printlogo


کد خبر: 56005تاریخ: 1394/8/25 00:00
کمیته انضباطی


پیکان، نفت مسجد سلیمان و فولاد یزد جریمه شدند

در بازی دو تیم پیکان تهران و صنعت مس رفسنجان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول از سوی برخی از مسوولان باشگاه پیکان تخلفاتی مبنی بر ورود به رختکن داوران به همراه سرپرست تیم و اهانت به داوران بازی رخ داد. بر همین اساس باشگاه پیکان تهران طبق ماده 57 آیین نامه انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است. همچنین در مسابقه دو تیم نفت مسجد سلیمان و پارسه تهران از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی رخ داد. این تیم طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات در مسابقات آتی، برگزاری مسابقات خانگی این تیم بدون حضور تماشاگران خواهد بود. علاوه بر آن سید فراز فاطمی، مربی تیم پارسه تهران به دلیل اعتراض و اهانت به داور بازی بعد از پایان مسابقه، طبق بند‌های 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. علاوه بر دو بازی که ذکرشد در بازی دو تیم فولاد یزد و پیکان تهران از سری رقابت‌های لیگ دسته اول از سوی تماشاگران تیم فولاد یزد فحاشی نسبت به داور مسابقه صورت گرفت. این تیم طبق ماده 79 باید مبلغ 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. در صورت تکرار تخلفات تماشاگران در مسابقات آتی، طبق صراحت آیین نامه انضباطی، بازی این تیم در دیدارخانگی بدون حضور تماشاگران خواهد بود. همچنین محمد انواری، سرپرست تیم فولاد یزد به دلیل رفتار زننده و غیر ورزشی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت 4 جلسه‌ای برای پزشکیار تیم شهدای جویبار

بازی تیم‌های مقاومت تهران و شهدای جویبار از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال برگزار شد و از سوی مهدی تقی زاده، پزشکیار تیم شهدای جویبار تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسوولانه، اهانت و فحاشی به بازیکنان تیم مقابل و پرتاب کیسه یخ به صورت داور که موجب وقفه 6 دقیقه‌ای در بازی شد و در نهایت این پزشکیار از مسابقه اخراج شد، رخ داد.
طبق اعلام کمیته انضباطی این فرد به 4 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات محروم بوده و باید مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی
پرداخت کند.


 


Page Generated in 0.0058 sec