printlogo


کد خبر: 266276تاریخ: 1401/11/19 00:00
صادقی، ترابی، سروش یا عالیشاه؛ کدامشان بازی می کنند؟
مخفی کاری پرسپولیس درباره اعلام لیست بازی



پرسپولیس عصر دیروز به آبادان رفت بدون اینکه بالاخره مشخص شود یحیی کدام بازیکنان را در لیست تیمش قرار داده و روی نام کدام نفرات خط کشیده است. در حالی که دیروز آی‌تی‌سی مهاجم برزیلی سرخ‌ها رسید اما یحیی این بازیکن را به آبادان نبرد. این اتفاق در حالی رخ داد که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در آخرین خط خبر مربوط به صدور آی‌تی‌سی این بازیکن اعلام کرده بود پریرا با تیم به آبادان می‌رود.
با توجه به اینکه طی چند روز گذشته بحث استفاده از بازیکنان امید پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت داغ بود دیروز خبرگزاری مهر از پرواز شلوغ سرخ‌ها به آبادان خبر داد و نوشت بازیکنان امید که یحیی درباره آنها گفته بود در سفر به آبادان تیم را همراهی می‌کنند.
در عین حال خبرگزاری فارس نوشت برخلاف آنچه یحیی گفته بود او قصد دارد همان ترکیب اصلی تیمش را در میدان قرار دهد هر چند ترابی سرما خورده و شاید بازی نکند.
در عین حال غیر از پریرا و بیرانوند که به آبادان نرفتند خبر آمد سیامک نعمتی هم لیست خط خورده است. با اینکه رسانه رسمی باشگاه در مورد هیچ کدام از موارد بالا اطلاع‌رسانی نکردساعاتی بعد مشخص شد امیدها به آبادان نرفتند.
با وجود این پیش‌بینی ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی امروز فوق‌العاده دشوار شده بود و برخلاف بازی‌های قبلی نمی‌شود غالب نفرات ارنج اصلی را حدس زد. پیش از این به نظر می‌رسید با بازگشت صادقی به ارنج اصلی احتمالاً امید عالیشاه از ترکیب بیرون خواهد رفت اما اول اینکه در مورد فیکس بازی کردن صادقی با توجه به دوری سه هفته‌ای‌اش تردید وجود دارد و دوم اینکه اگر ترابی هم در زمین نباشد شرایط تغییر خواهد کرد. مثلاً امکان دارد با بیرون رفتن ناگهانی ترابی از ترکیب عالیشاه در پست هافبک چپ به ترکیب برگردد و صادقی که تازه از مصدومیت برگشته هافبک راست باشد. جایی که معمولاً ترابی از ابتدای مسابقه در آن مانور می‌دهد اما صادقی هم همواره دوست داشته در آن منطقه قرار بگیرد و قبلاً هم نشان داده در آن جناح بازیکن موفق‌تری است.
ابهام بعدی ترکیب پرسپولیس مربوط به خط حمله است. اول اینکه مشخص نیست یحیی دوباره با مهاجم بازی کند یا بدون مهاجم اما با در نظر گرفتن اینکه دو بازی نبرده احتمال بازی با مهاجم بیشتر خواهد بود. اما دیاباته که بازی قبل یک نیمه ناامیدکننده داشت شاید امروز فیکس نباشد. برخی رسانه‌ها از اولین حضور عیسی آل‌کثیر در ارنج ابتدایی پرسپولیس نوشته‌اند که اگر اینگونه باشد عیسی و گوهری دو بازیکن سابق صنعت نفت اولین بازی‌های خود در ترکیب اصلی پرسپولیس را مقابل تیم سابق‌شان انجام خواهند داد.


Page Generated in 0.0066 sec