printlogo


کد خبر: 266264تاریخ: 1401/11/19 00:00
کنفرانس

زارع: امیدوارم ذوبی‌ها با درخواست‌مان موافقت کنند


مازیار زارع، سرمربی ملوان بندرانزلی درباره بازی با ذوب‌آهن می‌گوید: «خوشبختانه با پیروزی خانگی و بازی خوبی که مقابل نساجی داشتیم، تیم‌مان به خوبی از لحاظ روحی ریکاوری شد و برایمان بسیار مهم است بتوانیم برابر تیم خوب ذوب‌آهن نتیجه بگیریم. البته شرایط هر بازی با بازی دیگر متفاوت است، به هیچ عنوان نمی‌توان با نتایج گذشته تیم‌ها شرایط مسابقه پیش رو را سنجید. ما از کیفیت تیم ذوب‌آهن با خبر هستیم و می‌دانیم چقدر انسجام تیمی خوبی دارند و باید با تمرکز و‌ توان بالا در این مسابقه ظاهر شویم.» او در خصوص لغو پرواز این تیم برای سفر به اصفهان این طور می‌گوید: «متأسفانه سفرمان به شکل عجیبی کنسل شد و در حالی که هزینه پرواز را ۵ روز زودتر پرداخت کرده بودیم ۳ ساعت قبل از پرواز متوجه شدیم که نمی‌توانیم با پرواز به اصفهان برویم و ناچاراً ساعت ۳ بعد از ظهر از راه زمینی به سمت اصفهان حرکت کردیم و احتمالاً ۱۰، ۱۲ ساعت پیش از بازی به اصفهان برسیم. باشگاه در این خصوص با باشگاه محترم ذوب‌آهن و سازمان لیگ مکاتبه کرده و امیدواریم با تأخیر دو ساعته بازی موافقت شود.»
 

تارتار: نبریم بهانه‌ای نداریم


مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن درباره بازی با ملوان می‌گوید: «به دیداری رسیدیم که می‌توانم بگویم بازی مرگ و زندگی است. بازیکنان می‌دانند که این مسابقه برای ما فوق‌العاده حائز اهمیت است. اگر می‌خواهیم به بالای جدول برسیم و با تیم‌های بالای جدولی رقابت کنیم، باید برنده این مسابقه باشیم.
در صورتی که در بازی امروز نتیجه نگیریم، کارمان سخت می‌شود و باید با تیم‌های پایین جدولی بجنگیم. توجیهی برای بازی امروز نداریم و در صورت موفق نشدن، بهانه‌ای نخواهیم داشت. ملوان بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است و تیم بسیار خوبی در اختیار دارد. کار سختی پیش روی ماست، اما محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم به برتری برسیم.» او به تیمش ایمان دارد: «من از لیگ‌های دسته‌های دوم یا سوم نیامدم و حدود 15 سال است که در لیگ برتر کار می‌کنم.
خدا عنایت کرده که با تلاش کادر فنی سربلند بودیم و ان‌شاءالله امسال هم این اتفاق می‌افتد. به این بازیکنان ایمان دارم و معتقدم همان‌طور که سال گذشته ورق را در بدترین شرایط برگرداندند، امسال هم نتایج خوبی رقم
می‌زنند.»


Page Generated in 0.0059 sec