printlogo


کد خبر: 55958تاریخ: 1394/8/25 00:00
نامه وارده




من سال‌هاست ایران ورزشی می‌خونم. انصافا یک سر و گردن از سایر نشریات ورزشی بالاتره به لحاظ حفظ بی طرفی، رعایت حریم‌ها، تحلیل‌های منطقی و علمی و مخصوصا تفسیر و بررسی و پوشش اخبار لیگ‌های اروپایی (که البته در خصوص سرعت پوشش و انتشار خبر بازی‌های اروپایی، یکی دو روز هست شاهد تاخیر یکروزه ایران ورزشی هستیم. ‌ای کاش می‌شد این نقیصه برطرف شه) از این نقیصه که بگذریم، همواره بهترین تحلیل‌ها رو در خصوص فوتبال اروپا من در روزنامه شما خوندم.
نکته‌ای که به ذهنم می‌رسه در کنار این همه نقطه قوت، اینه که چرا بعد از رفع مشکل بحران کاغذ که دو سال قبل یهو نمود پیدا کرد و همه نشریات رو درگیر کرد، شما دیگه از کاغذ گلاسه استفاده نمی‌کنین؟  حیف این پوسترهای به این زیبایی نیست که روی کاغذ معمولی چاپ می‌کنین؟  اصلا دقت کردین چقدر کیفیت و زیبایی عکس رو کاهش می‌ده؟  متاسفانه حتی کیفیت کاغذ مورد استفاده شما، در مقایسه با سایر روزنامه‌های ورزشی که فقط دو صفحه رنگی کار می‌کنن هم پایین‌تره چون بالاخره شما که این کاره‌اید، می‌دونین کاغذ کاهی هم با کاهی فرق می‌کنه.  اصلا چرا جای دور بریم، کاغذ مورد استفاده خود روزنامه ایران رو مقایسه کنید با ایران ورزشی.  خیلی فرق معامله است. همون کاغذ معمولی روزنامه ایران که نه قراره و نه نیازی هست پوستر چاپ کنه، به شکل کاملا محسوسی بهتراز شماست که مخاطبانی از قشر نوجوان گرفته تا میانسال و حتی شاید بشه گفت کهنسال رو هم در بر می‌گیره،  من کاملا یادمه یه دوره‌ای پیش از گلاسه شدن روزنامه ایران ورزشی، شما از کاغذ معمولی فوق‌العاده بهتری استفاده می‌کردین. هنوزم اون پوسترهای یادگاری علی دایی و خداداد عزیزی و... دارم. کاغذ گلاسه نبود ولی کاغذ خوبی بود. حالام شاید بگین خرج ما از موسسه ایران جداست و خودگردانیم و پول مون نمی‌رسه حتی فرم یک ورق ابتدایی و انتهایی روزنامه رو گلاسه کنیم، دست کم یخورده سلیقه به خرج بدین، همین دو صفحه‌ای که گفتم رو با کاغذ بهتری چاپ کنین مگه چقدر فرق قیمت می‌شه؟  به نظرم اینجا دیگه بحث هزینه‌ها نیست. بحث زیبایی‌شناسیه که انگار برای گردانندگان نشریه اهمیت دست چندم داره.  همه جذابیت یه روزنامه به تحلیل‌های خوب و بی‌طرفی و... نیست. عناصر زیبایی شناسانه هم جایگاه ویژه‌ای دارن تو این زمینه.  فکر می‌کنم نگاه تون در این ارتباط قدری باید عوض شه. بعید می‌دونم بهبود کیفیت فرم تک‌برگی پشت و روی جلد روزنامه اونقدر که می‌گید، تو افزایش هزینه‌ها موثر باشه. به ویژه که می‌تونه جذابیت زیادی برای سفارش‌دهندگان آگهی‌ها ایجاد کنه. زیاد حرف زدم.
یک خواننده - با تشکر از زحمات با ارزش‌تون
ایران ورزشی: خواننده گرامی، استفاده از کاغذ گلاسه برای روزنامه که استفاده روزمره دارد، چندان منطقی و اقتصادی نیست. از توجه شما به ایران ورزشی بسیار سپاسگزاریم.
 


Page Generated in 0.0066 sec