printlogo


کد خبر: 56152تاریخ: 1394/8/27 00:00
صدای آشنا



چرا بعضی سایت‌ها با انتشار بعضی از تیترهای خبری در بین بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان اختلاف می‌اندازند؟ این چه حرفی است که بعضی رسانه‌ها می‌نویسند «روز خوب شاگردان برانکو در گوام»؟ مگر بقیه بازیکنان عملکرد ضعیفی داشته‌‌اند که چنین می‌نویسند!
پرویز رستگار – تهران

خدا را شکر بالاخره امیر و نکو آشتی کردند. من به عنوان یکی از طرفداران فوتبال از شخصی که پادرمیانی کرده و این دو شخصیت فوتبالی کشورمان را آشتی داده‌، سپاسگزارم.
امید فراهانی – رودهن

با سلام و درود به شما ایران ورزشی‌ها، آیا جری بنگستون مهاجم هندوراسی تیم پرسپولیس برابر استقلال اهواز بازی می‌کند؟ با تشکر از شما، منتظر جوابم...
پارسا – تهران
ایران ورزشی: جمعه صبح تازه می‌رسد. به اهواز هم می‌رود اما معلوم نیست بازی کند.

با عرض سلام و خسته نباشید به همکارانتان در ایران ورزشی، می‌خواستم خواهش کنم پوستر پورقاز را چاپ کنید. اگر امکان دارد با لباس دروازه‌بانی آن را چاپ کنید.
امیری – اصفهان

به نظر من یک بازیکن فوتبال بایستی اکثر مهارت‌های فوتبال را به نحو احسن اجرا کند. یک بازیکن فوتبال همانند پورقاز بایستی حتی مهارت دروازه‌بانی هم بلد باشد. در بازی تیم ملی کشورمان مقابل گوام این بازیکن با جرات، بعد از اخراج بیرانوند، سنگربان تیم‌مان شد و با اینکه خطری روی دروازه نبود اما کارش جای ستایش داشت.
یک خواننده

دیروز 6 – صفر گوام را شکست دادیم به خاطر همین می‌خواستم از ایران ورزشی خواهش کنم اگر امکان دارد پوستر تیم ملی فوتبال کشورمان را امروز در ایران ورزشی چاپ کنند.
سیدعلی میرحسینی – تهران

جالب اینجاست که اسدی می‌گوید، «ان‌شاء‌ا... تیم کی‌روش 10 تا 10 تا گل بزند و رفتن کی‌روش هم به من اصلا ربطی ندارد.» به نظر من مخالفت اسدی با کی‌روش فقط به فوتبال لطمه می‌زند. البته اگر کی‌روش در فوتبال ایران بماند.
زیته – خرم‌آباد

اصلا فدراسیون والیبال از دانش والیبال لوزانو خبر دارد که با این مربی قرارداد بسته است؟! آیا بایستی هر شخصی که با ولاسکو شباهت دارد سرمربی تیم ملی شود؟ به نظر من فدراسیون بهتر بود ابتدا با این مربی قرارداد کوتاه‌مدت می‌بست تا محک می‌خورد.
عظیمی – ارومیه

از کی‌روش حمایت کنیم، همانطوری که محمد دادکان می‌گوید اگر من رییس فدراسیون باشم از کی‌روش حمایت می‌کنم.
علی باقری – اراک

باور کنید بسکتبال لیگ NBA هم مخاطبان بیشماری دارد لطفا در مورد این لیگ هم بنویسید و پوسترهایی از بازیکنان ابرستاره بسکتبال را هم چاپ کنید.
فرشید صادقی – بندرعباس


Page Generated in 0.0054 sec