printlogo


کد خبر: 56185تاریخ: 1394/8/27 00:00
چهارسوی فوتبال



مارتینو   برکنار نمی‌شود
جراردو مارتینو در خطر اخراج قرار ندارد. آرژانتین مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 را خوب شروع نکرده است و در سه بازی اول خود پیروز نشده اما لوییس سگورا، رییس اتحادیه فوتبال آرژانتین گفته که این مربی اخراج نمی‌شود. به این ترتیب نتیجه دیدار با کلمبیا تاثیری روی کار مارتینو نمی‌گذارد.  آرژانتین حتی در مقدماتی جام جهانی 1970 هم در سه بازی نخست خود تا این حد بد کار نکرده بود. آنها در سال 1970 موفق به صعود نشدند. سگورا می‌گوید: «مارتینو مانند همه ما نگران است چون نتایج مطابق انتظارات نیست. درست است که سرنوشت همه ما به نتایج بستگی دارد اما ما به فکر تغییر مارتینو نیستیم.»
 
سخنرانی فردیناند در دانشگاه آکسفورد
ریو فردیناند دوشنبه‌ شب در دانشگاه آکسفورد سخنرانی کرد. مدافع سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد که پس از بازنشستگی اظهارات صریحی انجام داده پیش از سخنرانی‌اش در توییتر نوشت: «بسیار خوشحالم که قرار است در آکسفورد یونیون سخنرانی کنم.» فردیناند همچنین نگاهی به کتاب‌های کتابخانه دانشگاه انداخت و با یکی از دانشجویان هم سلفی گرفت.
 
عمل آپاندیس برای نگردو
آلوارو نگردو تحت عمل جراحی اورژانسی آپاندیس قرار گرفت. این مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا که در والنسیا روزگار خوبی ندارد و از اوایل اکتبر بازی نکرده است، در شهر والنسیا تحت عمل جراحی قرار گرفت. باشگاه والنسیا این خبر را در وب‌سایتش اعلام کرده اما ننوشته که این بازیکن تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود اما رسانه‌ها می‌گویند که او احتمالا یک ماه نتواند بازی کند. گزارش شده که نونو، مربی والنسیا به دلیل اینکه نگردو گفته بود از اوضاعش راضی نیست به او بازی نمی‌دهد اما مربی والنسیا گفته که این تصمیم تنها به دلایل ورزشی گرفته شده است.
 
میلنر و  ایبه به تمرینات لیورپول بازگشتند
خبر خوب برای یورگن کلوپ اینکه جیمز میلنر به تمرینات لیورپول بازگشته است. این بازیکن 29ساله در جریان برد مقابل روبین کازان در لیگ اروپا مصدوم شد و زمین را ترک کرد. او بازی با کریستال پالاس و دو بازی دوستانه انگلیس برابر اسپانیا و فرانسه را از دست داد. جوردون ایبه هم به تمرینات برگشت. این بازیکن 19ساله دچار آسیب‌دیدگی جزئی از ناحیه زانو شده بود. ایبه پس از آمدن کلوپ فرم خوبی داشته است و در جریان برد یک - صفر مقابل روبین کازان‌ اولین گل خود را با پیراهن لیورپول زد.
 
ویلشر: در بازگشت عجله نمی‌کنم
جک ویلشر، هافبک آرسنال گفته که از روند بهبودی‌اش راضی است اما نمی‌خواهد به‌سرعت به میادین برگردد. ویلشر احتمالا تا انتهای سال جاری میلادی نتواند بازی کند. او در جریان آماده‌سازی پیش‌فصل آرسنال دچار ترک‌خوردگی استخوان ساق پا شد. او که بارها مصدوم شده می‌گوید می‌خواهد تا آمادگی کامل صبر کند و سپس برگردد: «حالم خوب است. من تا جای ممکن سخت تلاش می‌کنم تا بتوانم برگردم. می‌دانم که چه روندی را باید طی کنم چون متاسفانه بارها در دوران بازی‌ام مصدوم شده‌ام و می‌دانم بازگشت چه ماجرایی دارد اما من نمی‌خواهم عجله کنم. می‌خواهم مطمئن شوم که بدنم اوضاع خوبی دارد و در حال حاضر حس خوبی دارم. از نظر روانی این یکی از سخت‌ترین مصدومیت‌های من بوده است چون سال گذشته مصدومیت بزرگی داشتم و توانسته بودم آماده به میادین برگردم و در فرم خوبی باشم و برای انگلیس هم بازی کنم.»

ژاوی: فکر می‌کردم فان‌خال احمق است
ژاوی ارناندس، اسطوره بارسلونا گفته در زمانی که لوییس فان‌خال مربی این تیم بود، فان‌خال را احمق می‌دانست! ژاوی همچنین گفته که فان‌خال بهترین گزینه در حال حاضر برای منچستریونایتد است. او گفت: «پس از دو روز تمرین زیر نظر او با خودم گفتم این احمق دیگر کیست؟ پس از یک هفته گفتم نه، حق با اوست. او همیشه در دل من جای دارد.» ژاوی که برای باشگاه السد قطر بازی می‌کند تردیدی ندارد که فان‌خال با یونایتد موفق می‌شود: «او شخصیتی بسیار قوی دارد اما در لیگ برتر خونسرد است چون فشار کمتری به او وارد می‌شود. او نسبت به دوران حضور در بارسا یا بایرن مونیخ آرام‌تر است. او فردی صادق، متدگرا و کمال‌گرای واقعی است. او چیزهای بسیاری از بازیکنانش می‌خواهد، انسان سرسختی است و می‌خواهد به بالاترین سطوح ممکن برسد.»
 
رییس لالیگا: بله، طرفدار رئال هستم
خاویر تباس، رییس سازمان لیگ اسپانیا گفته که طرفدار رئال مادرید است. روزنامه آ.اس از او پرسیده است: «همانطور که گفته می‌شود نخست‌وزیر سابق، ساپاترو، طرفدار بارسلونا است، راخوی، نخست‌وزیر فعلی هم طرفدار مادرید است و ویار و کاردنال طرفدار اتلتیک بیلبائو هستند، می‌گویند که تباس هم طرفدار رئال مادرید است» و او پاسخ داده: «مشخص است. اگر بگویم طرفدار هیچ کدام نیستم دورو بوده‌ام و دروغگو. من بی‌تردید نمی‌خواهم من را به عنوان دروغگو بشناسند. تصور کنید که می‌گفتم عاشق تمام تیم‌ها هستم و بعد مشخص می‌شد که از کودکی طرفدار مادرید بوده‌ام و 27 کلاسیکو را تماشا کرده‌ام و بردهای مادرید را با دوستانم جشن می‌گرفته‌ام. ترجیح می‌دهم راستش را بگویم!»
 
ژینولا: رونالدو و مورینیو به
پاری سن‌ژرمن می‌روند
داوید ژینولا، بازیکن سابق تاتنهام و پاری سن‌ژرمن درباره آینده کریس رونالدو صحبت کرده و گفته او را در آینده‌ای نزدیک در پی‌اس‌جی خواهیم دید. ژینولا می‌گوید که پاریسی‌ها پول کافی برای خرید رونالدو را دارند: «رونالدو را در پاریس می‌بینم. باشگاه پول لازم برای خرید او را دارد و این چالشی جدید برای او خواهد بود؛ فتح لیگ قهرمانان با پی‌اس‌جی. سرمایه‌گذاران قطری برایشان مهم نیست چقدر خرج کنند. من همچنین فصل بعد ژوزه مورینیو را هم در پی‌اس‌جی می‌بینم.»
 
راوانلی: موراتا باید در یوونتوس بماند
خبرهایی از علاقه رئال مادرید به برگرداندن آلوارو موراتا منتشر شده است و گفته می‌شود رئال قصد دارد از بندی که در قرارداد او است استفاده کند و 35 میلیون یورو برای خرید او بپردازد. یوونتوس در رده هفتم سری آ است و 9 امتیاز با صدر فاصله دارد و موراتا هم در پست غیرتخصصی (بال چپ) بازی می‌کند. سه مهاجم افسانه‌ای یوونتوس درباره اوضاع موراتا صحبت کرده‌اند. پائولو روسی می‌گوید: «او مهاجمی است که از نظر فنی کامل است و نشان داده با وجود سن کمش در مسابقات بزرگ شجاعانه کار می‌کند. او ارزش این 35 میلیون یورو را دارد.» آلدو سرنا هم می‌گوید: «او از نظر ذهنی قوی است و می‌داند که چه می‌خواهد. او می‌خواهد امسال شماره یک شود. خودخواهی برای یک مهاجم طبیعی است.» فابریتسیو راوانلی، دیگر اسطوره یووه هم درباره او گفته است: «او برای من نماد حال و آینده یوونتوس است. او همین حالا هم عالی است اما جا برای پیشرفت دارد. به عنوان طرفدار یوونتوس امیدوارم که باشگاه همه کارهای لازم برای نگه داشتن او را انجام دهد. او نباید ما را ترک کند.»
 


Page Generated in 0.0057 sec