که برای استقلال رخ داده هم کاملا در جهت جوانگرایی است. حضور فوتبالیست‌های جوان در ترکیب استقلال و توجه مظلومی به این مهم سبب شده تا استقلال هم به آینده‌اش امیدوار باشد و هم شاداب‌تر فوتبال بازی کند. بی‌گمان یکی از دلایل صدرنشینی این روزهای استقلال حضور پرانگیزه همین جوانان در تیم است که برای اثبات خودشان به کادر فنی با تمام وجود فوتبال بازی می‌کنند. مظلومی را تحسین می‌کنم و امیدوارم با همین شیوه در نهایت استقلال را به یکی از دو جام حذفی یا لیگ برتر برساند.»
مربی سابق استقلال درباره کرار جاسم و اینکه آیا موافق ادامه حضورش در استقلال است یا نه، می‌گوید: «خیر. استقلال دیگر جای کرار نیست. البته من این موضوع را از دو منظر می‌بینم و از یک نظر این بازیکن عراقی را مقصر نمی‌دانم. کرار به لحاظ فنی بازیکن قابل و تاثیرگذاری است که توقع دارد باشگاه استقلال در قبال تعهداتی که به او دارد درست عمل کند.»
فریبا با اشاره به خارجی بودن این بازیکن، درباره‌‌اش می‌گوید: «شاید اگر کرار بازیکن ایرانی بود بهتر می‌شد در ارتباط با بی‌پولی استقلال با او صحبت کرد اما کرار یک خارجی است و شرایط این باشگاه را کمتر درک می‌کند ولی با وجود این خودش هم در طول این مدت کارهایی کرده و رفتارهایی بروز داده که نباید آنها را انجام می‌داد. به همین دلیل است که می‌گویم استقلال دیگر جای کرار نیست و جدایی او از این باشگاه بیشتر از اینکه به نفع استقلال باشد به نفع خودش است.»
پیشکسوت باشگاه استقلال به شرایط این روزهای تیم ملی هم اشاره می‌کند: «من طرفدار پر و پا قرص جوانگرایی هستم. از گذشته هم همیشه به این امر توجه زیادی داشتم چون زمانی که وارد فوتبال ملی شدم چنین دیدگاهی نسبت به خود من وجود داشت و توانستم خیلی زود به بالاترین رده‌های ملی برسم. کارلوس کی‌روش همان راهی را در پیش گرفته که اوفارل، رایکوف و حشمت مهاجرانی در تیم ملی ایران رفتند و نتیجه‌اش را هم دیدند. ما در مسابقات آسیایی تایلند با بازیکنانی قهرمان شدیم که 8 یا 9 نفر آنها سال بعد در مسابقات جام جهانی آرژانتین تغییر کرده و مهاجرانی تقریبا نیمی از تیم را جوان کرد. این اتفاق سبب شد تا سال‌ها نیروی جوانی به کمک تیم ملی بیاید.»
ملی‌پوش سابق کشورمان امیدواری خود نسبت به آینده تیم ملی را اینطور بیان می‌کند: «نسبت به آینده تیم ملی امیدوار هستم چون جوانان با انگیزه و خلاقی در اردوی تیم ملی دیده‌ام که در کنار باتجربه‌ها ترکیب خیلی خوبی را تشکیل داده‌اند. تنها ایرادی که می‌توان به این روزهای تیم ملی گرفت برپایی اردوهای بلندمدت برای بازی‌های نسبتا آسان است. تعطیلی مداوم لیگ تیم‌ها را از کوران رقابت دور نگه می‌دارد و بزرگترین لطمه‌اش به ملی‌پوشان می‌خورد.»
 


Page Generated in 0.0042 sec