printlogo


کد خبر: 56205تاریخ: 1394/8/27 00:00
استعفا بعد از افشای بندهای قراردادها
نظری‌: در نقل وانتقالات یک ریال درآمد نداشته‌ام



معاون باشگاه استقلال از مسوولیت نقل و انتقالات این باشگاه استعفا کرد. البته علی نظری‌جویباری پیش از این هم بارها و به دلایل مختلف از سمت خود کناره‌گیری کرده بود اما بعد خیلی زود به این سمت بازگشت. این بار هم بعد از صحبت‌هایی که در مورد وجود بندهایی در قرارداد بازیکنان مطرح شده، او تصمیم گرفته که از مسوولیتش در حوزه نقل و انتقالات استعفا دهد. گفته می‌شد مسوولان نقل و انتقالات بندهایی در قرارداد بازیکنان گنجانده‌اند که مبلغ قرارداد آنها را چند برابر می‌کند. این افشاگری حسابی استقلالی‌ها را به حاشیه برده است. شاید هم علی نظری‌جویباری تصور کرده که با استعفایش می‌تواند اوضاع را قدری آرام‌تر کند و شاید برای نقل و انتقالات نیم‌فصل دوباره این مسوولیت را به دست گیرد.
علی نظری‌جویباری ضمن تأیید خبر استعفایش، درباره این تصمیم می‌گوید: «دیگر نمی‌خواهم مسوولیتی در کمیته نقل و انتقالات باشگاه داشته باشم، ان‎شاءا... به باشگاه کسانی می‌آیند و بازیکنان مورد نیاز کادر فنی را می‌گیرند. مهم این است که آقای مظلومی آرامش داشته باشد و بتواند به اهدافش در نقل و انتقالات برسد. ما تمام تلاشمان را کردیم که بازیکنانی بگیریم که بتوانند به استقلال کمک کنند و کاملا از عملکرد کمیته نقل و انتقالات استقلال دفاع می‌کنم. هیچ تخلفی نکرده‌ایم و هرجا که لازم باشد توضیح می‌دهیم. من مطمئنم که کاری که ما کردیم برای کمک به استقلال بوده و از حالا هم هیچ کاری به بحث نقل و انتقالات استقلال ندارم. من هم مثل بقیه از این به بعد به عنوان معاون باشگاه به وظایفم عمل خواهم کرد.»
معاون باشگاه استقلال در مورد بندهای عجیب قرارداد بازیکنان هم اینطور توضیح می‌دهد: «متاسفانه عده‌ای از درون باشگاه حرف‌هایی زدند که به آدم برمی‌خورد. طوری با ما رفتار می‌کنند که انگار ما از قرارداد بازیکنان درصد می‌گیریم. به جرات می‌گویم که در نقل و انتقالات حتی یک ریال هم درآمد نداشته‌ام و فقط برای کمک به استقلال این کارها را کرده‌ام. البته از آقای افشارزاده، نجف‌نژاد و جهانیان تشکر می‌کنم که در این مدت هر کمکی که می‌توانستند برای تیم انجام دادند.»
نظری در مورد اینکه گفته می‌شود بندی در قرارداد مهدی رحمتی وجود دارد که قرارداد او را تا 3 میلیارد می‌رساند، تأکید می‌کند: « اصلا اینطور نیست. من همین جا می‌گویم که اگر مهدی رحمتی به جای یک میلیارد و 200 میلیون تومان، یک میلیارد و 210 میلیون تومان گرفت مابقی‌اش را خودم می‌دهم. رحمتی امسال بزرگی کرد و خیلی به ما تخفیف داد و چنین بحث‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، اصلا صحت ندارد.» او در مورد پاداش 100 میلیونی به شهباززاده بابت آقای گلی می‌گوید: « این مساله درست است ولی مگر من کار بدی کرده‌ام؟ من این کار را کردم که انگیزه شهباززاده زیاد شود و اگر بتواند این کار را کند، 100 میلیون را از جیبم می‌دهم. معتقدم اگر شهباززاده آقای گل شود، صددرصد استقلال قهرمان لیگ می‌شود.»


شکایت معاون ورزشی استقلال از سوشا مکانی
پس از اظهارات سوشا مکانی علیه علی نظری‌جویباری، معاون باشگاه استقلال رسما از دروازه‌بان پرسپولیس شکایت کرد. این اتفاق در حالی رخ داده که نظری‌جویباری و سوشا مکانی در روزهای گذشته علیه یکدیگر مصاحبه‌هایی را انجام داده بودند و در نهایت معاون باشگاه استقلال اقدام به شکایت از سوشا مکانی کرد.  نظری‌جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال، ضمن تأیید خبر شکایتش از سوشا مکانی، در این رابطه می‌گوید: «با توجه به اظهاراتی که مکانی علیه اینجانب مطرح کرد از او به دادگاه شکایت کردم چون این حق قانونی‌ام بود. صحبت‌هایی که دروازه‌بان پرسپولیس علیه من انجام داد شکایتی بود و من پس از بررسی همه جوانب این کار را انجام دادم تا پیگیر آن شوم.»

 


Page Generated in 0.0047 sec