printlogo


کد خبر: 55989تاریخ: 1394/8/25 00:00
انتقاد هافبک چلسی از بازیکنان صربستان
ماتیچ: بازی برای تیم ملی بی‌فایده است




نمانیا ماتیچ هافبک سرشناس تیم ملی صربستان از هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرد و گفت بعد از باخت یک-4 به جمهوری چک در بازی دوستانه جمعه‌شب به خداحافظی از تیم ملی فکر کرده است. این هفتمین شکست صربستان در 11 بازی اخیرش بود، این تیم در یک سال اخیر تنها آلبانی، ارمنستان، آذربایجان و یونان را برده.
بازیکن 27 ساله چلسی بعد از بازی ضعیف تیمش در اوستراوا گفت: «همیشه سعی می‌کنم یک الگو باشم اما خیلی‌ها نمی‌خواهند این را ببینند. نگرش برخی بازیکنان غیرقابل قبول است نه فقط در زمین بلکه بیرون آن و این از همان روز دوشنبه که دور هم جمع شدیم، مشخص بود. به مربی تیم، رادووان کورچیچ گفتم اگر بعضی چیزها تغییر نکند ادامه کار من با تیم ملی هیچ فایده‌ای ندارد.»
صرب‌ها در مرحله مقدماتی یورو 2016 بسیار ضعیف ظاهر شدند و مثل یورو 2012 و جام جهانی 2014 از حضور در تورنمنت فرانسه محروم شدند.
ماتیچ که 26 بازی ملی در کارنامه دارد، به برد صفر-2 تیمش برابر دیگر رقیب بالکانی، آلبانی در بازی یکی مانده به آخر مرحله مقدماتی یورو 2016 اشاره کرد زمانی که تیم هیچ امیدی برای صعود به فرانسه نداشت: «وقتی اعتبار شخصی ما در معرض خطر قرار گرفت همه کارها را درست انجام دادیم. می‌خواهم بدانم برخی از هم‌تیمی‌های من در تیم باشگاهی‌شان هم همینطور بازی می‌کنند و اینقدر تعصب به خرج می‌دهند؟ »
 ساوو میلوشویچ مهاجم سابق یوگسلاوی که برای استون‌ویلا هم بازی کرده مدیر تیم ملی صربستان است اما گفت خودش و کورچیچ دوران سختی را در پیش دارند: «اظهارات مربی بعد از بازی جمهوری چک نشان می‌دهد او در آستانه استعفا است، من و او در یک قایق هستیم. من در هشت ماه اخیر حمایت و شکیبایی بازیکنان را التماس کردم اما بی‌تعهدی آنها واقعا غیرقابل دفاع است.»

 


Page Generated in 0.0043 sec