printlogo


کد خبر: 56196تاریخ: 1394/8/27 00:00
مصاحبه



کاشانی: پرسپولیسی‌ها همیشه کولاک می‌کنند

جالب‌ترین واکنش به درخشش ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی با گوام را رییس هیات مدیره این باشگاه دارد که گفته: «پرسپولیسی‌ها همیشه کولاک می‌کنند! هر زمانی که پرسپولیس و استقلال خوب هستند، تیم‌ملی هم قدرتمند ظاهر می‌شود. در مجموع تمام بازیکنان تیم‌ملی شرایط خوبی داشتند و باید در آینده هم همین‌گونه بازی کنند.» در ادامه وقتی می‌پرسیم چرا ملی‌پوشان پرسپولیس در تیم باشگاهی‌شان به اندازه تیم‌ملی خوب نیستند، جعفر کاشانی اینطور پاسخ می‌دهد: «شرایط تیم‌ملی با شرایط باشگاهی تفاوت زیادی دارد. پرسپولیس تیمی جوان با ویژگی‌های خاص خودش است. در طرف مقابل هم اوج افتخار یک بازیکن، بازی در تیم‌ملی کشورش است، پس با این شرایط بازی در تیم باشگاهی و تیم‌ملی با هم متفاوت است.» جالب‌تر از همه اما وقتی است که کاشانی ادعا می‌کند حریف دیروز تیم‌ملی تیمی نبوده که بخواهد یا بتواند شاگردان کی‌روش را اذیت کند: «گوام تیمی نبود که بخواهد ما را اذیت کند. خوشبختانه تیم‌ملی جوان شده که این مساله بسیار خوب است. این نکته حایز اهمیت است که با این برد بازیکنان تیم‌ملی نباید راه‌شان را گم کنند چون هنوز برای رسیدن به جام جهانی راه طولانی و سختی در پیش دارند.»


خوردبین: پرسپولیس تأثیر زیادی در تیم‌ملی دارد

با ابراز رضایت از عملکرد پرسپولیسی‌ها در تیم‌ملی، محمود خوردبین می‌گوید: «از اینکه تیم ملی توانست با این نتیجه خوب حریفش را شکست دهد، خوشحالم. این نتیجه می‌تواند از نظر روحی روانی برای بازیکنان تیم‌ملی خوب باشد. عملکرد خوب ملی‌پوشان پرسپولیس در این بازی هم باعث افتخارمان شد. گلزنی طارمی، رضاییان و کامیابی‌نیا و همچنین پاس گل‌های طارمی و رضاییان نشان‌دهنده این است که بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس تأثیر زیادی در تیم‌ملی دارند.» در ادامه، سرپرست پرسپولیس به استقبال بازی روز شنبه این تیم برابر استقلال اهواز رفته و می‌گوید: «در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم و فرقی هم ندارد که حریفمان صدرنشین جدول باشد یا در انتهای جدول. ما فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم و تحت هر شرایطی برای برد به زمین می‌رویم.»

زادمهر: لازم باشد در جلسات هیات مدیره شرکت می‌کنم

لغو پیاپی جلسات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را محمدرضا زادمهر تکذیب کرده و می‌گوید که اگر لازم باشد، جلسات هیات مدیره تشکیل می‌شود. اتفاقا خود زادمهر یکی از کسانی بود که چند روز پیش از لغو نشست هیات مدیره گفته بود و حالا برای اینکه لغو نشست دیروز را تکذیب کند، ادعای پیشین خودش و دیگر مدیران باشگاه را تکذیب کرده: «جلسه هیات مدیره همین روز یکشنبه تشکیل شد!» وقتی یادآوری می‌کنیم که حتی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس هم از قول کاشانی اعلام کرده بود که جلسه روز یکشنبه تشکیل نشده، زادمهر پاسخ می‌دهد: «روز یکشنبه آقای کاشانی از صبح در باشگاه بودند. بنده به همراه حسین عبدی هم ظهر در آنجا حضور پیدا کردیم و آقای گرشاسبی هم با کمی تاخیر خودشان را رساندند تا نشست برگزار شود. با تشکیل جلسه درباره موارد مختلفی صحبت شد که البته به تصویب نرسید. برای همین قرار شد تحقیقات بیشتری درباره موارد مطرح شده انجام و این مباحث دوباره در هیات مدیره مطرح شود. برای همین با تصویب نشدن این موارد جلسه از رسمیت افتاد و غیررسمی شد.» نزدیکان پرسپولیس می‌گویند که محمدرضا زادمهر رسیدگی به مطبش را به حضور در نشست‌های هیات مدیره ترجیح می‌دهد اما خودش این ادعا را تکذیب می‌کند: «اصلا اینطور نیست. می‌توانید به صورتجلسه نشست‌ها مراجعه کنید که ثابت می‌کند در تمام نشست‌ها حضور داشته‌ام. البته بعضی‌ها توقع دارند ما همیشه جلسه تشکیل دهیم که باید بگویم هر وقت نیاز باشد، جلسه تشکیل می‌شود و در صورت لزوم من هم در این جلسات شرکت خواهم کرد.»

عبدی: سوشا هم بازی می‌کرد، خوشحال‌تر می‌شدم

«از حضور بیرانوند در ترکیب تیم‌ملی خوشحالم اما اگر سوشا هم بازی می‌کرد، خوشحال‌تر می‌شدم.» با همین یک جمله، حسین عبدی رفته سروقت پیروزی تیم‌ملی برابر گوام و با اشاره به این پیروزی و همچنین درخشش ملی‌پوشان پرسپولیس می‌گوید: «از پیروزی 6 - صفر ایران مقابل گوام بسیار خوشحال شدم اما متاسفانه به خاطر مشغله کاری نتوانستم بازی را به صورت کامل ببینم. از طرفی خیلی خوشحالم که نمایندگان ما در تیم‌ملی عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم وقتی برمی‌گردند، در پرسپولیس هم چنین عملکردی داشته باشند. بچه‌ها توانایی‌شان را به خوبی نشان دادند و خوشحالم که موفق بودند. هر چند اگر سوشا مکانی هم بازی می‌کرد، خوشحال‌تر می‌شدم.» سخنگوی پرسپولیس سپس درباره نیمکت‌نشینی دروازه‌بان این تیم در بازی با گوام ادامه می‌دهد: «در این مورد سرمربی تیم‌ملی است که نظر نهایی را می‌دهد. من از اینکه بیرانوند برای تیم‌ملی بازی کرد خوشحالم اما خوشحال‌تر می‌شدم اگر سوشا مکانی درون دروازه تیم‌ملی می‌ایستاد و درخشش ملی‌پوشان پرسپولیس را تکمیل می‌کرد.»


کفشگری: خوشحالم که کمال هم گل زد!


«از گلزنی بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا کمال کامیابی‌نیا خیلی خوشحال شدم.» این را مهرداد کفشگری گفته. هم‌پستی کامیابی‌نیا که البته خوب می‌داند با گلزنی رقیبش در تیم‌ملی، حالا کار سخت‌تری برای فیکس شدن در خط هافبک پرسپولیس دارد.
با وجود این اما کفشگری در حالی که از گلزنی این رقیب به هیجان آمده، می‌گوید: «راستش را بخواهید من اصلا نمی‌دانستم تیم‌ملی چه موقع با گوام بازی دارد و بازی را هم ندیدم اما صبح که از خواب بیدار شدم، شنیدم طارمی، کامیابی‌نیا و رضاییان گل زده‌اند. به خاطر آنها خیلی خوشحالم و خوشحالی بیشترم از این است که کمال (کامیابی‌نیا) هم گل زد. امیدوارم هم آنها و هم تیم‌ملی به همین روند خود ادامه دهند و همیشه همینطور موفق باشند.» در ادامه، مهرداد کفشگری با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس توضیح می‌دهد: «همه چیز خوب است اما متاسفانه باز هم ملی‌پوشان‌مان را نداریم که این موضوع خواه ناخواه تاثیرش را روی تیم می‌گذارد. البته به طور کلی شرایط خوبی داریم و تمرین‌های خوبی را پشت سر می‌گذاریم. فشار تمرین‌هایمان خیلی زیاد است و ان‌شاءا... که با بازگشت ملی‌پوشان‌مان بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم تا هواداران هم خوشحال شوند.» کفشگری در پایان با اشاره به حضورش در جشن تولد پسر زنده‌یاد هادی نوروزی می‌گوید: «جشن تولد هانی را خانم مریم حیدرزاده تدارک دیده بود و با توجه به خانوادگی بودن این جشن، از بین فوتبالیست‌ها فقط من و علی‌عسگری بودیم. فکر می‌کنم این برنامه خیلی لازم بود. در این مدت خیلی به خانواده‌ نوروزی سخت گذشته و هانی هم غم بزرگی دارد که در بچگی پدرش را از دست داده. قطعا ما هر کاری هم کنیم، نمی‌توانیم جای پدرش را پر کنیم اما سعی‌مان این است که هانی را تنها نگذاریم و کاری کنیم که همیشه شاد باشد.»

مسلمان: کامیابی‌نیا به حقش رسید
مثل کفشگری، محسن مسلمان هم از گلزنی رقیبش- کمال کامیابی‌نیا- در تیم‌ملی ابراز خوشحالی کرده و می‌گوید: «واقعا برای کمال خوشحالم و معتقدم او به حقش رسید. کمال در طول هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و خیلی خوشحالیم که به تیم‌ملی دعوت شد. البته او در نفت‌ هم خوب بازی می‌کرد اما بازی‌هایش به چشم نمی‌آمد. به خاطر او خیلی خوشحالم و برایش آرزوی روزهای بهتری را دارم.» مسلمان سپس با اشاره به بازی پیش‌روی پرسپولیس ادامه می‌دهد: «نه تنها در دیدارهای خانگی بلکه باید در تمام دیدارهایمان برای کسب 3 امتیاز به میدان برویم. اکنون ما تنها جام لیگ‌برتر را داریم و هیچ فرصتی برای اشتباه و دور شدن از آن نداریم. تمرینات خوبی را در طول روزهای تعطیل لیگ پشت سر گذاشتیم و کاملا برای بازی با استقلال اهواز آماده‌ایم. البته با توجه به اینکه 8 بازیکن‌مان در تیم‌های ملی هستند، شرایط سختی داریم. امیدواریم آنها در سلامت کامل به اردوی تیم اضافه شوند تا زودتر برای بازی با استقلال اهواز آماده شویم.»










 


Page Generated in 0.0057 sec