printlogo


کد خبر: 55966تاریخ: 1394/8/25 00:00
نوشاد غایب رقابت‌های دسته یک پینگ پنگ
مرد شماره یک، انتخابی را هم از دست می‌دهد





رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر بزرگسالان در حالی از روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است که از جمع 12 بازیکن دعوت شده به این رقابت‌ها نوشاد عالمیان مرد شماره یک تنیس روی میز کشورمان در این رقابت‌ها غایب است. در این رقابت‌ها به جز نوشاد عالمیان، واحد مالمیری، محمد فرقدانی، عارف احمدی‌فر، میدیا لطف‌ا... نسبی، پوریا عمرانی، محمدرضا اخلاق‌پسند، مهران احدی، نیما عالمیان، احمدرضا عبادی‌پور، محمد اصل‌مند و افشین نوروزی شرکت دارند. عالمیان که چند روز پیش در حین تمرین از ناحیه دست چپ مصدوم شده است با مجوز پزشکی در این رقابت‌ها شرکت ندارد.
گفته شده است که بهبودی دست نوشاد دو هفته زمان می‌برد. این در حالی است که رقابت‌های انتخابی تیم ملی 2 آذرماه برگزار می‌شود و با توجه به شرایطی که نوشاد دارد احتمال حضور او در انتخابی‌ها کم است. فدراسیون تا 9 آذر ماه فرصت دارد تا اسامی ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی را اعلام کند. رقابت‌های جهانی تنیس روی میز به میزبانی مالزی اسفند ماه برگزار می‌شود. 40 روز پس از این رقابت‌ها نیز مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد.
حال باید دید که آیا نوشاد در این ترکیب قرار خواهد گرفت یا نه؟ البته او همیشه پای ثابت تیم ملی بوده است و احتمال کنار گذاشتن او در رقابت‌های مهم جهانی کمی دور از ذهن است حتی اگر او انتخابی برگزار نکند. اگرچه ملاک انتخاب 8 ملی‌پوش اعزامی به رقابت‌های جهانی حضور در رقابت‌های انتخابی دوم آذرماه است اما باید دید که آیا کادر فنی تنها انتخابی تیم ملی را در نظر می‌گیرد. البته دراین مدت نیماعالمیان توانسته جای نوشاد را در رنکینگ داخلی تصاحب کند و این روزها او در آمادگی کامل به سر می‌برد.


Page Generated in 0.0033 sec