printlogo


کد خبر: 56025تاریخ: 1394/8/25 00:00
متن های احساسی کاپیتان‌ها برای سوشا در اینستاگرام:
تو عشق منی، امیدوارم مقابل گوام فیکس باشی!




شنبه شب و بعد از بالا گرفتن بحث حمایت کاپیتان‌های پرسپولیس از رحمتی و البته اینکه آنها دوست دارند رحمان احمدی پرسپولیسی شود حملات تندی از سوی برخی هواداران متعصب پرسپولیس به نورمحمدی و بنگر در اینستاگرام شد تا آنها مجبور به دلجویی از سوشا در این شبکه مجازی شوند.
بنگر با ادبیات جالبی ضمن انتشار عکسی که بعد از سوت پایان دربی سوشا را در آغوش کشیده، نوشت: «داداش درسته من میگم مهدی بهترینه ولی دلیل نمیشه تورو نبینم تو عشق منی ما با تو شروع کردیم با تو هم به هدفمون می‌رسیم. من مثل یه دوست واسه مهدی پست گذاشتم ولی تو عشقی یه دوست خوبی یه گلر عالی. من اگه از همه هم تعریف کنم ولی اینو بدون هم تیمیم اونی که پیراهن قرمزو میپوشه از خونواده بهم نزدیکتره و عزیزتره. تلاشتو بیشتر کن که ما امیدمون اول خدا بعد تو دروازه تیممون به توئه. عشقی سلطان ایشالا بازی با گوام گلر یک تیم بشی.» اما عجیب آنجا بود که بنگر دیروز این پست را کلا از اینستاگرامش پاک کرد؛احتمالا به خاطر اینکه دیگر کسی زیر پستش به او بد و بیراه نگوید.  نورمحمدی هم ضمن انتشار تصویر سوشا که عدد شش را نشان می‌دهد برای دروازه‌بان تیمش نوشت: «سوشا جان می‌دونی چقدر برای ما عزیزی. غیرت و تعصبت به ما ثابت شده است. پس داداش به این حرف‌هایی که می‌زنند توجه نکن. تو شماره یک ما هستی.»
بعد از پست‌های احساسی و عجیب کاپیتان‌های پرسپولیس سوشا جواب آنها را در اینستاگرام داد تا مشخص شود رابطه طرفین خوب شده: «شما عشقای منید. خودتم میدونی من تو دلم هیچی نیست و اصلا هیچ وقت هم از داداشم ناراحت نمیشم، این روزا که همه واسه من شمشیرو از رو بستن من پشتم به خدا و شما گرمه.» دوباره در پاسخ به این پیام محسن بنگر خطاب به سوشا نوشت: «تو عشقی داداش. به خدا ملت کوتاه فکرن. حمایت از یکی کوبیدن یکی دیگه نیست. داداش تو که میدونی من خودم به شخصه چقدر دوست دارم.»
اما بعد از ظهر دیروز سوشا از گوام یک پست احساسی دیگر در اینستاگرام گذاشت و با انتشار عکس تیمی پرسپولیس در حمایت از همبازیانش نوشت: «این قرمز منه، عاشقشم. با هیچ‌کسم کاری ندارم. فقط همه بدونن جونمو واسه این تیم میدم. واسه این تیم حاشیه‌سازی نکنید چون تک تک اینا عشقای من هستن. به امید قهرمانی پرسپولیس کبیر.»
... و به نظر می‌رسد این داستان ادامه دارد.


Page Generated in 0.0062 sec