printlogo


کد خبر: 56178تاریخ: 1394/8/27 00:00
سوژه روز


یک دقیقه سکوت در تمرینات بارسلونا و رئال مادرید

بارسلونا و رئال مادرید در تمرینات خود، به احترام درگذشتگان حادثه تروریستی پاریس یک دقیقه سکوت کردند. بازیکنان هر دو تیم از دیدارهای ملی برگشته‌اند و در تمرینات حضور یافته‌اند. آنها اکنون در اندیشه کلاسیکو پیش رو هستند که در برنابئو برگزار خواهد شد. این اولین رویداد ورزشی مهم سال پس از حمله تروریستی در پاریس است که در آن 129 نفر جان خود را از دست دادند. کریستیانو رونالدو در حمایت از خانواده‌های درگذشتگان مطلبی در توییتر نوشته و آورده: «نمی‌توانم نسبت به هولناکی حملات پاریس بی‌تفاوت باشم. فکر من پیش قربانیان و خانواده‌هایشان است.» در تمرینات بارسلونا، لیونل مسی به همراه سایر بازیکنان تمرین کرد. او هم تصویری از برج ایفل را در توییتر گذاشت.

کفش‌های خداحافظی جرارد 40 هزار پوند فروخته شد

کفش‌های استیون جرارد در آخرین بازی‌اش با پیراهن لیورپول به قیمت بیش از 40هزار پوند در سایت eBay فروخته شد. 185 پیشنهاد برای خرید این کفش ارائه شده بود. درآمد حاصل به صلیب سرخ بریتانیا برای کمک به پناهجویان داده خواهد شد. قیمت نهایی این کفش‌ها 40 هزار و 200 پوند بود که البته برنده حراج باید 10 پوند هم هزینه پست بدهد. از این مدل کفش‌های آدیداس که Predator نام دارد تنها 17 نمونه تولید شده است. داخل کفش پیام خداحافظی درج شده که در آن نوشته شده است: «تو به عنوان اسطوره می‌روی و به عنوان قهرمان برمی‌گردی. شهر لیورپول همیشه با تو است. تو هرگز تنها قدم نخواهی زد.»

هدیه مایکل جوردن به کارگردان معروف

مایکل جوردن، بسکتبالیست مشهور و اسپایک لی، کارگردان سینمای آمریکا در دهه 1990 در تبلیغی برای کفش‌های نایکی همبازی بودند. دوستی آنها از آن هنگام ادامه داشته است. اکنون جوردن برای لی یک نسخه از کفش‌های اسکار، Air Jordan6 را به عنوان هدیه فرستاده است. لی هم تصویری از خود منتشر کرده که در آن اسکاری را که گرفته روبه‌رویش گذاشته و کفش‌های هدیه جوردن را هم پوشیده است.

پیراهن خداحافظی جوردن 173 هزار دلار فروخته شد

پیراهنی که مایکل جوردن در آخرین بازی معمول فصل با شیکاگو بولز به تن داشت به قیمت173 هزار و 240 دلار به فروش رسیده است. این بالاترین قیمتی است که برای اموال مایکل جوردن پرداخته‌اند. پارسال یک جفت از کفش‌های جوردن به قیمت 105 هزار دلار فروخته شده بود.

کیه‌وو مسن‌ترین تیم اروپا

نتیجه بررسی موسسه آماری CIES سوییس نشان می‌دهد، کیه‌وو با میانگین سنی 6/30 سال مسن‌ترین تیم قاره اروپا را دارد. آلبانو بیتزاری، دروازه‌بان کیه‌وو هم با 38 سال سن، ‌مسن‌ترین بازیکن این تیم است.  لیگ ترکیه نیز با میانگین 3/27 سال سن، مسن‌ترین لیگ در قاره اروپا را دارد و ایتالیا با 1/27 سال، روسیه با 27 و قبرس و انگلیس با 9/26 سال سن در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.


 


Page Generated in 0.0057 sec