printlogo


کد خبر: 55977تاریخ: 1394/8/25 00:00
چند خط خبر




رقابت‌های جهانی کاراته رده‌های سنی پایه
تیم‌های کاتای پسران و دختران ایران حذف شدند

رقابت‌های جهانی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و امیدها در حالی به پایان رسید که تیم‌های کاتای دختران و پسران کشورمان با شکست برابر اسپانیا از دور رقابت‌های قهرمانی جهان کنار رفتند.
 در بخش دختران تیم کشورمان با ترکیب مهسا باقری، حمیده کردار و زینب شنوایی در دور نخست با ۵ پرچم برابر آفریقای جنوبی صاحب پیروزی شد.
 این تیم دور بعد با همین نتیجه به مقدونیه باخت و در گروه بازنده‌ها هم نتیجه را به اسپانیا واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. علی ارچنگی، حمیدرضا پوراعما و محمد جواد عامری در ترکیب تیم کاتای پسران در اولین دیدار به مصاف مصر رفتند و ۵ - صفر بازنده شدند.
این تیم در گروه بازنده‌ها ۳ -۲ مقابل اندونزی میزبان به پیروزی دست یافت ولی در دیدار رده‌بندی ۵ - صفر در پیکار با اسپانیا بازنده شد و از کسب مدال بازماند.

روزهای بد تالو در رقابت‌های قهرمانی جهان
تالوکارها بازهم بی مدال ماندند

 رقابت‌های جهانی ووشو در بخش تالو در شرایطی در حال برگزاری است که در رقابت‌های تالو محسن احمدی در «فرم ددائو» و زهرا کیانی در فرم «چیانگ شو» به روی تالو فیلد رفته و به ترتیب با امتیاز 39/9 و 28/9 به کار خود پایان داده و موفق به کسب مدال نشدند. این در حالی است که فرشاد عربی و طاهر قاسمی ملی‌پوشان باتجربه تالو نیز از کسب مدال باز ماندند. سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان با حضور حدود ۱۰۰۰ ووشوکار از ۸۲ کشور در شهر جاکارتای اندونزی آغاز شد.

فدراسیون کشتی به یزدانی، قاسمی و اسماعیل‌پور مجوز داد
سه ملی‌پوش درجام باشگاه‌های جهان

رضا یزدانی، کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل‌پور می‌توانند در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شرکت کنند. دومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی آزاد روزهای 5 و 6 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها رضا یزدانی، کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل‌پور کشتی‌گیران اعزامی به رقابت‌های جایزه بزرگ باکو، اجازه حضور در مسابقات فوق را خواهند داشت و تمام تیم‌های ایرانی شرکت کننده در این مسابقات، اجازه جذب کشتی‌گیران نامبرده را دارند.

آزادی، میزبان جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان

رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود. رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی جهان به ابتکار ایران از سال 2014 برگزار می‌شود که دومین دوره این مسابقات در رشته کشتی آزاد روزهای 5 و 6 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مطرحی از کشورهای خارجی و سه نماینده کشورمان به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود و در پایان به تیم‌های برتر جوایز دلاری اهدا خواهد شد.
 


Page Generated in 0.0051 sec