printlogo


کد خبر: 56027تاریخ: 1394/8/25 00:00
آقایان کاپیتان مطالب را دقیق‌تر بخوانید!



محسن بنگر و رضا نورمحمدی که ما را به انتشار مطلب کذب و شایعه‌سازی محکوم کرده‌اند خودشان می‌دانند که گزارش ایران ورزشی مبنا و فکت‌های درستی دارد و البته طبیعی است که هم رحمان احمدی هم خودشان در این باره مطلبی را رسانه‌ای نکنند که البته انتقادی هم به آنها وارد نیست اما ای کاش کاپیتان‌های پرسپولیس گزارش فوق که روز شنبه در صفحه 10 ایران ورزشی منتشر شد را دقیق‌تر و بهتر می‌خواندند تا متوجه شوند ایراد و انتقادی به آنها وارد نیست و هرگز در این مطلب اشاره نشده که آنها قصد دارند رحمان احمدی را به پرسپولیس بیاورند و این به معنای دشمنی آنها با سوشا مکانی است کما اینکه مثلا اگر رحمان یا هر دروازه‌بان تاپی در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس بیاید می‌تواند با سوشا رقابت کند و این نباید به معنای کنار گذاشتن سوشا تلقی شود.
اما طبیعی است همانطور که خود این دوستان تاکید دارند، جذب بازیکن جدید با درخواست برانکو و اراده سرمربی صورت می‌گیرد و باشگاه خواسته‌های برانکو را اجرایی می‌کند و بازیکن دخالتی در این ماجرا نخواهد داشت. این موضوعی است که کاپیتان‌ها و سرپرست تیم پرسپولیس بر آن تاکید داشته و ما هم مثل همه اهالی فوتبال به آن واقفیم اما اینکه یک یا دو کاپیتان و بزرگتر تیم فلان بازیکن را به مربی پیشنهاد دهند یا به باشگاه توصیه کنند که با جذب بهمان بازیکن تیم مان تقویت می‌شود و بهتر کار خواهیم کرد چیزی است که سال‌هاست در فوتبال ایران باب شده و دیگر زشت و ناپسند به حساب نمی‌آید.  همین آقای بنگر که حالا می‌گوید به او و دوستش نورمحمدی هیچ ربطی ندارد که بخواهند دروازه‌بان جدید بیاورند فصل قبل به حمید درخشان توصیه کرد مهدی جعفرپور را از ماشین‌سازی تبریز به خدمت درآورند. بنگر با جعفرپور از دوران حضور در سپاهان رابطه خوبی داشته و به قصد کمک به این بازیکن و تیمش که با مشکلات زیادی روبه‌رو بود به درخشان پیشنهاد جذب جعفرپور را برای دفاع راست داد و روال جذب این بازیکن از طریق سرمربی و باشگاه انجام شد. حالا این کار به معنی دخالت بازیکن در جذب نفرات جدید یا خدای نکرده واسطه گری یک بازیکن برای به خدمت درآوردن مهره‌ای تازه به حساب نمی‌آید. اهالی فوتبال خوب می‌دانند بسیاری از مربیان خودشان از بزرگترها و کاپیتان‌های تیم‌شان در فصول نقل و انتقالات مشورت و حتی کمک می‌گیرند تا در فضای دوستانه فوتبالیست‌ها با مهره مد نظر مربی صحبت و مذاکره کنند.
اگر کاپیتان‌های پرسپولیس دقت کنند در تیتر و محتوای گزارشی که آنها کذب و شایعه خواندند آورده شده نورمحمدی و بنگر می‌خواهند یا دوست دارند رحمان به پرسپولیس بیاید و حتی با او صحبت هم کرده‌اند که واقعا این اتفاق هیچ چیز بد و زشت و خلافی در خودش ندارد. در واقع هیچ جای این مطلب به این موضوع اشاره نشده که بنگر و نورمحمدی می‌خواهند رحمان احمدی را به پرسپولیس بیاورند و در نقش واسطه انتقال عمل کنند تا سوشا بار و بندیلش را ببندد و از پرسپولیس برود. به عبارتی این منفی‌ترین برداشتی است که می‌توان از گزارش مورد اشاره داشت و متاسفانه کاپیتان‌های پرسپولیس یا به دقت این گزارش را نخوانده‌اند یا مثل بسیاری از اهالی فوتبال مطلب اصلی و دقیق به شکل درست و کاملش به آنها انتقال داده نشده است!


Page Generated in 0.0057 sec