printlogo


کد خبر: 56145تاریخ: 1394/8/27 00:00
شایعه‌ها و نیمکت‌نشینی، مقصد نهایی را تغییر داد
فروزان از سیاه‌جامگان به پدیده؟





آنیتا پورحسینی
تنها برد فولاد خوزستان مقابل سیاه‌جامگان مشهد رقم خورد. بردی که حواشی زیادی به دنبال داشت و البته یک قربانی.
هنوز یکی، دو هفته از حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت سیاه‌جامگان مشهد نگذشته بود که این تیم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت تا یک پیروزی به دست بیاورد. در این بازی همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت تا تیم مشهدی حداقل یک تساوی و یک امتیاز به دست بیاورد که ناگهان در دقیقه 90، دروازه‌اش باز شد. آن هم روی یک ضربه زیبا از ماتیاس چاگو.
با این نتیجه سیاه‌جامگان یک شکست دیگر به کارنامه‌اش اضافه کرد. آن هم مقابل تیمش که حتی یک برد نداشت و ته جدول قرار داشت. به این ترتیب فرهاد کاظمی خیلی عصبانی و ناراحت شد که این عصبانیت را در رختکن نشان داد. ظاهرا کاظمی که از دست فروزان خیلی عصبانی بود، به رختکن رفت و انتقادهای زیادی به او داشت. گفته می‌شود سرمربی سیاه‌جامگان حتی برای این گل و باخت دقیقه نودی هم از الفاظ نامناسبی برای فروزان استفاده کرد که باعث واکنش این دروازه‌بان شد. به صورتی که او در جواب فرهاد کاظمی گفت شما می‌توانید به لحاظ فنی از من ایراد بگیرید اما نمی‌توانید به من حرف بدی بزنید.  این حرف‌ها کاظمی را عصبانی‌تر کرد و البته باعث شد فروزان ساکش را بردارد و از رختکن بیرون برود. با این اتفاق، تکلیف محسن فروزان کاملا مشخص شده بود چرا که او دیگر نمی‌توانست در تیم کاظمی جایی داشته باشد. طولی نکشید که خبر رسید سرمربی سیاه‌جامگان، محسن فروزان را در اختیار باشگاه قرار داده.
همین خبر کافی بود تا شایعه‌های زیادی در مورد گل خورده سیاه‌جامگان به وجود بیاید. مثلا اینکه محسن فروزان به خاطر اینکه مدیربرنامه‌هایش، مدیر برنامه دراگان اسکوچیچ هم هست، این گل را خورده تا به این مربی کروات لطف کند که از بحران خارج شود. اگرچه این شایعه خیلی زود تکذیب شد اما باعث شد فروزان در موقعیت عجیبی قرار بگیرد. چند روزی به همین صورت طی شد و همچنان فروزان بلاتکلیف ماند تا اینکه دیروز محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد خبر داد که فروزان از این تیم جدا شد: «دیروز فروزان در باشگاه حاضر شد و پس از جلسه، او‌ با توافقی که صورت گرفت از جمع ما جدا شد. ما 40 درصد از قرارداد او را پرداخت کرده بودیم که بر همین مبلغ هم توافق صورت گرفت.» هنوز لحظاتی از این خبر نگذشته بود که شایعه شد محسن فروزان قرار است به فولاد خوزستان برود. البته این شایعه از چند روز پیش مطرح شده بود اما دیروز به شکل جدی‌تری به گوش می‌رسید. این در حالی بود که فروزان به خوبی می‌دانست رفتن به فولاد خوزستان یعنی زدن مهر تایید روی شایعه‌ای که در مورد کمک به اسکوچیچ به گوش می‌رسید. به همین دلیل به نظر می‌رسد حضور فروزان در فولاد از همین الان منتفی است چرا که او دوست ندارد از الان درگیر یکسری شایعه شود.  البته ظاهرا فروزان از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارد. گفته می‌شود یکی از این تیم‌ها، پرسپولیس است. تیمی که مدتی است از عملکرد دروازه‌بان‌هایش رضایت ندارد و به دنبال رفع این مشکل است. به نظر می‌رسد پیشنهاد پرسپولیسی‌ها جدی هم باشد اما محسن فروزان ترجیح می‌دهد به این پیشنهاد زیاد فکر نکند چون هم استقلالی بوده و هم اینکه احتمال می‌دهد حضورش در پرسپولیس، باعث نیمکت‌نشینی‌اش شود. پس فکر کردن به آخرین پیشنهاد کمی منطقی‌تر به نظر می‌رسد. به پیشنهاد تیم پدیده مشهد. تیمی که ابتدای فصل هم خواهان او بود.  گفته می‌شود از آنجا که کادر فنی پدیده مشهد از عملکرد مجتبی روشنگر رضایت چندانی ندارد به دنبال جذب فروزان است و به او پیشنهاد خوبی هم داده که احتمال دارد، همین مساله مقصد نهایی محسن فروزان را مشخص کند. مقصد نهایی دروازه‌بانی که به خاطر یک گل دقیقه نودی از تیمش اخراج شد.

 

 


Page Generated in 0.0056 sec