printlogo


کد خبر: 55968تاریخ: 1394/8/25 00:00
توپ و تور




هواپیمای شهرداری در بندر ننشست
سفر پر دردسر تیم والیبال شهرداری


هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز گذشته برگزار شد و شهرداری ارومیه هم طبق برنامه برابر آلومینیوم هرمزگان قرار گرفت.
 براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کاروان تیم والیبال شهرداری ارومیه شامگاه جمعه 22 آبان ماه به تهران عزیمت کردند تا در اولین پرواز شنبه 23 آبان ماه ساعت 15 از طریق فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد بندرعباس ترک کنند اما به علت بروز اشکال فنی در فرودگاه بندرعباس، هواپیمای حامل تیم والیبال شهرداری ارومیه نتوانست در این فرودگاه فرود آید و هواپیما مجبور به بازگشت و فرود در فرودگاه شیراز شد.
سپس تیم شهرداری ارومیه با تاخیر یک و نیم ساعته در شیراز، از طریق فرودگاه این شهر به بندرعباس عزیمت کرد و حوالی ساعت 20:30 و تاخیر سه و نیم ساعته به هرمزگان رسید. به این ترتیب بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه با یک سفر پردردسر و قطعاً خستگی شدید به بندرعباس رسیدند و حتی نتوانستند روز پیش از مسابقه تمرین کنند.

واکنش عطایی به محرومیت تماشاگران کاله:
همه را با یک چشم ببینند


در پی اعلام محرومیت تیم کاله از داشتن تماشاچی در مسابقات لیگ، بهروز عطایی سرمربی این تیم با تاکید بر اینکه از قبل مطمئن بوده است این تیم را از داشتن تماشاچی محروم خواهند کرد می‌گوید: «من با میزان محرومیت کاری ندارم ولی روی صحبت من این است که اگر قرار است قانون اجرا شود برای همه شهرها به یک میزان و به یک چشم باشد. من همیشه گفته‌ام قسمتی از موفقیت‎های کاله مربوط به حضور هواداران واقعی است ولی متاسفانه عده‎ای در بازی قبل حرکاتی انجام دادند که من مطمئن بودم در بازی بعد ما را محروم خواهند کرد.»
او ادامه می‌دهد: «به نظرم کارهای بازی قبل مشکوک بود که باعث شد تا هواداران واقعی از همراهی تیم محبوبشان محروم شوند و ما نتوانیم از کمک این هواداران واقعی استفاده کنیم ولی امیدوارم این آخرین بار باشد که ما شاهد این حرکات در سالن آمل هستیم.»

برد 49 - 9 قطر مقابل ازبکستان
ایران در رده دوم


در نخستین روز رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک، قطر با نتیجه‌ای عجیب از سد ازبکستان گذشت و ایران در رده دوم گروه خود قرار گرفت. رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو در منطقه آسیا، در حالی با برگزاری مسابقات گروه B آغاز شد که در این روز تیم ملی ایران در نخستین مسابقه خود 39 - 31 عمان را از پیش رو برداشت اما بعد از این بازی نتیجه عجیبی رقم خورد.
قطر که شانس اول قهرمانی در این تورنمنت است، با نتیجه عجیب 49 - 9 از سد ازبکستان گذشت. البته قطر با تکیه بر بازیکنان خارجی‌اش که همگی از سطح اول هندبال دنیا جمع شده اند، به این موفقیت رسید. در دیگر مسابقه این گروه ژاپن، حریف روز چهارشنبه ایران 27 - 19 عربستان را شکست داد.
 در پایان رقابت‌های روز اول در گروه B قطر، ایران و ژاپن با دو امتیاز و با توجه به تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و تیم‌های عمان، عربستان و ازبکستان نیز چهارم تا ششم شدند.
 


Page Generated in 0.0038 sec