printlogo


کد خبر: 55959تاریخ: 1394/8/25 00:00
صدای آشنا




با سلام و خسته نباشید و آرزوهای بیشمار برای موفقت همگی شما عزیزان. یک تقاضا دارم از حضور محترمتان، البته با اجازه. لطفا اینقدر این میکروفن را جلوی این بازیکنانی که یک عمر است فوتبالشان به پایان رسیده است و برای ۲۰ و یا شاید ۳۰ سال است که داریم به‌خاطر یک گل یا یک شوت و یا یک پاس به آنها از سر تا پا تعظیم می‌کنیم و احترام می‌گذاریم، نگذارید. راستی مطالب خواهر گرامی خانم سمیرا شیرمردی را هم هرگز از دست نمی‌دهم چون بسیار پر محتوا می‌نویسند. به ایشان سلام و عرض احترام بنده را برسانید. خیلی سپاس از زحمات همه شما گرامیان.
مسعود طلاچیان از شهر توسان، ایالت آریزونا
ایران ورزشی: با تشکر از توجه شما.  
واقعا ما هم با مطلب پنج شنبه حمیدرضا عرب در مورد برخورد متفاوت با کرار و زندی موافقیم. واقعا چطور می‌شود که با دو بازیکن آن هم در یک مورد دو جور متفاوت رفتار کرد. داستان حضور کرار در استقلال از همان یک ماه قبل باید خاتمه می‌پذیرفت و دیگر حضور فیزیکی‌اش هیچ سودی به حال استقلال ندارد اما داستان فریدون زندی چیز دیگری است. این بازیکن برعکس کرار، همچنان علاقه مند به حضور در استقلال بود اما اتفاقاتی افتاد که مانع ورودش به استقلال شد و به طور غیرمستقیم دلیل آن را گفت. حالا اگر این طرز بیان زندی عده‌ای را در باشگاه اذیت کرد این دیگر برمی‌گردد به درون باشگاه و اتفاق‌هایی که در آن رخ می‌دهد.
محمود فخرالحاج - قم
 قهرمانی در لیگ و جام حذفی با حق­‌کشی و ناداوری و چیدمان داوری‌ها و سوت‌های مشکوک، آن هم به ضرر پرسپولیس یک املا بیشتر نیست. وجدان‌هایی سوخته که آمال و آرزوهای میلیون‌ها هوادار سرخ را هدف طولانی مدت در این چند سال گرفته­‌اند. اشتباه‌هایی که از سهوی بودن گذشته و رنگ واقعیت به روشنایی روز به خود دارد. اگر نگاهی به بازی‌های چند سال اخیر پرسپولیس با 2 تیم اصفهانی در لیگ و حذفی بیندازیم و نظرات کارشناسان داوری را مرور کنیم، یک نکته همیشه موید و آشکار است و آن ضرر پرسپولیس از داوری و آن هم جلوی تیم‌های اصفهانی است. همان‌هایی که با چینش تیم داوری، قهرمانی سال قبل را از تراکتور گرفتند و اینک پرسپولیس را از رقابت سالم (با ناداوری و اعمال محرومیت‌ها برای بازیکنان) حذف کردند. همان‌هایی که طارمی را در بازی قبل حذفی اخراج و با اشاره داور چهارم به دروازه‌بان اول تیم، بدون دلیل کارت نشان دادند تا این بازیکن جلوی تیم محبوب اصفهانی­‌شان نباشد. همان‌هایی که در لیگ، برخورد توپ با پهلوی بنگر را پنالتی برای این تیم اصفهانی گرفتند و با دیکته به داور شهرشان القای ناداوری پرسپولیس و سایپا را نمودند. یک سوال دارم؛ آیا خوشی 2 روزه دنیا به حق‌­الناس و جواب دادن آخرت می­‌ارزد؟ آیا دنیا نمی‌بیند؟ آیا قحط‌الرجال است که افسار فوتبال به دست یک عده خاص باشد؟ فوتبال را تعطیل و اول فصل 2 جام را تقدیم 2 تیم خاص کنید.
یک پرسپولیسی دو آتشه
با سلام و درود و خسته نباشید به تمام کارمندان ایران ورزشی، باور کنید هر روز روزنامه ایران ورزشی را تهیه می‌کنم و پوسترهای آن را نیز آرشیو می‌کنم. از ایران ورزشی‌های عزیز تقاضا دارم پوستر علی دایی سلطان فوتبال ایران را چاپ کنند.
سیدمصطفی شریعت‌نیا – ساری
چرا مسوولان ورزش از همان ابتدا مجوز استخدام محمدعلی شجاعی با آنکه رییس فدراسیون تیراندازی بود را برای خزانه‌داری کمیته ملی المپیک صادر کردند؟ افراد بیکار کم داریم یا اینکه شخص قابل اعتماد دیگری نداشتیم که خزانه‌دار شود؟ البته جسارت به شجاعی نشود مقصر اصلی مسوولان ورزش هستند که مجوز چنین استخدام‌هایی را صادر می‌کنند.
یک خواننده
چرا فدراسیون والیبال در تعیین سرمربی تیم ملی کشورمان این دست و آن دست می‌کند؟ بالاخره یا لوزانو یا آناستازی، بین این دو یکی را زودتر انتخاب کنند. مربی تیم ملی در حال حاضر چون مسابقات لیگ در حال برگزاری است می‌تواند بازیکنان تیم ملی را از داخل لیگ گلچین کند.
سبحان احمدی – کرمانشاه
سلام. از لحاظ اخلاق‌مداری، به نظر من تمام فوتبالیست‌های لیگ برتر کشورمان، مخصوصا بازیکنان حاشیه‌ساز یا همچنین دروازه‌بانانی که در لیگ امسال تنیش ایجاد کردند، بایستی از وحید طالب‌لو درس اخلاق ورزشی یاد بگیرند. وحید طالب‌لو دروازه‌بان صبور و بدون حاشیه‌ای است، حسابی در اختیار تیم است و تاکتیک‌های کادر فنی را به نحوه احسن اجرا می‌کند. تیم استقلال و طرفداران آبی بایستی قدر این بازیکن ارزشمند و با اخلاق را بدانند.
حمید ستوده – تهران
می‌بینید ندانم‌کاری مسوولان باشگاه استقلال در مورد قرارداد جاسم کرار به چه جایی رسیده است که این بازیکن می‌گوید در قرارداد من بندی هست که اگر باشگاه استقلال با جدایی‌ام موافقت نکند، باید 250 هزار دلار غرامت به من بدهد. نمی‌دانم باشگاه استقلال با این همه اطلاع‌رسانی فوتبال که در شبکه‌های اینترنتی مهیا است، چرا تصمیم می‌گیرد با بازیکنان ناهنجاری مثل جاسم کرار قرارداد ببندد.
ساجدی – اهواز
به نظر من تعطیلی مسابقات نه تنها دردی را در فوتبال ملی دوا نمی‌کند بلکه باعث بی‌نظمی و حاشیه‌سازی در لیگ فوتبال هم می‌شود.
بهرام سروش‌ - اصفهان
تقدیر و سپاس از زهرا نعمتی، به خاطر کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک در رشته تیراندازی. امیدوارم شاهد درخشش این قهرمان در مسابقات المپیک و پارالمپیک باشیم.
مهوش – تهران
سلام. مصدومیت سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان به کجا کشید؟ آیا مشکل خاصی برای این بازیکن ارزشمند کشورمان ایجاد شده است که قادر نیست در بازی‌های لیگ برتر والیبال حضور داشته باشد؟
بی‌نیاز – ارومیه
 


Page Generated in 0.0062 sec