printlogo


کد خبر: 55993تاریخ: 1394/8/25 00:00
اعتراض پنهان آبی‌ها به برنامه‌ریزی لیگ
استقلال-فولاد بدون ملی‌پوشان؟!



چرا فقط بازی پرسپولیس عقب افتاد؟

سوالی که ذهن استقلالی‌ها را در بر گرفته این است که چرا با وجود داشتن 4 ملی‌پوش بازی هفته دوازدهم با فولاد خوزستان از روز جمعه به روز شنبه موکول نشده است و سازمان لیگ بدون توجه به خستگی ملی‌پوشان استقلال اقدام به برگزاری این بازی حساس یک روز پس از بازگشت تیم‌های ملی
 از گوام و امارات کرده است؟! آیا این برنامه‌ریزی کمر استقلال را در لیگ نمی‌شکند؟ آیا مظلومی حق ندارد که از این نوع برنامه‌ها ناراحت و دلخور باشد؟

برنامه‌ای که سازمان لیگ برای هفته دوازدهم در نظر گرفته بیش از همه استقلال را متضرر می‌کند. آبی‌ها طبق این برنامه‌ای که اعلام شده باید عصر جمعه در اهواز مقابل فولاد قرار بگیرند. از بد قصه ملی‌پوشان استقلال که تعدادشان کم نیست یک روز قبل از سفر به اهواز تازه به تهران می‌رسند که این مساله نگرانی‌هایی را برای پرویز مظلومی به وجود آورده است. در عین حال سازمان لیگ اعلام کرد که زمان برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال اهواز از روز جمعه به روز شنبه موکول شده است که این تغییرات موجب ناراحتی استقلالی‌ها شده است. بیش از همه این پرویز مظلومی است که از به تعویق نیفتادن بازی استقلال با فولاد خوزستان دلخور است و طی روزهای گذشته وقتی شنیده که بازی رقیب سنتی را با استقلال اهواز عقب انداخته‌اند، اعتراض‌های نرمی به این ماجرا داشت. چنانچه باشگاه استقلال در روزهای اخیر نامه‌ای را به سازمان لیگ با این مضمون که زمان بازی با فولاد به دلیل دیر رسیدن ملی‌پوشان باید عقب بیفتد، ارسال می‌کرد شاید تا امروز جواب این نامه‌نگاری را دریافت کرده بود اما علی‌الظاهر انگار در باشگاه استقلال به قدری مشغله فکری وجود دارد که وقتی برای اعتراض به نحوه برنامه‌ریزی لیگ نیست یا اساسا استقلالی‌ها نمی‌خواهند در این فضا که برخی ادعا می‌کنند داوری‌ها به سودشان بوده، وارد این بازی‌ها شوند. هر چه بوده بی‌توجهی به وضعیتی که پیش از بازی با فولاد پیش می‌آید نگرانی‌هایی را درون تیم به وجود آورده و همانطور که گفته شده بیش از همه این مظلومی است که از نزدیکی بازی با فولاد با زمان بازگشت ملی‌پوشان نگران است. طبق برنامه‌ای که برای تیم ملی ایران اعلام شده، صبح روز سه‌شنبه در گوام به میدان خواهند رفت و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن، چهارشنبه شب کاروان تیم ملی به تهران بازمی‌گردد که بازیکنان ملی استقلال فردای آن روز باید با تیم راهی اهواز شوند تا جمعه ظهر رخ در رخ فولاد خوزستان قرار بگیرند. در واقع هیچ زمانی برای استراحت ملی‌پوشان استقلال در نظر گرفته نشده است. از سویی آبی‌ها ملی‌پوشانی هم در تیم امید ایران دارند که کاروان تیم امید ایران هم پس از برگزاری اردوی خود در امارات، چهارشنبه به تهران می‌رسد که ملی‌پوشان امید هم مانند ملی‌پوشان بزرگسالان استراحتی ندارند و ناچارند در کمترین زمان ممکن رخ در رخ حریف خود قرار بگیرند. با وضعیتی که به وجود آمده، استقلال ممکن است در بازی با فولاد از وجود ملی‌پوشان خود هیچ بهره‌ای نبرد مگر آنکه بازی عقب بیفتد. پرویز مظلومی که از این وضعیت ناراضی است طرح بازی بدون حضور ملی‌پوشان را در اهواز مقابل فولاد ارائه کرده است و شاید در نهایت همین تصمیم موجب شود استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود بدون حضور ملی‌پوشانی نظیر خسرو حیدری، ‌روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی رخ در رخ فولاد خوزستان قرار بگیرد. طرحی که بیش از همه با رضایت اسکوچیچ همراه می‌شود و این مربی کروات است که از غیبت ملی‌پوشان استقلال استقبال خواهد کرد. تا جمعه البته فاصله‌ای وجود دارد که مشخص می‌کند آیا بازی با اعتراض احتمالی استقلالی‌ها به تعویق می‌افتد یا بر اساس همان برنامه‌ای که اعلام شد همان ظهر جمعه انجام می‌شود. اگر استقلال را بدون ملی‌پوشان در بازی با فولاد دیدید چندان تعجب نکنید چون اساسا شاید امکان سفر برخی از آنها با تیم وجود نداشته باشد.
نکته: میثم مجیدی هم ملی‌پوش است اما به دلیل محرومیت، نمی‌تواند مقابل فولاد بازی کند.
 


Page Generated in 0.0060 sec