printlogo


کد خبر: 56024تاریخ: 1394/8/25 00:00
کاپیتان‌های پرسپولیس دنبال دلجویی از سوشا:
تو بهترینی، با بودنت گلر دیگری نمی‌خواهیم




گزارش دو روز قبل ایران ورزشی در خصوص اینکه رضا نورمحمدی و محسن بنگر دوست دارند رحمان احمدی به این تیم بیاید باعث ناراحتی سوشا مکانی از کاپیتان‌های تیمش شد و سوشا از گوام به دو هم تیمی‌اش پیغام داد که از دست آنها ناراحت است. این مساله به علاوه حمایت‌ها و تعریف و تمجید‌هایی که بنگر و نورمحمدی از رحمتی کرده‌اند شائبه اختلاف کاپیتان‌های پرسپولیس با دروازه‌بانی که پشت سرشان بازی می‌کند را بیشتر و بیشتر کرد. میهمانی نورمحمدی و بنگر در اوین درکه با رحمتی و بعد رفتن دو نفره بنگر و رحمتی به نمایشگاه مطبوعات همه نشانه‌هایی بود تا این ذهنیت نزد هواداران پرسپولیس تقویت شود که رضا نورمحمدی و بنگر رابطه خوبی با سوشا ندارند و به همین خاطر در فضای مجازی حملات تندی به دو کاپیتان پرسپولیس شد اینکه این دو نفر که رابطه بسیار خوبی هم با یکدیگر دارند ابتدا در اینستاگرام دنبال دلجویی از سوشا افتادند و بعد از آن در اقدامی مشترک مصاحبه کردند و ضمن حمایت از مکانی تاکید داشتند با بودن سوشا نیازی به دروازه‌بان دیگری ندارند و اصلا دنبال این نیستند که زمینه حضور رحمان احمدی یا دروازه‌بان دیگری را در تیم شان فراهم کنند.

بنگر: قرار نیست رحمان به خاطر دوستی ما بیاید
محسن بنگر که همین دیروز در مصاحبه‌ای با یکی از روزنامه‌های ورزشی گفته بود: «هر کسی ناراحت می‌شود، بشود. رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران است» دیروز صبح در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها درباره بحث حضور رحمان احمدی صحبت کرد و تا جایی که توانست به نفع سوشا حرف زد تا روابطش را با گلر هم تیمی‌اش بهتر کند: «واقعا نمی‌دانم درباره این شایعات بی‌اساس چه باید بگویم. این خبر کاملا کذب است و صحت ندارد. به ما چه ربطی دارد که بخواهیم دنبال حضور کسی در پرسپولیس باشیم؟ ما سوشا مکانی را داریم که دروازه‌بان بسیار خوبی است و اگر هم قرار باشد بازیکنی به پرسپولیس بیاید این وظیفه باشگاه است که مذاکره کند نه ما بازیکنان. البته باید بگویم رحمان احمدی دوست ماست و یک دروازه‌بان بسیار خوب است اما قرار نیست به خاطر دوستی با ما به پرسپولیس بیاید. اینجا مسوولان باشگاه هستند که باید ببینند بازیکنی را لازم دارند بگیرند یا نه. هر چند که ما الان سوشا مکانی را داریم که یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و با وجود او نیاز به دروازه‌بان دیگری نداریم.»
بنگر همچنین گفت: «رسانه‌ای که این خبر را زده کذب نوشته و بدون هیچ دلیلی خواسته ما را روبه‌روی سوشا قرار دهد. با قدرت می‌گویم که سوشا هم‌تیمی خوب ماست و جزو بهترین دروازه‌بانان فوتبال ایران است که کل مجموعه پرسپولیس تا آخر پای او می‌ایستد. امیدوارم رسانه‌ها برای به حاشیه بردن پرسپولیس متوسل به هر دروغی نشوند.»

نورمحمدی: مگر برانکو به حرف ما گوش می‌دهد؟
نورمحمدی هم که به خاطر تیتر اصلی یکی از روزنامه‌ها و تعریفش از کاپیتان استقلال بیشتر تحت فشار قرار گرفته و حتی از سوی هواداران پرسپولیس در اینستاگرام با انتقادات شدیدی مواجه شده بود با همان خبرنگاری که بنگر حرف زده، مصاحبه کرده و درباره موضوع رحمان احمدی موضع مشابهی گرفته بود: «واقعا برای شایعه‌سازان متاسفم. نمی‌دانم آنها از جان ما چه می‌خواهند، سوشا بهترین دروازه‌بان ایران است که مزد کارهایش را هم با دعوت به تیم ملی گرفته است و حضور او در تیم ملی نشان می‌دهد که چه عملکرد فنی خوبی دارد و واقعا نمی‌دانم هدف شایعه‌سازان از اینکه می‌خواهند ما را رو به روی هم قرار دهند، چیست؟ چه دلیلی دارد من و محسن بنگر بخواهیم علیه سوشا مکانی حرف بزنیم یا کاری کنیم؟ بودن یا نبودن یک بازیکن در تیم چه ارتباطی با ما دارد؟ ما خیلی هنر کنیم بتوانیم خودمان را در ترکیب قرار دهیم. برانکو مگر برای جذب بازیکن به حرف ما گوش می‌دهد؟ مگر تا به حال ما بازیکنی به پرسپولیس آوردیم که این بار دوم‌مان باشد؟ با بودن سوشا ما نیاز به گلر دیگری نداریم.»
کاپیتان پرسپولیس گفت: «دیگر از این همه شایعه و حاشیه خسته شدیم. تا با کسی حرف می‌زنیم شایعه درست می‌کنند، عکس می‌گیریم حاشیه درست می‌کنند، حرف می‌زنیم یا جایی می‌رویم حاشیه درست می‌کنند و واقعا مانده‌ام چرا این روزها برخی رسانه‌ها برای پرسپولیس حاشیه‌سازی می‌کنند. واقعا نمی‌دانم من و محسن بنگر از کوبیدن سوشا چه نفعی می‌بریم؟ سوشا هم‌تیمی خوب و موثر ماست که تا آخر در کنار هم کار خواهند کرد و باید بگویم واقعا از این همه حاشیه خسته شدم.»
نورمحمدی ادامه داد: «رحمان احمدی دوست خوب ماست همانطور که مهدی رحمتی با ما دوست است. همانطور که با سایر بازیکنان استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن دوست هستیم اما دلیل نمی‌شود با هر کسی که عکس می‌گیریم او به پرسپولیس بیاید. رحمتی در تیم استقلال بازیکن خوبی است اما ما سوشا را داریم که از بهترین‌های ایران است. او آنقدر عملکرد خوبی داشته که کی‌روش را مجاب کرد به تیم ملی دعوت شود و با احترام به همه دروازه‌بانان فوتبال ایران باید بگویم ما یکی از بهترین‌های ایران را در اختیار داریم.»
وی گفت: «باز هم می‌گویم همه بازیکنان پرسپولیس از حضور سوشا مکانی در تیم راضی هستند چرا که ما یکی از بهترین گلرهای ایران را در اختیار داریم و با وجود او نیازی به دروازه‌بان دیگری نداریم. امیدوارم شایعه‌پردازان دیگر این مسائل را تمام کنند و بگذارند ما فقط به فوتبال فکر کنیم. از طرف دیگر امیدوارم سوشا مکانی در بازی سه‌شنبه تیم ملی مقابل گوام فیکس باشد تا همه بدانند که بهترین دروازه‌بان ایران با ماست.»


Page Generated in 0.0048 sec