printlogo


کد خبر: 55994تاریخ: 1394/8/25 00:00
پنج‌شنبه سالگرد درگذشت غلامحسین مظلومی




در پنج‌شنبه‌ای که از راه خواهد رسید، مراسم سالگرد درگذشت یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال باشگاه استقلال در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود. غلامحسین مظلومی، برادر پرویز مظلومی، سرمربی کنونی استقلال بر اثر ابتلا به بیماری دستگاه گوارش در سن 64 سالگی دار فانی را وداع و به دعوت حق لبیک گفت. یک سال پیش در همین ایام بود که خانواده غلامحسین مظلومی آخرین روزهای خود را در کنار پدر بزرگوارشان سپری می‌کردند و سرانجام این شخصیت ماندگار نتوانست با بیماری لاعلاج خود مبارزه کند و به دیار باقی شتافت.
خانواده مظلومی بخصوص امید و آرش فرزندانش تدارک ویژه‌ای برای برگزاری مراسم سالگرد آن مرحوم دیده‌اند و در ضمن در کنار آرامگاه وی، مراسم دیگری را نیز با حضور بزرگان عرصه ورزش کشورمان برگزار خواهند کرد.
گفته می‌شود پرویز مظلومی به همین جهت برنامه سفر خود به اهواز را به تعویق انداخته و قصد دارد پس از پایان اولین سالگرد برادرش راهی اهواز شود و در بازی استقلال مقابل فولاد شرکت کند.
به دلیل نزدیکی با برگزاری بازی با فولاد بازیکنان استقلال قادر به شرکت در این مراسم نخواهند بود اما بدون شک حضور مسوولان باشگاه استقلال بخصوص همقطاران قدیمی غلامحسین مظلومی می‌تواند جلوه خاصی به این مراسم دهد و اولین سالگرد مرحوم غلامحسین مظلومی با شکوه ویژه‌ای برگزار شود. مظلومی یکی از چهره‌های اخلاق‌مدار ورزش ایران و باشگاه استقلال بود.
 او که سال‌ها به عنوان مهاجم در خط آتش تیم ملی بازی می‌کرد یکی از الگوهای همیشگی علی دایی محسوب می‌شد. مظلومی در باشگاه استقلال علاوه بر دوران بازیگری منشا خدمات بود.
او مدتی به عنوان سرمربی ایفای نقش کرد و این اواخر نیز به عنوان سرپرست تیم استقلال فعالیت می‌کرد. از غلامحسین مظلومی که سال‌ها با استقلالی‌ها زندگی کرد هیچ خاطره بدی در ذهن نیست؛ نه قدیمی‌ها و نه جدیدترها که با این مرد بزرگ برخورد داشتند. همواره از این چهره نامی به نیکی
 یاد شده است.
 


Page Generated in 0.0041 sec