printlogo


کد خبر: 56194تاریخ: 1394/8/27 00:00
کریم باقری در تمرین پرسپولیس:
خودم تنهایی 6 تا به گوام زدم باید من، دایی و کیا بازی می‌کردیم



تمرین دیروز پرسپولیس هم صبح برگزار شد. برانکو ایوانکوویچ و آندره پانادیچ ساعت 10:30 وارد زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر شدند و با چیدن موانع و نشانه‌های رنگی در نقاط مختلف زمین، شرایط اجرای برنامه‌های تمرین را آماده کردند. پیش بینی می‌شد هوای ابری و سرد ورزشگاه درفشی‌فر، باعث شود بازیکنان با پوشش بیشتری در زمین حاضر شوند. بازیکنان در زمان‌های مختلف پیش از آغاز تمرین، وارد ورزشگاه و رختکن شدند و بازی تیم ملی ایران مقابل گوام و حضور و گلزنی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس بحث داغ رختکن سرخپوشان بود . بازیکنان داخل رختکن دقایقی از بازی را تماشا کردند و البته بعد از پایان بازی شش تایی شدن دوباره گوام تبدیل به نکته جالب دیدار تیم ملی در این کشور شد.
جالب اینکه کریم باقری پس از 6 تایی شدن گوام گفت: من به تنهایی 6 گل به گوام زدم. کریم باقری که در برد تاریخی 19 - صفر به تنهایی 6 گل زده بود در حاشیه تمرین با لبخند و مزاح گفت: «تیم ملی باید تیم جوانان را به همراه من، دایی و مهدی مهدوی‌کیا به گوام می‌فرستاد و این همه هزینه نمی‌کرد.»
دیروز سرخپوشان تمرین را طبق برنامه و از ساعت 11 در سالن ورزشگاه درفشی‌فر پس از صحبت‌های برانکو و زیر نظر مارکو آغاز کردند. کریم باقری در زمان حضور بازیکنان در سالن بدنسازی، وارد زمین شد و دقایقی با توپ به کارهای انفرادی پرداخت.
بازیکنان ساعت 11:30 سالن بدنسازی را ترک کرده و برای تعویض لباس‌های تمرین و کفش‌ها وارد رختکن شده و پس از آن در زمین حاضر شدند. برانکو نیز به همراه دستیارانش در زمین چمن حضور یافت.
محمود خوردبین که پیش از آغاز تمرین در ورزشگاه حضور داشت، پیش از ورود بازیکنان به زمین، با آنها به خوش و بش پرداخت. بازیکنان هم که با لباس‌های سرمه‌ای در سالن حاضر شده بودند، طبق نظر کادر فنی با کاورهای رنگی وارد زمین شدند.
برانکو در گوشه‌ای از زمین حاضر شد و بازیکنان را در محوطه مشخصی از زمین، به انجام اولین بخش تمرین دعوت کرد. در سوی دیگر گلرها زیر نظر ایگور در ضلع شمالی زمین به تمرین پرداختند.
در غیاب ملی‌پوشان فوتبال هدفمند در دو گروه اجرا و طی آن کریم باقری و آندره پانادیچ در کنار بازیکنان پا به توپ شدند. برانکو ناظر یک گروه بود و مصطفی قنبرپور نیز عملکرد گروه دیگر را نظاره می‌کرد.
بازیکنان ساعت 11:50 با سوت برانکو نفسگیری کردند. بدنسازی در کنار زمین و عبور از موانع برنامه بعدی سرخپوشان بود. حرکت از میانه زمین، شوت، ارسال از جناحین و ضربه به سمت دروازه، بخش بعدی تمرین بود که با نظارت دقیق کادر فنی انجام شد.
بازیکنان بعد از نفسگیری مجدد، آماده انجام مرحله بعدی در ضلع شمالی زمین شدند. تاکتیک‌های حمله، دفاع و گلزنی در نصف زمین با یک دروازه در دستور کار بازیکنان قرار گرفت که طی آن برانکو و دستیارانش در این مرحله از عملکرد بازیکنان ابراز رضایت کردند. سوت برانکو بار دیگر سرخپوشان را به نفسگیری فراخواند.
فوتبال تحت فشار در نصف زمین با دو دروازه بین تیم‌های سرمه‌ای و نارنجی بسیار پرنشاط و پر گل برگزار شد. کریم باقری در تیم نارنجی عملکرد قابل قبولی داشت و با گلزنی، مورد تشویق همبازیان خود قرار گرفت.
دو بازیکن تستی در تمرین دیروز حضور داشتند که در پایان تمرین منتظر نظر برانکو بودند.
آخرین بخش تمرین، سرد کردن بدن‌ها بود که زیر نظر مارکو انجام شد.


Page Generated in 0.0072 sec