printlogo


کد خبر: 55982تاریخ: 1394/8/25 00:00
چهارسوی فوتبال



تیاگو آکانتارا اردوی ماتادورها را ترک کرد
تیاگو آکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن‌مونیخ به دلیل مصدومیت در بازی جمعه شب ماتادورها برابر انگلیس قادر نیست تیم ملی کشورش را در بازی دوستانه بعدی این تیم برابر بلژیک همراهی کند و به همین دلیل اردوی قهرمان یورو 2012 را ترک کرد تا به آلمان برگردد و در آن روند ریکاوری‌اش را زیر نظر تیم پزشکی بایرن‌مونیخ ادامه دهد. تصاویر گرفته شده از زانوی پای راست بازیکن سابق بارسلونا نشان می‌دهد که او از ناحیه رباط متوازی آسیب دیده است، آسیب‌دیدگی که او را 20 دقیقه پس از حضورش در میدان بازی برابر انگلیس وادار به ترک زمین کرد. با توجه به مصدومیت‌های قبلی که در ناحیه زانوی پای راست برای تیاگو رخ داده بود، پزشکان تیم ملی اسپانیا ریسک نکرده‌اند و به او اجازه ترک اردو را داده‌اند.
 
بوسکتس برابر بلژیک بازی نمی‌کند
مصدومیت سرخیو بوسکتس هافبک دفاعی بارسلونا که در بازی دوستانه اخیر تیم ملی اسپانیا برابر انگلیس در آلیکانته دچارش شده چندان جدی نیست اما کادر فنی تیم ملی اسپانیا ترجیح داده که روی او فشار نیاورد تا مبادا بازی حساس تیم باشگاهی‌اش برابر رئال‌مادرید را از دست بدهد. بوسکتس در پیروزی 2-صفر ماتادورها برابر انگلیس از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی جزیی شد اما هنوز هم می‌تواند بازی کند و قادر است در ال‌کلاسیکوی هفته آینده هم به میدان برود. او همراه با تیم ملی اسپانیا به بلژیک سفر می‌کند اما در این بازی دوستانه با تیم ملی این کشور بازی نخواهد کرد تا مصدومیتش تشدید نشود.

ماسچرانو برابر برزیل آسیب دید
نشریه اوله آرژانتین اعلام کرده است که خاویر ماسچرانو، کسی که در غیاب لیونل مسی مصدوم بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را در بازی برابر برزیل درمرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به بازویش بسته بود، در این بازی آسیب دیده است و احتمال دارد به بازی بعدی آلبی‌سلسته برابر کلمبیا نرسد. آرژانتین با قبول تساوی خانگی برابر رقیب دیرینه‌اش وضعیتی بدتر از قبل دارد و اکنون در رده نهم جدول 10 تیمی آمریکای جنوبی است. مصدومیت ماسچرانو اما می‌تواند اوضاع را برای خراردو مارتینو، مربی تیم بدترکند چرا که او پیش از این سه مهره کلیدی تیم، لیونل مسی، ‌سرخیو آگوئرو و کارلوس توس را از دست داده بود.

چلسی 2 مهاجم جدید می‌خرد
باشگاه چلسی آماده است در فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی دو مهاجم بخرد و یکی از دو مهاجم اسپانیایی‌اش را هم بفروشد. به نوشته نشریه میرر، ژوزه مورینیو دیگر به دیه‌گو کاستا اعتقادی ندارد و می‌خواهد مهاجم اسپانیایی سابق اتلتیکومادرید را که تابستان سال 2014 خرید بفروشد و در عوض دو مهاجم دیگر بخرد. مورینیو همواره از کاستا حمایت کرده است اما به نظر می‌رسد جنجال‌آفرینی و حواشی زیاد بازی این بازیکن اسپانیایی که تاکنون دو بار بابت آنها نقره‌داغ و محروم شده است، حوصله آقای خاص را سر برده است. کاستا فصل گذشته که به قهرمانی آبی‌پوشان لندن خاتمه یافت بهترین گلزن چلسی بود اما در این فصل دچار افت چشمگیری شده است و همین مساله مورینیو را به فکر تقویت خط حمله تیمش انداخته است. برخی گزارش‌ها هم حاکی از آن هستند که میان کاستا و کاپیتان تیم، جان تری درگیری‌هایی به وجود آمده است که البته باشگاه قویاً آنها را تکذیب کرده است. با این حال محبوبیت کاستا در استمفوردبریج به شدت در حال کاهش است و دلیل آن هم حواشی زیاد بازی اوست. در همین حال نشریه میرر به گمانه‌زنی درباره گزینه‌های مورینیو برای تقویت خط حمله تیمش اشاره کرده و از گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی ناپولی، آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید، آلکساندر لاکازته از لیون فرانسه و بایر عمر نیاسه، مهاجم لکوموتیو مسکو نام برده است.
 
منچستریونایتد در کمین روبن
نشریه میرر انگلیس ادعا کرده است که باشگاه منچستریونایتد آماده است تلاش خود را برای جذب آرین روبن، بال هلندی تیم بایرن‌مونیخ آغاز کند. گفته شده که روبن در بایرن‌مونیخ از وضعیت خود راضی نیست و از ملحق شدن به مربی پیشین خود، لوییس فان‌خال که اکنون هدایت من‌یونایتد را برعهده دارد، استقبال می‌کند. منچستریونایتد روبن را زیر نظر گرفته است و منتظر زمانی است که نارضایتی او از باواریایی‌ها به حداکثر برسد و هوس کند آلیانتس آره‌نا را ترک کند. غیبت طولانی و دو ماهه مدت روبن اخیراً به پایان رسیده و توانسته نشان دهد که هنوز قادر است در اوج بازی کند بخصوص که در پیروزی 3-2 تیم ملی هلند در بازی دوستانه برابر ولز که جمعه شب در ورزشگاه کاردیف برگزار شد، گل هم زد. برخی شایعات حاکی از آن هستند که میان روبن و هم‌تیمی‌ لهستانی‌اش، روبرت لواندوفسکی اختلافاتی به وجود آمده است. لواندوفسکی گفته که ترجیح می‌دهد در ترکیب اصلی بایرن‌مونیخ در کنار داگلاس کاستا و کینگسلی کومان بازی کند چون روبن بیش از اندازه خودخواه است و تکروی می‌کند. روبن هم واکنش خوبی به ادعای لواندوفسکی نشان نداده است.

رئال خواهان پس گرفتن موراتا
نشریه اسپورت اسپانیا نوشته است که باشگاه رئال‌مادرید قصد دارد از بندی که دو سال پیش در قراردادش با یوونتوس برای انتقال آلوارو موراتا به تورین، گنجاند استفاده کند و در پایان فصل با پرداخت 35 میلیون یورو به بانوی پیر، مهاجم پیشین خود را از تورینی‌ها پس بگیرد.
این نشریه به نقل از ارنستو برونزتی، ایجنت ایتالیایی نوشته است: «رئال خواهان پس گرفتن موراتا است اما همه چیز در نهایت به نظر خود بازیکن بستگی دارد. عاقبت کار در چند ماه پیش رو مشخص می‌شود. سیاست باشگاه رئال‌مادرید در بازار نقل‌و‌انتقالات در حال تغییر است و این باشگاه حال در صدد جذب بازیکنان جوان است و موراتا هم یکی از گزینه‌های رئال است.»
رئال مادرید سال گذشته آلوارو موراتا را در ازای 22 میلیون به یوونتوس فروختند اما حق بازخرید این مهاجم اسپانیایی را در ازای پرداخت 35 میلیون یورو برای خود در نظر گرفتند.


Page Generated in 0.0058 sec