printlogo


کد خبر: 56191تاریخ: 1394/8/27 00:00
تکذیبیه برانکو بعد از درخشش پرسپولیسی‌ها مقابل گوام:
نگفته بودم ملی‌پوشان افـــــت کــــــرده‌اند!




دیروز از قول سرمربی کروات پرسپولیس در یکی از روزنامه‌ها خواندیم که «ملی‌پوشان ما افت کرده‌اند»؛ ادعایی که با درخشش ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی با گوام، برانکو درصدد تکذیب آن برآمده و می‌گوید: «من به هیچ عنوان چنین چیزی نگفتم! چرا ملی‌پوشان ما باید خسته باشند و افت کنند؟ من فقط گفتم تنها نگرانی‌ام به خاطر بازی پیش‌رو برابر استقلال اهواز است که این بازیکنان را کمتر در اختیار داریم و شاید وقتی برگردند، با تیم هماهنگ نباشند.»
پروفسور سپس با اشاره به گلزنی ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی مقابل گوام ادامه می‌دهد: «واقعا از نمایش بازیکنانم لذت بردم. به همه با افتخار و غرور می‌گویم که کیفیت بازیکنان ما را خوب ببینید و از آن لذت ببرید. یکی از ارکان اصلی تیم‌ملی در بازی با گوام، پرسپولیسی‌ها بودند و من واقعا از این اتفاق خوشحالم. آنها سهم زیادی در گل‌ها و پیروزی تیم‌ملی داشتند. البته طارمی که وظیفه‌اش در زمین گلزنی است و در این بازی نقشش را به خوبی در زمین پیاده کرد. از گلزنی دو بازیکن دیگرمان که خیلی نقش تهاجمی ندارند هم بسیار خوشحالم. امیدوارم همه آنها با روحیه خوبی به ایران بازگردند و در ترکیب پرسپولیس هم بدرخشند.»
در ادامه وقتی می‌پرسیم که آیا پرسپولیس می‌تواند بازیکنان بیشتری به تیم‌ملی تحویل بدهد، برانکو اینطور پاسخ می‌دهد: «این دیگر به من مربوط نمی‌شود و کادر فنی تیم‌ملی باید درباره آن تصمیم بگیرد. ما وظیفه‌مان این است که در باشگاه‌مان با تمام وجود کار کنیم و کی‌روش هم هر بازیکنی را که ترجیح داد، می‌تواند انتخاب کند.» سرمربی کروات پرسپولیس که خودش روزگاری روی نیمکت تیم‌ملی می‌نشست، خوشحالی‌اش از پیروزی برابر گوام را هم نمی‌تواند پنهان کند: «از برد تیم‌ملی خیلی خوشحالم. من خودم را یک ایرانی می‌دانم و الان می‌گویم که تیم‌ملی کشورمان برنده شد. در واقع احساس می‌کنم که تیم‌ملی کشور خودم برنده شده است. به نظرم در بازی با گوام مهم این نبود که چه کسی گل بزند، مهم پیروزی بود که تقریبا صعود تیم‌ملی را قطعی کرد. امیدوارم تیم‌ملی ایران به روند رو به رشد خود همینطور ادامه دهد و با خیال راحت به جام جهانی برود.»


Page Generated in 0.0057 sec