printlogo


کد خبر: 266288تاریخ: 1401/11/19 00:00
خبر

الزعابی: تمدید قرارداد فرهاد گام مثبتی است
برای اخراج مجیدی عجله نمی‌کنیم
با وجود اینکه اتحاد کلباء در هفته‌های اخیر روی نوارناکامی گام بر‌می‌دارد اما این تیم بهترین عملکرد خود در لیگ امارات را نسبت به سال‌های قبل کسب کرده و همین مسئله نیز باعث شد تا اخباری درباره احتمال تمدید قرارداد فرهاد مجیدی و این تیم نیز مطرح شود. محمد مطرالزعابی نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء در گفت وگو با نشریه البیان و درخصوص سبک مربی‌گری فرهادمجیدی گفت: «تیم با مجیدی با سرعت خوبی پیش می‌رود و همه از او تعریف کرده‌اند. افت این تیم در سه بازی گذشته به دلیل خستگی و فشار مسابقات بود.»
او درباره تمدید قرارداد فرهاد مجیدی نیز گفت: «هنوز زود است که بخواهیم در این خصوص صحبت کنیم اما من معتقدم ادامه همکاری مجیدی با ببرها، گام مثبتی برای تیم و این مربی است که به سرعت خود را با این تیم وفق داد. این مسئله نیز بخاطر سال‌ها حضور او به‌عنوان بازیکن در لیگ ما بوده است. کلباء از جمله باشگاه‌هایی است که در تصمیم گیری‌های خود صبوری به خرج می‌دهد و مانند سایر تیم‌ها، پس از شکست برای برکناری مربی خود عجله نمی‌کند.»

 
پرواز قبل از زمین لرزه ترکیه
فرار عزت‌اللهی از زلزله
همزمان با زمین لرزه در ترکیه، سعید عزت‌اللهی و دیگر بازیکنان تیم وایله در فرودگاه آنتالیا حضور داشتند و این شهر را به مقصد دانمارک ترک می‌کردند. تیم وایله حوالی ساعت 4:30 هتل محل اقامت را به مقصد فرودگاه ترک کرد و در همان دقایق زلزله چند صد کیلومتر آن‌طرف‌تر، مرز بین ترکیه و سوریه را لرزاند. با این حال فاصله آنتالیا تا کانون زلزله باعث شد تا سعید عزت‌اللهی و دیگر بازیکنان وایله این زمین لرزه را حس نکنند و ساعاتی بعد نیز در حالی‌ که شهرهایی نظیر هاتای در خرابی شدید فرو رفته بودند، آنها بدون مشکل از فرودگاه آنتالیا به وایله رفتند. تیم وایله بولدکلاب دو هفته با سعید عزت‌اللهی در ترکیه حضور داشت و حالا دو بازی تدارکاتی نیز در دانمارک برگزار می‌کند که یکی از آنها برابر دیناموکیف خواهد بود.

 
محمدی در تیم منتخب
تیم هفته، پاداش هت‌تریک
نشریه «استاد الدوحه» قطر ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ ستارگان این کشور را منتشر کرد که نام مهرداد محمدی بازیکن ایرانی هم در این ترکیب دیده می‌شود. محمدی این هفته در پیروزی ۵ بر صفر السیلیه برابر تیم الشمال سه گل به ثمر رساند و با این هت‌تریک به ترکیب تیم منتخب هفته رسید.  سایر نفرات تیم منتخب این هفته عبارتند از: «کلود امین از السیلیه،  علی المری از المرخیه، ایوب عزی از المرخیه، ایسلوم توختاخاجائف از الغرافه، حامد اسماعیل از العربی، ارون گونارسون از العربی، محمد صالح از الدحیل، یاسین ابراهیمی از الغرافه، ادریس فتوحی از المرخیه، مهرداد محمدی از السیلیه وعمر السومه از العربی.»


Page Generated in 0.0046 sec