printlogo


کد خبر: 266277تاریخ: 1401/11/19 00:00
گل‌محمدی: با فیلم ثابت می‌کنم 9 بازی داوری علیه ما بوده
عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم


کاروان پرسپولیس ساعت ۱۷:۱۵ عصر  دیروز برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان وارد این شهر شد و یحیی گل‌محمدی هم بعد از ورود به این شهر به گلزار شهدای آبادان رفت و بر سر مزار شهدای این شهر فاتحه خواند.بعد از آن یحیی در نشست خبری گفت: همیشه آمدن به آبادان حس خوبی به من می‌دهد. مردم با صفا و خونگرم آبادانی باعث حس خوبی برای همه ما می شود. مردم آبادان لایق بهترین ها هستند و برای همه مردم ایران که نماد استقامت هستند عزیزند. سلام و درود به ارواح شهدا می فرستم که از ناموس و وطن ما دفاع کردند. شروع جنگ از آبادان بود و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران دست اجانب بیفتد.
 بعد از تعویض مربی این تیم متفاوت شده است.  فوتبال خوب ارائه می‌کنند و در دفاع و حمله کامل هستند.  با وضعیتی که در جدول وجود دارد هم نفت و هم ما دنبال پیروزی هستیم که این تقابل با انگیزه‌های متفاوت می‌تواند جذاب باشد. امیدوارم خوب بازی کنیم، هر چند در این 2 هفته مشکلات داوری وجود داشت که برد نیاوردیم. گرفتن 3 امتیاز بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد، هر چند که برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
 همه باشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات شرایط خوبی ندارند و وقتی که حرف از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، این امکانات کم است. در این 2 هفته از داوری‌ها ضربه خوردیم. بعد از جام‌جهانی 9 بازی انجام دادیم که با سند و فیلم ثابت می‌کنم در آن 9 بازی اشتباهات داوری وجود داشت. در این باره فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه و مدیرعامل نامه می‌نویسند. با وجود مشکلاتی که داشتیم اما من همیشه می‌خواستم داور در آرامش باشد و شلوغ نکردم اما به بازیکنانم و مسئولان باشگاه هشدار می‌دادم.
 بعد از بازی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و گفتم که با امیدها بازی می‌کنیم اما بازیکنان امید ما از بازیکنان بزرگسال کم ندارند و با حمایت بیشتر می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. بعد از گذشت یکی دو روز به حرف‌هایی که زدم فکر کردم و دیدم که اینها یک بحث فوتبالی است و متأسفانه ما از داخل نهاد‌های فوتبالی به مشکل خوردیم. هر چند که از صحبت‌های من برداشت خوبی نشد و برداشت‌های غیرفوتبالی کردند اما ارکان فدراسیون فوتبال باید جوابگوی اتفاقات افتاده باشند.
 پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و 45-40 میلیون هوادار دارد و نباید اتفاقاتی رخ بدهد که احساسات آنها جریحه‌دار شود و از فوتبال زده شوند چرا که ما حق چنین کاری نداریم. از مسئولان امر می‌خواهم که تمرکز بیشتری روی این مسأله داشته باشند و اجازه ندهند که حق تیمی ضایع شود. من با این صحبت‌ها به دنبال گرفتن امتیاز نیستم و به دنبال این هستم که عدالت اجرا شود. هیچ مربی‌ای دوست ندارد داور به نفع او بگیرد بلکه همه به دنبال اجرای عدالت هستیم.
 


Page Generated in 0.0056 sec