printlogo


کد خبر: 55956تاریخ: 1394/8/25 00:00
محمد کشاورز: خوشحالم که تیم ملی دست مربیان ایرانی است
صداوسیما فوتسال را منزوی کرده است


محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از صداوسیما به خاطر پخش نکردن مسابقه‌های فوتسال می‌گوید: «متاسفانه صداوسیما رویه خوبی نسبت به فوتسال ندارد و در چند سال اخیر این ورزش را منزوی کرده است. حالا اینکه هیچ یک از بازی‌های گرندپری را پخش نکرد یک طرف، ولی خیلی حیف شد که فینال بازی‌ها را پخش نکردند. قبل از این هم در جام باشگاه‌های آسیا بازی‌های تیم تاسیسات دریایی را پخش نکردند. اصلا صداوسیما به فوتسال اهمیت نمی‌دهد، به همین علت، فوتسال برای گرفتن اسپانسر به مشکل می‌خورد. صداوسیما بازی‌های لیگ فوتسال را هم پخش نمی‌کند و در کل شاید به زور فقط یکی از بازی‌ها را پخش کند که با این اوصاف شرایط مناسبی برای فوتسال پیش نمی‌آید. تا وقتی که صداوسیما بازی‌ها را پخش نکند فوتسال برای گرفتن اسپانسر به مشکل برمی‌خورد. ورزش حرفه‌ای و ورزشی که بخواهد پولساز باشد به صداوسیما نیاز دارد که امیدوارم این مشکل رفع شود.»
او درباره بازی با برزیل در فینال تورنمنت گرندپری می‌گوید: «روز بازی با برزیل می‌توانست روزی باشد که تیم ملی فوتسال این کشور را شکست دهیم ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود علاوه بر این تیم برزیل 7 الی 8 هزار نفر تماشاگر در سالن داشت و با حمایت تماشاگران و تجربه‌ای که داشت توانست روی تیم ما فشار بیاورد و گل‌هایی به ثمر برساند ولی در ادامه ما نبض بازی را به دست گرفتیم و کاملا به بازی مسلط بودیم و سه تا از گل‌ها را جبران کردیم ولی وقت بازی تمام شد و نتوانستیم برنده میدان باشیم. 5 بازی‌ که در گرند پری داشتیم بازی‌های خوبی بودند مخصوصا اینکه این بازی‌ها قبل از بازی‌های آسیایی انجام شد و توانست یک آمادگی را به تیم بدهد. ما در نیمه دوم بازی با برزیل بسیار به بازی مسلط بودیم و همه بچه‌ها بسیار خوب و جسورانه بازی کردند. در شهری که ما بودیم ایرانی زیاد نبود در نتیجه کل تماشاگران سالن همه طرفدار برزیل بودند.»
کشاورز درباره هدایت تیم ملی توسط مربیان ایرانی می‌گوید: «خوشحالم که تیم ملی دست یک گروه ایرانی است و ایرانی‌ها می‌توانند برای کشورشان افتخارآفرینی کنند چون اعتقاد دارم مربی‌های توانای‌ بسیار زیادی در ایران داریم و حتی می‌توانیم به کشورهای دیگر مربی هم بدهیم. مثالش ناصر صالح است که برای هدایت تیم ملی کره جنوبی به آن کشور رفته است. کادر فنی باید وقت داشته باشد تا بتواند برنامه‌هایش را پیاده کند چون کار تیم ملی با یک ماه و دو ماه به جایی نمی‌رسد و اگر ما به آنها اعتقاد داریم باید فرصت مناسبی هم در اختیارشان قرار دهیم. ان‌شاءا... بتوانیم برای قهرمانی آسیا راه خوبی را پیش بگیریم. شرایط فوتسال ما بد نیست ولی مشکل اینجاست که بیشتر در حاشیه به این ورزش پرداخته می‌شود در حالی که این ورزش پتانسیل این را دارد که خیلی از این بزرگتر شود.»
 
 


Page Generated in 0.0061 sec