printlogo


کد خبر: 56029تاریخ: 1394/8/25 00:00
مصاحبه



برانکو خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد
شاید فقط یک بازیکن جای هادی  نوروزی بگیریم

برانکو که دیروز بعد از ظهر برنامه شلوغی داشت ابتدا در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با سرپست باشگاه حرف بزند. وی قبل از جلسه با طاهری در جمع خبرنگاران گفت: «جلسه خاصی نداریم و به باشگاه سر زدم و آمدم با طاهری و دیگر مسوولان باشگاه دیداری داشته باشم.»
برانکو در مورد تمرینات تیم گفت: «بازیکنان خوب تمرین می‌کنند و همه سلامت هستند فقط انصاری ضرب خوردگی دارد و عالیشاه هم سرما خورده است. البته این مسائل یکی دو روزه حل می‌شود و مصدومیت شدید مثل حاتمی و اومانیا نداشته‌ایم»
برانکو در مورد تعطیلات لیگ و وضعیت تیم پرسپولیس گفت: «همیشه نمی‌شود طلایی بازی کرد، فوتبال بالا و پایین دارد ولی اینگونه تعطیلات برای فرم بازیکنان خوب نیست و آنها 20 روز از شرایط مسابقه دور می‌مانند، بخصوص اینکه 8 بازیکن ما دور هستند. بنگستون، هندوراس است و سایر بازیکنان در امید و تیم ملی هستند و تمرینات تیم ملی با برنامه تمرینی تیم ما متفاوت است.»
سرمربی پرسپولیس در مورد فهرست بازیکنان مد نظرش برای نیم‌فصل گفت: «ما بازیکنانی داریم که از همه آنها راضی هستیم. 22 بازیکن داریم که ترکیبی از بازیکنان جوان و خیلی جوان هستند. در عمل فقط جا برای یک بازیکن داریم که می‌توانیم جای هادی نوروزی بگیریم. البته اصلا نمی‌دانم قرار است بازیکن بگیریم یا نه ولی اگر نیاز باشد فقط یک بازیکن جذب خواهیم کرد.»


خیانت به پرسپولیس را افشا می‌کنم
طاهری: درباره اشتباهات داوری به کمیته انضباطی هم شکایت کرده ایم

میهمان ویژه تمرین روز شنبه پرسپولیس، علی‌اکبر طاهری بود که درباره حضورش می‌گوید: «به درفشی‌فر رفته بودم تا تمرین تیم را تماشا کنم. فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط روحی و جسمی پرسپولیس کاملا خوب است و کادر فنی هم برنامه منظمی را برای آماده‌سازی تیم و همینطور شروع مجدد لیگ در نظر گرفته. درست است که ما جام حذفی را از دست داده‌ایم اما تمام تمرکزمان روی لیگ است تا نتایج درخشانی کسب کنیم.»
 سرپرست باشگاه پرسپولیس سپس وعده می‌دهد که پرونده مربوط به اشتباه‌های داوری را پیگیری خواهد کرد: «این موضوع را کماکان پیگیری می‌کنیم و به کمیته انضباطی هم شکایت کرده‌ایم. مطمئنا از حق و حقوق باشگاه پرسپولیس به طور کامل دفاع خواهیم کرد. کوتاه نمی‌آییم.»
 ادامه صحبت‌های طاهری، اشاره‌ای است به مشکلات مالی که حتی اسپانسر هم نتوانسته برطرف‌شان کند: «با اسپانسری که جذب کردیم خیلی از مشکلات مالی حل شده و تمام هزینه‌های جاری را پرداخت می‌کنیم اما همانطور که بارها گفته‌ام بدهی‌هایی از گذشته به گردن باشگاه افتاده که شرایط را برایمان سخت کرده است. نمونه‌اش همین پرونده مانوئل ژوزه که در گذشته منعقد شده و با شکایت‌هایی که انجام داده‌اند الان باشگاه محکوم به پرداخت پول شده است. در آینده درباره این پرونده صحبت‌هایی را مطرح می‌کنم تا همه ببینند با این قرارداد، آقایان چه خیانت‌هایی به باشگاه کرده‌اند.» در پایان، سرپرست باشگاه تاکید می‌کند که از لیست خرید و مازاد پرسپولیس بی‌خبر است: «فعلا هیچ لیستی از برانکو دریافت نکرده‌ام.»


مشکلی با تعویق زمان بازی با نفت نداریم
خوردبین: بازیکن نمی‌تواند برای تیم تصمیم بگیرد

تمایل کاپیتان‌های پرسپولیس برای بازگشت رحمان احمدی به دروازه‌ این تیم، بهانه‌ای برای هم‌صحبت شدن‌مان با محمود خوردبین بود که می‌گوید: «احمدی دروازه‌بان خوبی است و چون قبلاً در پرسپولیس بوده به نوعی بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود اما اینطور  نیست که بازیکن بخواهد برای پرسپولیس نیرو جذب کند و تصمیم بگیرد. در این مورد فقط سرمربی تصمیم می‌گیرد که تیم به چه بازیکنانی نیاز دارد.» در واکنش به تمجیدهای نورمحمدی و بنگر از دروازه‌بان استقلال و ناراحتی سوشا هم سرپرست پرسپولیس می‌گوید: «تعریف کردن از رحمتی به این معنی نیست که بازیکنان ما مکانی را قبول ندارند. رحمتی جایگاه خودش را دارد و مکانی نیز همینطور.»
 همزمان با تمرین شنبه، خوردبین و طاهری در درفشی‌فر همکلام شدند که خوردبین می‌گوید: «بعد از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس را به خاطر تخلفات تماشاگران در بازی با ذوب‌آهن 10 میلیون تومان جریمه کرد و باشگاه ذوب‌آهن پنج میلیون تومان جریمه شد، طاهری از من پرسید چه اتفاقی در اصفهان رخ داده که من هم توضیح دادم هواداران ذوب‌آهن به بازیکنان پرسپولیس ناسزا گفتند اما ما بیشتر جریمه شدیم.»
در آخر، سرپرست پرسپولیس می‌گوید که این تیم هیچ مشکلی با تعویق بازی‌اش با نفت ندارد: «در این مورد تصیمم نهایی را سازمان لیگ می‌گیرد اما در کل ما مشکلی با به تعویق افتادن بازی نداریم.»


Page Generated in 0.0055 sec