printlogo


کد خبر: 56192تاریخ: 1394/8/27 00:00
درخشش پرسپولیسی‌ها در گوام
طارمی؛ دو گل، یک پاس گل، یک پنالتی اخراج



اگر سوشا دیروز مقابل گوام بازی می‌کرد اتفاقی که منتظرش بودیم رخ می‌داد و بعد از سه سال و دو ماه و پنج روز چهار بازیکن پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند. البته حضور همزمان سه بازیکن پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم ملی هم به اندازه خودش اتفاق تازه‌ای بود و تقریبا به همان میزان که چهار پرسپولیسی در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان نرفته بودند، سه بازیکن این تیم هم در زمان کی‌روش جزو یازده‌تای اصلی نبودند.
با این حال دیروز صبح رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی در ترکیب اصلی قرار گرفتند و سوشا مکانی روی نیمکت نشست. البته سوشا بدشانس بود چرا که اگر تعویض سوم تیم ملی (خسرو حیدری جای طارمی در دقیقه 70) یکی دو دقیقه دیرتر انجام می‌شد او می‌توانست بعد از اخراج بیرانوند به زمین برود و اگر اینگونه می‌شد و طارمی بیرون نمی‌آمد چهار پرسپولیسی 20 دقیقه‌ آخر بازی به صورت همزمان در ترکیب بودند اما سوشا به میدان نرفت و تنها پیراهن شماره دوازده‌اش بر تن عزت‌ا... پورقاز رفت. اما سه پرسپولیسی دیگر که در ترکیب اصلی قرار گرفتند همگی درخشیدند. مهدی طارمی که ستاره تیم ایران بود و به گوچی ترجیح داده شد در هفتمین بازی ملی‌اش درخشید و با دو گل، گرفتن یک پنالتی اخراج و یک پاس گل ستاره ایران لقب گرفت. پاس گل پشت پای طارمی به رضاییان در صحنه گل سوم دیدنی بود هر چند او دو موقعیت خوب را نیز از دست داد. البته طارمی دقیقه 70 تعویض شد و شاید اگر در زمین می‌ماند می‌توانست هت‌تریک کند. به هر حال او حالا با ثبت 5 گل در 7 بازی ملی آمار فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد و می‌تواند کاندیدای حضور در ترکیب اصلی بازی‌های دور بعد تیم ملی باشد.
در این بازی ملی سه گل اول تیم ملی توسط پرسپولیسی‌ها به ثمر رسید. کمال کامیابی‌نیا در دومین بازی ملی‌اش گل زد و رامین رضاییان که در بیست دقیقه پایانی در نقش مدافع مرکزی به میدان رفت هم گل زد، هم خوب بازی کرد. با این حساب پرسپولیسی‌های تیم ملی در گوام درخشیدند و از این پس می‌توان حداقل منتظر دعوت سه پرسپولیسی به تیم ملی بود مگر اینکه نفرات فوق از فرم فعلی‌شان خیلی فاصله بگیرند.
 


Page Generated in 0.0057 sec