printlogo


کد خبر: 56154تاریخ: 1394/8/27 00:00
زیر سقف فوتسال



مدیر پروازی نیستم
افتخاری: منتظر بله کفاشیان هستیم

رییس کمیته فوتسال درباره احتمال به تعویق افتادن لیگ برتر به خاطر حضور تیم ایران در تورنمنت چین گفت: «چین از ما درخواست کرده است که در مسابقات فوتسال این کشور که هر ساله برگزار می‌شود، شرکت کنیم. این مسابقات از ۲۷ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود ولی حضورمان در این بازی‌ها منوط به موافقت فدراسیون فوتبال و تامین هزینه‌ها است. اگر کفاشیان موافقت کند که تیم ملی به چین برود لیگ را چند روزی عقب می‌اندازیم. البته ما تیم ملی را به چین نمی‌بریم و ترکیبی از بازیکنان امید و بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند در تورنمنت چین شرکت می‌کنند تا فرصتی باشد که جوان‌تر‌ها خودشان را نشان بدهند.» او درباره شرایط حاکم در تیم ملی می‌گوید: «من در برزیل با بازیکنان تیم ملی هم صحبت کردم و آنها از شرایط تیم و کادر فنی خیلی راضی بودند. شاید در هیچ زمانی در تیم ملی این همه رفاقت و همدلی وجود نداشت. این یکی از نقاط قوت تیم ما بود. ما ترکیبی از مربیان خوب را در تیم ملی قرار دادیم که مکمل خوبی برای هم هستند و تعامل مناسبی بین آنها وجود دارد. در بین مربیان تیم ملی هیچ‌کس نمی‌خواهد خودش را مطرح کند و هیچ‌کس نمی‌گوید که من نفر اول هستم. همه وظیفه خودشان را انجام می‌دهند و حتی گاهی اوقات من تقسیم وظیفه می‌کنم. دیگر نمی‌گذاریم از بیرون به تیم ملی آسیب بزنند. الان مردم امیدوارم شدند که این تیم می‌تواند در جام ملت‌ها قهرمان شود. امیدوارم حاشیه‌ها تمام شده باشد و بتوانیم تمام تلاشمان را برای نتیجه گیری به کار ببریم.» افتخاری درباره انتقادهایی که از او می‌شود اینطور می‌گوید: «سه سال است که مرا می‌زنند ولی فکر می‌کنم الان به اشتباهشان پی برده باشند! نیت من برای تیم ملی خیر بود. هدفم این بود تا تیم سالم با افراد متدین و با دانش داشته باشیم. مطمئن باشید اگر این شرایط ادامه پیدا کند نتایج بهتری می‌گیریم. آرامش تیم ملی هیچ موقع اینطور نبوده است. ما همه جوره کمک کردیم تا تیم نتیجه بگیرد.» او درباره سفرش به امارات و اینکه بعضی‌ها او را مدیر پروازی می‌دانند اینطور توضیح می‌دهد: «من که نباید گزارش بدهم کجا می‌روم! به هر حال گوش ما از این حرف‌ها پر است ولی کار خودمان را انجام می‌دهیم. من باید تیم ملی را پشتیبانی کنم و برای همین تمام وقتم را برای این تیم صرف می‌کنم. در دبی هیچ کار شخصی و خانوادگی نداشتم و صرفا برای تهیه لباس تیم ملی در این کشور ماندم. مدام می‌گویند که من صرافی دارم و یا به خاطر خانواده‌ام به دبی می‌روم در حالی که من صرافی ندارم و خانواده‌ام هم در ایران هستند. کدام مدیر پروازی؟ من که حتی با تیم ملی به ایتالیا هم نرفتم. حتی نمی‌خواستم با تیم ملی به برزیل بروم ولی اگر نمی‌رفتم نمی‌توانستیم این نتایج را بگیریم! آنقدر به ما انتقاد کردند که حتی اگر داخل ایران به یک شهر دیگر هم برویم می‌گویند مدیر پروازی هستیم!»

دلایل شمس برای رفتن به مشهد














حسین شمس سرمربی سابق تیم‌ملی ایران درباره شایعه همکاری‌اش با باشگاه فردوسی مشهد می‌گوید: «با توجه به اینکه به عنوان مشاور رییس فدراسیون و مدیرفنی تیم‌ملی ناشنوایان مشغول آماده‌سازی این تیم برای جام‌جهانی تایلند هستیم به شدت درگیرم و نمی‌توانم در جایی مشغول شوم. با توجه به اینکه عیسی المنایی دستیارم در سال‌های حضورم در کویت خبر داده بود که برای زیارت حضرت رضا(ع) به مشهد می‌آید، خودم را برای میزبانی از ایشان و خانواده‌اش که شیعه هستند به مشهد رساندم که دعوت آقای نعمتی برای حضور در تمرین فردوسی را نیز قبول کردم. امیدوارم این تیم هم بتواند در ادامه موفق باشد.» او درباره شرایط تیم ناشنوایان می‌گوید: «با زحمات کادر فنی و خصوصا آقای رضا یوسفی، تیم ناشنوایان شرایط خوبی را طی می‌کند و ان‌شاءا... روز پنج‌شنبه عازم جام‌جهانی خواهیم بود تا از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنیم.»

افزایش تعداد تیم‌های لیگ دسته اول

جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال در حالی روز دوشنبه برگزار شد که یکی از موارد مطرح شده در این جلسه، افزایش تعداد تیم‌های لیگ دسته اول فوتسال بود. در حالی که سال گذشته مسابقات لیگ دسته اول در دو گروه هشت تیمی برگزار شد، قرار است امسال تعداد تیم‌ها به عدد ۲۰ برسد. با تصویب هیات رییسه، تیم سن ایچ ساوه و نکای مازندران با اخذ مجوزهای لازم به لیگ دسته اول اضافه شدند تا تعداد تیم‌ها به عدد ۱۸ برسد. احتمال دارد تعداد تیم‌ها به عدد 20 هم برسد که در آن صورت بازی‌ها در دو گروه 10 تیمی برگزار می‌شود.

دبیری: برای حضور در جمع ۴ تیم  برنامه داریم

فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری درباره پیروزی تیمش مقابل مس می‌گوید: «بعد از کسب پنج برد متوالی بازیکنان تیم به خودباوری و روحیه مناسب دست یافته بودند که بازی با مس هم به‌خاطر همشهری بودن و نزدیک بودن امتیازات دو تیم در جدول یک بازی حساس و به نوعی ۶ امتیازی برای دو تیم بود که بازیکنان ما با تلاشی که کردند موفق شدند پیروز این دیدار شوند. از کادر فنی و بازیکنان تیم به‌خاطر نمایش بسیار خوبشان تشکر می‌کنم.»
تیم او این هفته باید به مصاف منصوری برود: «منصوری از جمله تیم‌های خصوصی است که از هواداران پرشور و زیادی برخوردار است که کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. همانطور که شاهد هستید تیم تاسیسات دریایی قهرمان آسیا نیز در قرچک مغلوب این تیم شد. بازیکنان با تدابیری که کادر فنی برای این دیدار اندیشیده است آماده‌اند تا در قرچک نمایش خوبی از خود نشان دهند.»
 دبیری درباره شانس‌های قهرمانی می‌گوید: «تیم‌هایی همچون تاسیسات، مس سونگون و گیتی‌پسند با هدف قهرمان شدن هزینه زیادی داشته‌اند ولی تیم ما با هدف بومی گرایی برای قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول بسته شده بود که اگر ان‌شاءا... تیم بتواند نتیجه خوبی را در قرچک کسب کند می‌توان نیم نگاهی نیز برای قهرمانی داشت.»

اولین کاشی نیلویی  به شهرداری ساوه رفت

بازیکن تیم کاشی نیلو با عقد قراردادی راهی شهرداری ساوه شد. پس از جلسه هیات رییسه کمیته فوتسال که رای به آزادی مشروط بازیکنان کاشی نیلو داد، ابراهیم حسینی بازیکن این تیم که ۱۱ گل را برای این تیم به ثمر رسانده بود و بهترین گلزن این تیم بود با عقد قراردادی راهی شهرداری ساوه شد. گفتنی است شهرداری ساوه امسال با هدایت محسن خبیری در دسته یک مسابقات فوتسال کشور حضور پیدا خواهد کرد.



 


Page Generated in 0.0065 sec