printlogo


کد خبر: 55967تاریخ: 1394/8/25 00:00
هندبال ایران – ازبکستان؛ 17:30امروز
دومین گام بدون 2لژیونـــــــر





ایران ورزشی - تیم ملی هندبال امروز در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک، به مصاف ازبکستان می‌رود تا پیش از رسیدن بازی‌های حساس مقابل ژاپن و قطر امتیازهای لازم را جمع کند. ملی‌پوشان ایران که اولین بازی خود در یک تورنمنت رسمی را با سرمربیگری عرفان اسماعیلاگیچ پشت سر گذاشته اند، بعد از برد مقابل عمان به خودباوری لازم رسیده‌اند؛ به طوری که وقتی با بازیکنان همکلام می‌شویم، بدون استثنا همگی از آمادگی شان برای یک جنگ دیگر خبر می‌دهند. این روحیه با پیروزی بر عمان در اولین دیدار، تقویت شده و حالا باید دید عرفان که در بازی اول سعی کرد روش‌های مختلف را تست کند و به بیشتر بازیکنان فرصت بدهد، امروز چطور بچه‌ها را کنار هم می‌چیند و از این بازی چه امتیازی می‌گیرد؟
با عبور از روز اول، چیزی که از این تورنمنت پیداست، اینکه سرعت بازی‌های این دوره بالا است به طوری که در بازی بین ایران و عمان در هر دقیقه تقریبا یک گل رد و بدل شده است؛ آماری که عرفان را مجبور کرد سیستم‌های دفاعی مختلف را تست کند تا برای بازی‌های بعد تیمش به ترکیب منسجم‌تری برسد. البته نبود دو لژیونر ایران یعنی ا...کرم استکی و علیرضا موسوی هم در این نوع بازی تاثیر گذار بود اما به هر حال وقتی با بچه‌هایی که پیش از این تورنمنت نقدهایی به روش مربیگری عرفان داشتند، صحبت می‌کنیم، می‌گویند این مربی بوسنیایی، توانسته تیمش را کنترل کند؛ اگرچه هنوز بابت وضعیت دفاعی تیم نگرانی‌هایی وجود دارد. ملی‌پوشان هندبال ایران امروز در حالی روبروی ازبکستان می‌ایستند که دو لژیونر اصلی تیم هنوز غایبند. ا... کرم استکی، بازیکن تیم مون‌پلیه فرانسه و علیرضا موسوی، بازیکن تیم دینامو بخارست رومانی که قرار بود دیشب به قطر برسند تا در بازی امروز حاضر باشند، امشب وارد دوحه می‌شوند و با این حساب در این بازی هم غایب خواهند بود که این موضوع کار عرفان را سخت می‌کند.  البته نتیجه‌ای که ازبکستان مقابل قطر به دست آورده و با اختلاف 40 گل شکست خورده، می‌تواند حاشیه امنی برای ایران باشد.

تمرین ملی‌پوشان، با روحیه و بدون مصدوم
ملی‌پوشان هندبال ایران بعد از اولین برد مقابل عمان زیر نظر عرفان اسماعیلاگیچ سرمربی تیم ملی تمرینات تاکتیکی خود را در تالار الدحیل انجام دادند.  همگی بازیکنان با روحیه عالی و بدون آسیب‌دیدگی تمرین دیروز صبح را پشت سر گذاشتند.


ایرانی‌ها بازی چین – استرالیا را قضاوت کردند

فدراسیون هندبال آسیا AHF اسامی داوران و ناظران فنی دو دیدار امروز در گروه A انتخابی المپیک 2016 ریو را اعلام کرد. داوران بین‌المللی هندبال ایران یعنی مجید کلاهدوزان و علیرضا موسویان دیشب دیدار چین - استرالیا را قضاوت کردند. استرالیا برای اولین بار در سیستم انتخابی هندبال به قاره آسیا وارد شده است.
 


Page Generated in 0.0045 sec