printlogo


کد خبر: 56161تاریخ: 1394/8/27 00:00
هفته هفتم لیگ برتر والیبال
کار آسان صدرنشین‌ها روی کاغذ




ایران ورزشی- هفته هفتم بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال عصر امروز با شش دیدار در شهرهای تبریز، زاهدان، گنبد، ورامین، ارومیه و تهران پیگیری می‌شود. تبریز تیم سوم فصل لیگ برتر باید در خانه میزبان پیکان مدافع عنوان قهرمانی باشد. شاگردان عادل بناکار بعد از باخت به کاله این بار در خانه میزبان پیکان تهران هستند. در مقابل، پیکان هم پس از برد سخت هفته گذشته مقابل سایپا به دنبال ادامه دادن روند پیروزی‌هایش در خانه حریف است. پیکان با پیروزی در این دیدار، با وجود دو دیدار کمتر می‌تواند با شهرداری هم امتیاز شود.
در دیگر دیدار مهم این هفته متین پس از دو برد شیرین، این بار هم در خانه میزبان است. شاگردان ترکاشوند بعد از پیروزی مقابل شهرداری ارومیه و بانک سرمایه به نبرد ثامن الحجج خراسان می‌روند. ثامن الحجج با اضافه شدن خارجی‌هایش شرایط بهتری پیدا کرده و دست قوچان نژاد کمی بازتر شده. با این حال بازهم کار سختی مقابل متین با تجربه دارند که روحیه بسیار خوبی از دو هفته گذشته با خود به همراه دارند.  در تهران هم ستارگان بانک سرمایه کار سختی مقابل آلومینیوم المهدی هرمزگان ندارند. به احتمال فراوان مصطفی کارخانه در این دیدار خانگی کمتر از ستاره‌های ملی‌پوش خود بهره ببرد.
در سایر دیدارها جواهری در خانه میزبان کاله است، شهرداری ارومیه از آرمان اردکان پذیرایی می‌کند و سایپا برای دیدار با کویر گوهر به زاهدان سفر کرده است.
با باخت هفته گذشته سرمایه، شهرداری ارومیه با 16 امتیاز حاشیه امنیت مناسبی در جدول رده بندی پیدا کرده و تا پیش از بازی‌های هفته هفتم یکه تاز است. سرمایه با 12 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم‌های شهرداری تبریز و کاله هم با 11 امتیاز سوم تا پنجم هستند. پیکان هم البته با چهار بازی و هشت امتیاز رده هفتم را با دو بازی کمتر در اختیار دارد و در صورت پیروزی در این دو دیدار می‌تواند به بالای جدول برسد.

برنامه هفته هفتم
 لیگ برتر والیبال
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
* شهرداری تبریز - پیکان تهران
زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17
* گوهر کویر زاهدان – سایپا تهران
گنبد، سالن المپیک، ساعت 17
* بازرگانی جواهری گنبد – کاله مازندران
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17
* صالحین ورامین – ثامن الحجج خراسان
ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
* شهرداری ارومیه – آرمان ورزشی اردکان
تهران، خانه والیبال، ساعت 17
* بانک سرمایه - آلومینیوم المهدی هرمزگان


Page Generated in 0.0065 sec