printlogo


کد خبر: 56190تاریخ: 1394/8/27 00:00
برانکو: برای خریدهای جدید هیچ عجله‌ای نداریم
بازیکنی می‌آورم که فیکس بازی کند




برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین دیروز تیمش در محاصره خبرنگاران حاضر در درفشی فر به پرسش‌های مختلف آنها جواب داد. سرمربی پرسپولیس درباره داغ‌ترین بحث این روزهای پرسپولیس یعنی جذب بازیکن جدید در نیم فصل دوم باز هم حرف‌های قبلی‌اش را تایید کرد و البته این بار گفت اگر بازیکن بگیرد مهره‌ای جذب می‌کند که در ترکیب اصلی
قرار بگیرد.
 
شرایط تیم تان چطور است؟
 بازیکنان خیلی خوب تمرین می‌کنند. متاسفانه 8 بازیکن ما غایب هستند اما کسانی که در تمرین هستند کار خود را دنبال می‌کنند و می‌توانیم روی اعضای تیم حساب باز کنیم. این بازی برای ما خیلی حساس است تیم ضعیفی در لیگ نداریم اما همچنان از هدف قهرمانی شانه خالی نکردیم و می‌خواهیم در نهایت قهرمان فصل شویم. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم طبیعی است که وقتی بازیکنان ملی‌پوش برگشتند وضعیت آنها را خواهیم دید اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که وضعیت آنها 100 درصد نباشد.
کریم باقری به اردوی کشتی فرنگی رفته و شایعه سرمربیگری او در تیم ملی کشتی شنیده شده است.
 اصلا نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید! مساله شخصی او است. چرا سر به سر من می‌گذارید؟!
بازیکنان ملی‌پوش شما چند روزی از تمرین دور بودند. برای بازی با استقلال اهواز ناهماهنگی‌‌ها را چگونه جبران خواهید کرد؟
این همیشه جزیی از مشکلات است. وقتی بازیکنان بعد از 20 روز به باشگاه برمی‌گردند مشکلاتی وجود دارد اما مدت زیادی با هم هستند انتظار ندارم که این ناهماهنگی چندان در نتیجه تاثیر بگذارد.
شایعه جذب وحید امیری در نیم فصل مطرح شده. این شایعه را تایید می‌کنید؟
بروید از کسانی که می‌نویسند بپرسید. در حال حاضر هیچ لیستی تهیه نکردیم. ما فقط یک جای خالی داریم. به بازیکنانم کاملا اعتقاد دارم می‌توانیم به جای نوروزی بازیکن بگیریم که عجله‌ای هم نداریم و سر فرصت تصمیم می‌گیریم.
بازیکنی را هم انتخاب کرده اید؟
 اصول کار این است که اول با بازیکن صحبت کنیم بعد به افکار عمومی اعلام کنیم اما در حال حاضر با هیچ بازیکنی صحبت هم نکردیم و هیچ تغییری را برنامه‌ریزی نکردیم. یک جای خالی داریم که اگر واقعا نیاز شد بازیکن جذب می‌کنیم. بازیکنی می‌آوریم که مستقیم جزو 11 نفر اول بازی کند. حداکثر اعتماد و ایمان را به بازیکنان دارم که نشان دادند لیاقت حضور در پرسپولیس را دارند و می‌توانند در این تیم بازی کنند.
تکلیف زمین تمرین چه شد؟
 فعلا به دنبال بهترین گزینه هستیم. باید 2، 3 زمین دیگر را ببینیم. به خاطر ترمیم زمین خودمان مجبوریم 2، 3 ماه جای دیگر تمرین کنیم که این ساده نیست و زمینی که جواب ما را بدهد به آسانی پیدا نمی‌شود.
درباره شایعه استعفای کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی چه نظری دارید؟
 کی‌روش واقعا مربی با تجربه‌ای است. به هر حال در منچستر و رئال بوده است. مربی تیم ملی پرتغال نیز بوده است و قطعا خودش بهتر می‌داند که در هر مشکلی چگونه عمل کند. نیازی نیست کسی به او مشورت دهد. به طور نسبی هم جواب نمی‌دهم کاملا حواسم به پرسپولیس است.
در خصوص مسائلی که بین 3 بازیکن تیم تان یعنی نورمحمدی، مکانی و بنگر افتاده چه حرفی دارید؟
 خبری از این قصه ندارم، از خودشان بپرسید. نه با بنگر نه با نورمحمدی و نه با سوشا مشکلی ندارم. هیچ چیزی نداریم که پنهان کنیم. از خودشان بپرسید که مشکلی دارند یا خیر.  
 


Page Generated in 0.0059 sec