printlogo


کد خبر: 266287تاریخ: 1401/11/19 00:00
آرسنال-برنتفورد، شنبه در لندن
قدوس در امارات شانس بازی ندارد!


مجتبی حسین مرشدی
روزنامه نگار
سامان قدوس فصل پر فراز و نشیبی را در برنتفورد سپری می‌کند. او تا اینجای فصل تنها 9 بار در ترکیب برنتفورد حاضر شده و روی هم 80 دقیقه در زمین بوده. آماری نه چندان خوب برای هافبک بازیسازی که البته بعد از جام جهانی 2022 بیشتر مورد توجه توماس فرانک- سرمربی دانمارکی برنتفورد – قرار گرفت. با این حال قدوس سه هفته است که در لیگ برتر فرصت حضور به‌عنوان بازیکن تعویضی را نیز به دست نمی‌آورد. او آخرین بار در روز پیروزی سه بر یک برنتفورد مقابل لیورپول در قامت بازیکن ذخیره وارد زمین شد و توانست نقشی کوچک در برد چشمگیر تیمش داشته باشد.
بعد از این دیدار که از هفته نوزدهم برگزار شد، قدوس را دیگر در لیگ برتر در ترکیب برنتفورد ندیده‌ایم. او برابر بورنموث در هفته بیستم، لیدزیونایتد در هفته بیست و یکم و ساوتهمپتون در هفته بیست و دوم به طور کامل روی نیمکت نشست و با تصمیم توماس فرانک فرصت بازی به دست نیاورد. جالب اینکه در این سه بازی، برنتفورد 7 امتیاز کسب کرده و به همین دلیل نیمکت‌نشینی قدوس خیلی به چشم نیامده است.
در این بین اما قدوس یک بازی در جام اتحادیه انجام داد. در روزی که فرانک اغلب از بازیکنان ذخیره خود مقابل وستهم استفاده کرد، سامان نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت و حتی تعویض هم نشد. برنتفورد این بازی را با حساب یک بر صفر به حریف واگذار کرد و همین مسأله باعث شد تا هافبک ایرانی دیگر فرصت پیدا نکند در ترکیب تیمش حاضر شود.
در هفته بیست و سوم لیگ برتر، شنبه آینده برنتفورد به میهمانی آرسنال می‌رود و در ورزشگاه امارات باید مقابل صدرنشین به میدان برود. دیداری حساس که بعید است فرصت حضور در آن به قدوس برسد. با این حال هافبک 29 ساله ایرانی امیدوار است بتواند در تمرینات بدرخشد و آمادگی خود را برای حضور در این دیدار اثبات کند. اتفاقی که کمی دور از دسترس است، مگر اینکه نتیجه طوری رقم بخورد که در نیمه دوم، فرانک تصمیم به استفاده از قدوس بگیرد. برنتفورد با کسب 33 امتیاز از 21 بازی در رده هفتم جدول قرار گرفته و بالاتر از قدرت‌هایی مثل چلسی و لیورپول ایستاده است.


Page Generated in 0.0046 sec