printlogo


کد خبر: 56175تاریخ: 1394/8/27 00:00
هنوز از حملات پاریس شوکه هستیم
کونته: ما مربیان برده‌ نتایج هستیم




آنتونیو کونته، مربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید که تیم تحت هدایت او در مسیر مناسبی قرار دارد و اینکه هنوز در شوک اتفاقی است که جمعه شب در پاریس رخ داد. آتزوری جمعه شب در بلژیک با نتیجه 3 - یک برابر تیم اول رده‌بندی فیفا تن به شکست داد و بسیاری از نقاط ضعفش در آن بازی به نمایش درآمد. با این حال کونته ادعا کرد که تیمش مسیر درستی را برای حرکت به سوی مأموریت بعدی خود که رقابت‌های مرحله نهایی یورو 2016 است، برداشته است. کونته حتی باور دارد عملکرد تیمش برابر بلژیک خوب بوده و خوشحال می‌شود اگر شاگردانش همان بازی را در دیدارهای بعدی خود انجام دهند. او گفت: «تیم ما در بازی برابر بلژیک خوب کار کرد و در زمان در اختیار داشتن توپ و از دست دادن آن می‌دانست باید چه کاری انجام دهد. در آن بازی در مقاطعی اوضاع به ضرر ما پیش رفت همان زمان‌هایی که تاوان سنگینی برای اشتباهات‌مان دادیم. راهی که ما در پیش گرفته‌ایم درست است.»
در شبی که ایتالیا با بلژیک جدال می‌کرد، در پاریس و همزمان با بازی آلمان و فرانسه در استاددوفرانس پاریس حملات و بمب‌گذاری‌های تروریستی صورت گرفت که نزدیک به 130 قربانی داشت. کونته درباره آن اتفاق و تأثیری که بر تیمش گذاشته است گفت: «همه از آنچه رخ داد متأثر هستند و ما هنوز بابت آن اتفاقات شوکه هستیم. اقدامات تروریستی می‌توانند شما را وادار به واکنش کنند و باعث هراس و نگرانی می‌شوند. اینها اما اعمال غیرقابل توضیحی هستند که باید راهی برای سرکوب کردن‌شان پیدا کرد. ما باید روبه جلو حرکت کنیم و کارهایی که لازم است را انجام دهیم وگرنه نمی‌توانیم بر شیاطین غلبه کنیم. شدت اضطرار بالا خواهد رفت چون اگر تروریست‌ها بخواهند دوباره حمله کنند، اوضاع واقعاً خطرناک خواهد شد. مهم‌تر از هرچیز این است که نگذاریم گذشت زمان ما را دچار غفلت کند و باید حواس‌مان را جمع نگه داریم. معمولا مدت کوتاهی بعد از چنین اتفاقاتی، وقتی آب‌ها از آسیاب می‌افتد، مردم فراموش می‌کنند که چه اتفاقاتی رخ داده است که نباید اینگونه باشد. امیدوارم اتفاقی که رخ داد هرگز از یادها نرود.»
مربی سابق یوونتوس درباره وضعیتش در تیم ملی ایتالیا و آینده‌اش در این تیم هم گفت: «من در حال حاضر از نقشی که در تیم ملی ایتالیا دارم و از کارم بسیار راضی‌ام. انتظار نداشتم در مدتی کوتاه با این بازیکنان چنین نتایج قابل قبولی کسب کنم اما آنها با عملکردشان مرا راضی نگه می‌دارند. با این حال در مورد آینده‌ام زمانی باید با مسوولان فدراسیون بنشینیم و مذاکره کنیم هرچند همه ما می‌دانیم که این موضوع به نتایجی که می‌گیریم بستگی دارد. من به اتفاقی که یک سال و نیم پیش رخ داد فکر می‌کنم، همان زمانی که چزاره پراندلی قراردادش را تمدید کرد و دو ماه بعد مجبور به استعفا شد. ما مربیان برده‌های نتایج هستیم و معیار خوب یا بد بودن کارمان، نتایج هستند. نتایج خوب باشند، زمان برای همه چیزهای دیگر هست.»
منبع: سایت فوتبال ایتالیا


Page Generated in 0.0049 sec