printlogo


کد خبر: 55997تاریخ: 1394/8/25 00:00
سوژه یابی




تعویق در ملاقات افشارزاده با مدیر برنامه بازیکن عراقی
نمی‌خواهند تکلیف کرار را روشن کنند؟
 
کلاف سردرگم پرونده کرار، هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود. بهرام افشارزاده در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرده بود که جدایی این بازیکن قطعی شده و او هیچ جایی در این تیم ندارد، از طرفی عده‌ای از احتمال بازگشت این بازیکن خبر می‌دهند و معتقدند به دلیل غرامتی که باشگاه استقلال در صورت اخراج باید به این بازیکن بپردازد، چاره‌ای جز حفظ او ندارد. اما آخرین خبرها درباره شرایط او حاکی از آن است که وقتی مدیر برنامه‌های کرار برای صحبت با سرپرست باشگاه استقلال صبح دیروز به دفتر افشارزاده رفته‌ بود، این جلسه به تعویق افتاد. مدیر برنامه‌های کرار می‌خواست درباره شرایط این بازیکن صحبت کند اما افشارزاده به او اعلام کرد به دلیل جلسه با برخی از بازیکنان نمی‌تواند جلسه‌ای داشته باشد.
این در حالی است که خود کرار فعلاً همراه تیم ملی عراق در چین تایپه است و سه‌شنبه با تیم ملی این کشور بازی دارد. به همین خاطر وقتی از او درباره وضعیتش با باشگاه استقلال می‌پرسیم، می‌گوید: « فعلا همه تمرکزم روی بازی تیم ملی کشورم است و قصد دارم برای موفقیت تیم ملی عراق همه تلاشم را به کار ببندم. پس از بازی تیم ملی کشورم در این باره فکر خواهم کرد. باید آخر هفته به ایران بیایم و با مسوولان باشگاه جلسه برگزار کنم.»
او همچنین درگیری‌ فیزیکی‌اش با بهرام امیری در باشگاه را تکذیب می‌کند و در این رابطه تأکید می‌کند: «دروغ است! در باشگاه استقلال آدمی که بهتر از همه با من رفتار کرد و کسی که من هم با او بهترین رفتار را داشتم بهرام امیری بود. این یک دروغ شاخدار است که من با بهرام امیری درگیری فیزیکی داشته‌ام.» با توجه به حاشیه‌هایی که حضور کرار در استقلال به دنبال دارد، به نظر می‌رسد باشگاه استقلال باید به محض بازگشت کرار جلسه‌ای با او برگزار کند و تکلیف نهایی این بازیکن را برای ماندن یا رفتن مشخص کند.


تسویه حساب استقلال با شاکیان خارجی

باشگاه استقلال در صدد است تا یکی، دو هفته آینده بخشی از بدهی خود به بازیکنان خارجی را تسویه کند. با افزایش شکایت بازیکنان خارجی از استقلال به کمیته انضباطی فیفا و دردسرهای احتمالی که ممکن است در آینده‌ای نزدیک گریبانگیر باشگاه شود مدیران استقلال تصمیم گرفتند بعد از پرداختی‌های صورت گرفته به بازیکنان و کادر فنی این بار اولویت خود را به تسویه حساب با بخشی از این طلبکاران قرار بدهند به همین خاطر قرار است در نشست آینده هیات‌مدیره که به احتمال فراوان هفته آینده برگزار می‌شود اعضا با هماهنگی اسپانسر باشگاه تصمیمات لازم برای پرداختی به بازیکنان خارجی سابق را اتخاذ کنند.
 گفته می‌شود در آخرین برآوردهای امور مالی باشگاه، استقلالی‌ها رقمی در حدود یک میلیون و دویست تا پانصدهزار دلار به خارجی‌های خود بدهکار هستند که پرونده تمام این بدهی‌ها در کمیته انضباطی فیفا در حال رسیدگی است.


Page Generated in 0.0048 sec