printlogo


کد خبر: 56177تاریخ: 1394/8/27 00:00
چهار سوی فوتبال


بعد از حادثه پاریس
رونی: با شواین‌اشتایگر و بقیه تماس گرفتم
وین رونی گفته پس از شنیدن خبر حملات تروریستی در پاریس با هم‌تیمی‌هایش که در فرانسه بودند تماس گرفته و احوال آنها را جویا شده است. کاپیتان انگلیس در آلیکانته اسپانیا به سر می‌برد که خبر رسید در پاریس حملات تروریستی انجام شده است. در این حملات 129 نفر کشته و صدها نفر مجروح شدند. یکی از جاهایی که تروریست‌ها قصد حمله به آن را داشتند استاددوفرانس بود که در آن فرانسه و آلمان با هم بازی داشتند. آنتونی مارسیال برای فرانسه بازی کرد و مورگان اشنایدرلین هم روی نیمکت بود. باستین شواین‌اشتایگر هم 90 دقیقه برای آلمان بازی کرد. پاتریس اورا و پل پوگبا، بازیکنان سابق منچستریونایتد هم در زمین بودند. رونی گفت: «با همه هم‌تیمی‌های فعلی‌ام در منچستریونایتد صحبت کردم، از جمله باستین شواین‌اشتایگر. دریافتم که آنها جانشان در امان است و امیدوار بودم که برای خانواده‌هایشان هم مشکلی پیش نیاید. از طرف بازیکنان می‌خواهم تسلیت خود را به خانواده‌های قربانیان اعلام کنم. روزهای سختی است و افراد بسیاری جانشان را از دست می‌دهند. این برای همه سخت است، از جمله برای ما.» انگلیس قرار است با فرانسه بازی کند. رونی می‌گوید: «کار برای بازیکنان فرانسه دشوار است اما مطمئنم که این فرصتی برای آنهاست تا کشورشان را سربلند کنند.»

2 دوست پاستوره در حملات تروریستی کشته شدند
خاویر پاستوره بازگشت دشواری به پاری سن‌ژرمن خواهد داشت چون دو دوست او در جریان حملات تروریستی در پاریس جانشان را از دست دادند. پاستوره در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین به سر می‌برد. این بازیکن 26ساله روز شنبه به همراه پاری سن‌ژرمن بازی خواهد داشت. دو نفر از دوستان پاستوره، مالکان رستورانی بودند که سه بلوک با خانه او فاصله داشت آنها در جریان کنسرت سالن باتاکلان کشته شدند. پاستوره می‌گوید: «من باید به پاریس برگردم. من آنجا کار می‌کنم و مسوولیت دارم اما این بازگشت سخت است.» داوید لوییز و ادینسون کاوانی، دیگر بازیکنان اهل آمریکای جنوبی پاری سن‌ژرمن هم تمایلی به بازگشت به پاریس ندارند.

یوفا: یورو 2016 در فرانسه برگزار می‌شود
یورو 2016 در فرانسه برگزار خواهد شد. یوفا اعلام کرده که با وجود حملات تروریستی اخیر در پاریس که جان 129 نفر را گرفت، این کشور همچنان میزبان جام ملت‌های اروپا باقی می‌ماند. در این میان ژوست فونتن، ستاره فرانسه در جام جهانی 1958 و رکورددار بیشترین گل در یک دوره جام جهانی از کشورش خواسته بود میزبانی را رها کند چون بسیار خطرناک است اما در بیانیه‌ای که یوفا منتشر کرده، آمده است: «ما مطمئنیم که فرانسه تمهیدات امنیتی لازم را برقرار خواهد ساخت. قرعه‌کشی طبق برنامه در 12 دسامبر در پالا دو کنگره در پاریس برگزار و مسابقات از 10 ژوئن تا 10 ژوئیه انجام خواهد شد.»

بارسلونا برای خرید زمستانی پول ندارد
مدیران بارسلونا به دنبال یافتن بازیکنی تهاجمی هستند که او را در زمستان به خدمت بگیرند اما آنها بودجه‌ای نزدیک به صفر در اختیار دارند. روبرت فرناندس، دبیر فنی و همکار او، اوربانو اورتگا این هفته با ایجنت‌های مختلفی دیدار کرده‌اند اما مساله این است که بارسلونا توان آن را ندارد که مبلغ قابل توجهی خرج کند و به این ترتیب احتمالا به دنبال قرض گرفتن بازیکنان خواهد بود، یا اینکه توافق خواهد کرد که مبلغ خریدشان را بعدتر بپردازد. البته در چنین شرایطی یافتن بازیکن کار دشواری است.
 
رژیم غذایی جدید برای ایگواین
گونسالو ایگواین در 12 مسابقه اخیر 9 گل زده است. او می‌گوید رژیم غذایی‌اش را عوض کرده است: «حالا بیشتر ماهی و گوشت می‌خورم، شکر را حذف کرده‌ام و میوه هم می‌خورم. حس بسیار بهتری دارم. من باید به همین ترتیب ادامه دهم. من 4 کیلو کم کرده‌ام.» ساسیله فیولی، متخصص تغذیه، این رژیم را به ایگواین توصیه کرده است. او پیش‌تر برای لیونل مسی و سرخیو آگوئرو هم رژیم غذایی تعیین کرده بود.
 
آنچلوتی: پیرلو دیوانه بازی
در یورو 2016 است
کارلو آنچلوتی گفته آندره‌آ پیرلو بسیار مشتاق حضور در یورو 2016 است. پیرلو اخیرا برای بازی برابر بلژیک و رومانی به تیم ملی دعوت نشده است. این هافبک 36 ساله در تابستان راهی نیویورک‌سیتی اف‌سی شد اما آنچلوتی می‌گوید او بی‌تردید به ایتالیا برخواهد گشت: «من با پیرلو صحبت کردم و دریافتم که او اشتیاقی دیوانه‌وار برای بازی در یورو دارد. به نظرم او بی‌تردید به ایتالیا برمی‌گردد، به‌ویژه که آنتونیو کونته هم به او این توصیه را کرده است. من به او می‌گویم به جایی برود که بیشترین قهرمانی‌ها را آنجا کسب کرده است.» منظور آنچلوتی میلان است.


Page Generated in 0.0071 sec