printlogo


کد خبر: 56011تاریخ: 1394/8/25 00:00
طنزیم


هومن جعفری
بله آقا! حالا ما هیچ، ما نگاه، ما حسرت، ما عقده! ایمان مبعلی چه گناهی کرده که جرعه‌ای از لب لعل قراردادش نچشیده و فقط هفت درصد پولش را گرفته؟ وقتی نفت تهران که کویت‌ترین تیم فوتبال ماست اوضاعش اینطوری باشد، بقیه چه لب لعلی بچشند از حقوق‌های نگرفته و مالیات‌های الکی و قسط‌های بانکی عقب افتاده و جریمه‌های بانکی؟
ای روزگار! حالا ما هیچ! ما اصلا کشک! ما اصلا هر چی که شما می‌گویید! ما حسرت و عقده! این جماعت فوتبالی چه تقصیری دارند این وسط که پولشان را نمی‌گیرند؟ آقای نفت! پول بازیکنت را بده! آقای نفت! کجا خرج می‌کنی این پول‌ها را؟

امروز که محتاج توام جای تو خالی است....
خبر آمده که استقلال قرار شده بدهی بازیکنان خارجی را پرداخت کند! با تشکر از این همه لطف و بزرگی پیشنهاد می‌کنیم یک میلیارد امیرخان را بدهند که واجب‌تر است. بالاخره امیرخان فردا پس فردا تیم می‌گیرد و می‌شود رقیب استقلال و دیگر نمی‌شود در چشم همدیگر نگاه کرد. بهتر است الان که امیرخان خانه نشسته این پول را بدهید که قشنگ به امیرخان مزه هم بدهد وگرنه فردا که خودش رفت یکجا یک میلیارد برای خودش بست یک میلیارد برای دستیارانش، شما هر چقدر هم که پول بدهید دیگر امیرخان نگاهتان هم نمی‌اندازد! گفته باشیم!

قهربازی
گویا دلیل اینکه کارلوس جان در بازی‌های اخیر و مصاحبه‌های مطبوعاتی با کت و شلوار و کراوات حضور به هم می‌رساند این است که استاد دوباره با آل اشپورت قهریده‌اند و قصد هم ندارند که لباس ملبس به این آرم و برند را برتن کنند. حالا چه شده که استاد دوباره قهر کرده را نمی‌دانیم! صد هزار دلاره تمام شده؟ استاد این دفعه هوس صد و پنجاه هزار دلار کرده؟ استاد شک کرده که مسوولان آل اشپورت آنتن بوده‌اند و قضیه زوری بودن قرارداد قبلی را گذاشته‌اند کف دست اسدی؟

مسوول به جای بازیکن!
در ادامه سیاست‌های منحصر به فرد و یونیک باشگاه استقلال اهواز، قرار شده از تعداد بازیکنان این تیم کم و به تعداد مسوولان این باشگاه اضافه شود تا مشکلات دیگر جرات قدعلم کردن نداشته باشند و همه‌شان با هم برطرف شوند!گویا در روزهای اخیر تعداد زیادی از بازیکنان این تیم برای دریافت رضایتنامه پشت در باشگاه صف کشیده‌اند اما مسوولان باشگاه بیدی نیستند که با این بادها بلرزند و هم اکنون صف دیگری هم پشت در باشگاه تشکیل شده که صف داوطلبان پست گرفتن در این باشگاه است! گویا در هیات‌مدیره شرط شده که به ازای هر بازیکنی که جدا شود دو مسوول جذب کنند تا تیم در ادامه مسابقات دچار کمبود نیروی انسانی نشود. البته تیمی که مبین میردورقی را دارد نباید نگران کمبود نیروی انسانی باشد چون مبین خودش یکی از یازده تای اول ایران است و در نتیجه می‌تواند یک تنه عین کاکرو یوگا، مشکل تیم را حل کند. راستی مبین کجاست؟ بازی نمی‌کند؟

آی قاضی قاضی قاضی!
این حرف محمود خان خوردبین را هم باید با آب طلا نوشت و بالای سر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نصب کرد تا دوزاری همه بیفتد که اینجا اول یقه شاکی را می‌گیرند بعد گریبان متشاکی را!
«وی در پاسخ به این پرسش که در جلسه روز گذشته او و علی‌اکبر طاهری در ورزشگاه درفشی‌فر چه گذشته است، اظهار داشت: بعد از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته باشگاه پرسپولیس را به خاطر تخلفات تماشاگران در بازی با ذوب‌آهن 10 میلیون تومان جریمه کرد و باشگاه ذوب‌آهن پنج میلیون تومان جریمه شد، طاهری از من پرسید که چه اتفاقی در اصفهان رخ داده که من هم توضیح دادم هواداران ذوب‌آهن به بازیکنان پرسپولیس ناسزا گفتند اما ما بیشتر جریمه شدیم.»
 


Page Generated in 0.0055 sec