printlogo


کد خبر: 56037تاریخ: 1394/8/25 00:00
نباید برای افراد مصونیت ایجاد کرد
باقریان: همه بازیکنان ازجمله احمدی و خلعتبری در سپاهان می‌مانند





اصغر باقریان در خصوص اینکه مراحل ثبت قرارداد استیماچ و انتخاب دستیارانش به کجا رسید، اینطور حرف می‌زند: «کارهای قانونی و مراحل اداری انجام شده است اما در خصوص اینکه این قرارداد در هیأت فوتبال به ثبت رسیده یا نه، ‌خبر ندارم. دو دستیار ایرانی به کار خود ادامه می‌دهند و قرار است دستیار کروات و یک مربی دروازه‌بان‌ها از این کشور به کادر فنی اضافه شود.» او اشاره‌ای به استعفای خوروش از سرپرستی سپاهان دارد: «خوروش فعلا کارش را انجام می‌دهد. در واقع فرصتی نبود تا استعفای او را بررسی کنم. شاید هم در آن مقطع استعفا کرد تا دست مدیریت را باز بگذارد.» مدیرعامل سپاهان در مورد یکی از روزنامه‌ها که با اشاره به فرکی تیتر زده بود «ابله‌ها علیه لایق‌ها» می‌گوید: «متاسفانه فوتبال به جاهای خیلی بد می‌رود و نحوه استفاده از اصطلاحات و مکالماتی که انجام می‌شود در شأن فوتبال ما نیست. خود من همیشه در مصاحبه‌هایم به این نکات توجه می‌کنم و به بازیکنان نیز گوشزد می‌کنم که به حریم خصوصی افراد احترام بگذارند، در واقع نباید حریم کاری را با حریم خصوصی دخالت بدهیم. در واقع نباید اینطور باشد که اگر اتفاق بدی افتاد آن را با یک اتفاق بد دیگر جبران کنیم.»
باقریان حرفهایش را اینطور ادامه می‌دهد: «استفاده از این کلمات در شأن فوتبال کشورمان نیست. اگر قرار باشد فوتبال یک مقوله جذاب و اجتماعی باشد که مردم را علاقه‌مند می‌کند. این یک بحث جداست اما اگر کسی با کسی مشکلی دارد نباید اینچنین آن را مطرح کرد. البته از سوی دیگر هم قرار نیست در حریم کاری نیز فضایی به وجود بیاورد که کسی نتواند به این حریم ورود کرده و افراد را مورد پرسش و پاسخ قرار دهد اما در هر صورت باید حریم خانوادگی با حریم کاری متفاوت باشد.»
مدیرعامل سپاهان معتقد است نباید برای کسی مصونیت ایجاد کرد: «آنچلوتی پس از 10 سال رئال مادرید را قهرمان کرد اما سال بعد وقتی با تیمش موفق نمی‌شود محترمانه از او می‌خواهند که برود. معتقدم در کنار اینکه نباید به کسی توهین کرد نباید در مسائل کاری برای افراد مصونیتی در نظر گرفت و هیچ کاری به کار آنها نداشت. البته اگر فردی اشتباه کرد باید با او برخورد شود اما دلیلی ندارد که بخواهیم موضوعی را کلی جمع ببندیم. اگر در جامعه‌ای 20 نفر خلاف کنند، تمام جامعه را خطاب قرار می‌دهند؟»
او در مورد اینکه شایعات زیادی در خصوص بازیکنان سپاهان از جمله خلعتبری و احمدی برای جدایی آنها به گوش می‌رسد، می‌گوید: «همه بازیکنان که با ما قرارداد دارند در کنار ما می‌مانند و اتفاقا ما کمبود بازیکن هم داریم و قرار است نیم‌فصل در این مورد وارد عمل شویم ضمن اینکه با حل مشکل بازیکنان برزیلی این دو نفر نیز از نیم‌فصل به جمع سپاهانی اضافه خواهند شد.»


Page Generated in 0.0052 sec