printlogo


کد خبر: 55996تاریخ: 1394/8/25 00:00
پورحیدری نیامد، بازیکنان وزنه زدند


بازیکنان استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای دیدار با فولاد خوزستان از ساعت 11 دیروز(یکشنبه) در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرینات آماده‌سازی خود را این بار در قالب کار با وزنه پشت سر گذاشتند. از آنجا که اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید هنوز به پایان نرسیده، ملی‌پوشان بزرگسال و امید از غایبان این تمرین بودند. علاوه بر بازیکنان البته منصور پورحیدری هم در تمرین دیروز غایب بود. امید ابراهیمی نیز که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم ملی بزرگسالان را مقابل گوام همراهی کند، به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته و دیروز با سایر بازیکنان در تمرین شرکت کرد.
بعد از مصدومیتی که برای سید مهدی رحمتی از ناحیه زانو پیش آمد، کاپیتان و دروازه‌بان استقلال بعد از پایان تمرینات روی پای خود یخ‌درمانی انجام داد. او دیروز هم در سالن وزنه به همراه دکتر نوروزی حاضر شد و زیر نظر او و مربی بدنساز آبی‌پوشان تمرین بدنسازی انجام داد. البته رحمتی با حالتی ناراحت و چهره‌ای درهم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و برای دقایقی با پرویز مظلومی و دکتر نوروزی گفت‌وگو کرد. ظاهرا یکی از رسانه‌ها خبری را منتشر کرده مبنی براینکه رحمتی تا نیم‌فصل مصدوم است و نمی‌تواند برای استقلال بازی کند که همین موضوع باعث ناراحتی گلر استقلال شده بود. رحمتی هم در این باره به پرویز مظلومی توضیح داد و مدعی بود یخ گذاشتن روی پا عادی است و حتی بازیکنانی که مصدوم هم نیستند این کار را بعد از همه تمرینات انجام می‌دهند ولی متاسفانه بابت اینکه او روی پایش یخ گذاشته است، شایعه مصدومیت او منتشر شده است.
پرویز مظلومی با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و وقتی دید رحمتی چند دقیقه‌ای با دکتر نوروزی کار کرده مجوز حضور او در کلینیک را صادر کرد و از دروازه‌بان تیمش خواست به کلینیک برود. بازیکنان استقلال در این جلسه تمرینی حدود یک ساعت زیر نظر قربانعلی‌پور کار با وزنه انجام دادند.
آبی‌پوشان عصر دیروز به استراحت پرداختند و قرار است مجددا امروز(دوشنبه) ساعت 12 و 30 دقیقه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی کار با توپ را پشت سر بگذارند. آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با فولاد خوزستان نیز از ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه در تهران برگزار می‌شود و پس از آن آبی‌پوشان راهی
اهواز می‌شوند.


Page Generated in 0.0055 sec