printlogo


کد خبر: 55999تاریخ: 1394/8/25 00:00
خبـــر



یار قدیم آبی‌ها، میهمان ویژه تمرین امروز

محمد محمدی که مدتی است در آمریکا زندگی می‌کند، برای رسیدگی به برخی امور شخصی خود به تهران بازگشته است. او تصمیم دارد برای دیدار با همبازی‌های سابق خود و همچنین دیدار با پرویز مظلومی امروز (دوشنبه) در تمرین استقلال حاضر شود. تمرین امروز استقلال ساعت 12:30 در زمین شماره دو آزادی برگزار می‌شود.

برنامه جدید تمرینات شاگردان مظلومی

با تصمیم کادرفنی استقلال تمرینات این تیم از امروز(دوشنبه) ساعت 12:30 برگزار می‌شود. هر چند تمرین دیروز استقلال از ساعت 11 در سالن وزنه مجموعه انقلاب برگزار شد اما از امروز تا زمان برگزاری هفته دوازدهم لیگ، تمرین آبی‌پوشان هر روز ساعت 12:30 برگزار خواهد شد. البته احتمال دارد که فقط یکی از تمرینات ساعت 15:00 باشد اما طبق تصمیم کادر فنی تمرینات ظهرها برگزار خواهد شد. همچنین قرار است آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به اهواز روز پنج‌شنبه ساعت 10:00 صبح برگزار شود و بازیکنان بعد از برگزاری تمرین و صرف ناهار راهی فرودگاه شوند. دیدار تیم‌های استقلال و فولاد روز جمعه ساعت 16:20 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

حضور قلعه‌نویی در تمرینات دیناموکیف

امیر قلعه‌نویی که هفته گذشته به اوکراین سفر کرده بود، در تمرینات تیم فوتبال دیناموکیف اوکراین شرکت کرد و از نزدیک شاهد تمرینات این تیم بود. سرمربی سابق استقلال در ماه گذشته نیز به همراه علی فتح‌ا...زاده و مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی مازندران در کیف حضور داشت تا دیدار دیناموکیف - چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کند.
 


Page Generated in 0.0050 sec