printlogo


کد خبر: 56172تاریخ: 1394/8/27 00:00
رزمی


هوگوپوشان به خانه خود برمی‌گردند

ادامه تمرینات تیم ملی تکواندو، از روز شنبه (30 آبان ماه) با دعوت از 11 تکواندوکار در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو پیگیری می‌شود. این در حالی است که تیم ملی تکواندوی کشورمان که پس از بازگشت از مسابقات آزاد کرواسی تمریناتش را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کند، از روز شنبه (30 آبان ماه)، ادامه تمریناتش را برای شرکت در مسابقات فینال گرندپری و جام جهانی 2015 در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو برپا خواهد کرد. آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، سعید رجبی، امید عمیدی و سجاد مردانی، 11 هوگوپوش دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که در این بین خدابخشی برای درمان مصدومیتش در کنار تیم حضور ندارد و به زودی به جمع ملی‌پوشان ملحق می‌شود.
سعید رجبی در حالی به جمع تیم ملی اضافه شده است که کادرفنی باتوجه به اینکه در مسابقات جام‌جهانی باید از 6 تکواندوکار در ترکیب تیم استفاده بشود و 5 نفر از هوگوپوشان در فینال گرندپری حضور دارند، از یک تکواندوکار جایگزین استفاده می‌کنند تا اگر اتفاقی در آن رقابت‌ها رخ داد از یک ورزشکار دیگر استفاده کنند. از همین رو با توجه به نتایج مسابقات اخیر و همچنین وزنی که مورد نیاز بود، سعید رجبی در وزن 80- کیلوگرم به جمع تیم ملی اضافه شده است.

لیگ‌های کاراته دختران جمعه پیگیری می‌شود

مرحله دوم دور برگشت لیگ‌های کاراته جوانه‌ها و نونهالان دختر روز جمعه 29 آبان ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود. در لیگ کاراته جوانه ها، تیم‌های راه یافته به مرحله دوم در 2 گروه تقسیم بندی شده و یک دور به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند. سپس تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و پس از برگزاری دیدارهای این مرحله تیم‌های راه یافته به فینال و دیدار رده‌بندی مشخص می‌شوند.
در لیگ نونهالان هم 20 تیم راه یافته به مرحله دوم در 4 گروه 5 تیمی تقسیم شده، هر تیم 4 کاتا به صورت اختیاری و بدون تکرار اجرا می‌کنند و پس از اتمام این مرحله، از هر گروه تیم‌های اول و دوم به مرحله سوم راه می‌یابند.
 


Page Generated in 0.0048 sec