printlogo


کد خبر: 56181تاریخ: 1394/8/27 00:00
عنوان بازیکن هفته به فرمانده شوالیه‌ها نرسید
فریاد‌های جیمــــــز




واکنش‌های عجیب و غریب لبران جیمز به بازی ضعیف هم‌تیمی‌هایش تنها به کنفرانس خبری بعد از اولین باخت کلیولند در فصل جدید NBA محدود نشد. جمعه شب بود که در جریان پیروزی 90 - 84 کاوالیز برابر نیویورک نیکس، دوربین‌های تلویزیونی جیمز را در حالی نشان دادند که بعد از ارتکاب یک خطای زودهنگام در کوارتر سوم، بر سر هم‌تیمی‌هایش داد و فریاد می‌کرد.
 کلیولند در نیمه آن بازی 10 امتیاز از حریف خود عقب بود و زمانی هم که جیمز از کوره در رفت
58 - 51 عقب بود. 9 دقیقه و 2 ثانیه به پایان بازی مانده بود که همه شوالیه‌ها زمین خورده بودند. این صحنه و تمام اتفاقاتی که افتاد به عقیده جیمز برای تماشاگرانی که داشتند بازی را نگاه می‌کردند مناسب نبود و او با لحنی معنادار از هم‌تیمی‌هایش پرسید: «می‌خواهید بازی کنید یا نه؟» شب بعد البته بعد از آنکه کلیولند در دوبل اوورتایم، 108 - 105 به میلواکی باخت و به هشت پیروزی متوالی‌اش پایان داد، جیمز گفت: «ما گاهی اوقات تلاش‌های نصفه و نیمه‌ای می‌کنیم.»
او معتقد بود که تیمش خوب بوده است اما عالی کار نکرده. لحن و واکنش‌های جیمز برای خیلی‌ها که او را می‌شناسند غیرمنتظره و عجیب بود اما تریستان تامپسون، مهاجم کاوالیرز گفت که رفتار جیمز برای او تعجب‌آور نبوده است.
او گفت: «این همان چیزی است که ما از فرمانده تیم‌مان انتظار داریم. اگر او ما را هل ندهد چه کسی باید ما را به خودمان بیاورد.» جیمز روز دوشنبه با خبرنگاران صحبت نکرد هرچند به نظر می‌رسد که او دل خوشی از اینکه برای چهل و نهمین بار نتوانسته به عنوان بازیکن هفته کنفرانس شرق شود، دل خوشی ندارد.
این عنوان به نیکلاس باتوم از تیم شارلوت رسید، کسی که به طور میانگین در هر یک از 4 بازی‌اش بازی 5/25 امتیاز، 6 ریباند و 3 پاس گل داشت. این در حالی بود که آمار جیمز البته در سه بازی 33 امتیاز، 3/7 ریباند و 3/6 پاس گل به طور میانگین در هر
بازی بود.
 


Page Generated in 0.0049 sec