printlogo


کد خبر: 56048تاریخ: 1394/8/25 00:00
امیدها


ویدمار دنبال انتقام از خاکپور!

دو تیم امید ایران و امید استرالیا قرار است امروز برابر یکدیگر بازی دوستانه‌ای در کشور امارات برگزار کنند و یکی از تقابل‌های جذاب این دو تیم می‌تواند رویارویی محمدخاکپور و آئورلیو ویدمار باشد.
ویدمار که سابقا بازیکن تیم‌های فاینورد، آدلایدسیتی و استاندارد لیژ بوده، در اواخر دهه 1990 در تیم ملی استرالیا عضویت داشته است و در دومسابقه معروف و به یاد ماندنی انتخابی جام جهانی 1998 بین ایران - استرالیا به میدان رفت. او در دیدار برگشت گل دوم استرالیا را در دقیقه 48 به ثمر رسانده بود. او در آن دوبازی با محمدخاکپور دوئلی جذاب داشت و بعد از آن حذف تلخ برای استرالیایی‌ها امیدوار است بتواند به نوعی آن نرفتن به جام جهانی را جبران کند.

درهای تیم امید به روی همه باز است
طباطبایی: پیشرفت تاکتیکی تیم خیره‌کننده بوده

هادی طباطبایی مربی تیم ملی امید معتقد است او و همکارانش در تیم ملی امید فوتبال ایران ثابت کرده‌اند که درهای این تیم به روی همه باز است. طباطبایی مربی تیم ملی امید درباره شرایط اردوی آماده‌سازی این تیم در امارات گفت: «در راستای اردوهای پیوسته و برنامه‌ریزی بلندمدتی که داشتیم اردوی امارات برپا شده و خوشبختانه امکانات خوبی به لحاظ اسکان و تمرین در اختیار تیم قرار گرفته است.»
وی ادامه داد: «تمرینات ما بر اساس اهداف تاکتیکی‌ که داریم طراحی شده و سعی کردیم تا در این اردو روی نقاط ضعف و قوتی که در مسابقات غرب آسیا داشتیم، کار کنیم. خوشبختانه تمرینات با کیفیت، منظم و با برنامه برگزار شده و بازخورد خوبی از سوی بازیکنان گرفته‌ایم و به اهداف تاکتیکی که مد نظر کادر فنی است، نزدیک شده‌ایم.»
طباطبایی با اشاره به پیشرفت چشمگیر تاکتیکی تیم ملی امید بیان کرد: «با وجود اینکه تیم را زمان زیادی در اختیار نداشته‌ایم اما پیشرفت تاکتیکی تیم ظرف یک‌سال گذشته چشمگیر بوده و بازیکنان را به خوبی با تفکرات کادر فنی هماهنگ کرده‌ایم. به لحاظ فنی هم تیم امید شکل کاملا جدیدی به خودش گرفته که نسبت به زمانی که در اختیار داشتیم، راضی‌کننده است.»
مربی تیم فوتبال امید ایران درباره حضور نفرات جدید در اردوی تیم ملی امید و عملکرد آنها اضافه کرد: «ظرف یک‌سال گذشته کادر فنی تیم امید تمامی بازیکنان رده سنی امید را زیر نظر گرفت و این ادعا را به اثبات رساند که درهای تیم ملی به روی هر بازیکنی که کیفیت لازم را داشته باشد باز است. در این اردو هم از نفرات جدیدی که در مسابقات لیگ عملکرد خوبی داشتند دعوت کردیم و شرایط فنی آنها را زیر نظر گرفتیم. قطعا این وضعیت انگیزه بازیکنان داخل اردو و بازیکنان شاغل در لیگ داخلی را بالا می‌برد تا برای اثبات توانایی خودشان، تلاش کنند.»
طباطبایی در پایان بازی تدارکاتی مقابل استرالیا را محکی جدی برای تیم امید دانست و گفت: «تمام تلاش مجموعه ما این بوده که با برگزاری اردوهای خارجی و بازی‌های تدارکاتی، تجربه بین‌المللی بازیکنان را بالا ببریم. استرالیا تیم صاحب سبک و یکی از قدرت‌های فوتبال آسیاست و قطعا بازی محک خوب و جدی برای تیم امید خواهد بود تا بیشتر از قبل نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم.»



 


Page Generated in 0.0063 sec